Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Подушка. Наволочка матрацна 60*140. Наволочка матрацна 60*120. Ковдра 100*135 бавовняна. Комплект постільної білизни) від Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-009260-a
Id Tender 19029e4dbb894d7a98ded7a32994867e
План UA-P-2025-10-03-011407-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:05
Остання зміна 28.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
113 520 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 15:04 до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:04
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 15:04
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:27
до 22.10.2025 13:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 16:23
до 28.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.10.2025 13:46
-
Період уточнень
з 03.10.2025 15:04 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 15:04 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:27 до 22.10.2025 13:46
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:27 до 22.10.2025 13:46
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Подушка. Наволочка матрацна 60*140. Наволочка матрацна 60*120. Ковдра 100*135 бавовняна. Комплект постільної білизни)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
113 520 грн.
код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Подушка. Наволочка матрацна 60*140. Наволочка матрацна 60*120. Ковдра 100*135 бавовняна. Комплект постільної білизни)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Подушка. Наволочка матрацна 60*140. Наволочка матрацна 60*120. Ковдра 100*135 бавовняна. Комплект постільної білизни)
Очікувана вартість
113 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1135,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 14:58
Закінчення аукціону
13.10.2025 15:27
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 60 (штуки)
Подушка
Опис предмета закупівлі
Подушка
Код ДК 021:2015
39516120-9 - Подушки
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, буд. 13 А
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №2 60 (штуки)
Наволочка матрацна 60*140
Опис предмета закупівлі
Наволочка матрацна 60*140
Код ДК 021:2015
39512300-7 - Наматрацники
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, буд. 13 А
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №3 10 (штуки)
Наволочка матрацна 60*120
Опис предмета закупівлі
Наволочка матрацна 60*120
Код ДК 021:2015
39512300-7 - Наматрацники
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, буд. 13 А
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №4 60 (штуки)
Ковдра 100*135 бавовняна
Опис предмета закупівлі
Ковдра 100*135 бавовняна
Код ДК 021:2015
39511100-8 - Ковдри
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, буд. 13 А
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Позиція : №5 60 (штуки)
Комплект постільної білизни
Опис предмета закупівлі
Комплект постільної білизни
Код ДК 021:2015
39512000-4 - Постільна білизна
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21034, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, О. Антонова, буд. 13 А
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 (тридцяти) календарних днів з урахуванням норм Постанови КМУ від 09 червня 2021 р. № 590 (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТК-Домашній Текстиль"
Пропозиція:
55 928.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
107 068.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ВКФ "МАЙСТЕР А"
Пропозиція:
65 040 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 14:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.10.2025 11:05
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Малафєєва
Електронна пошта
Телефон
+380432655568
Замовник
ЄДРПОУ
41827380
Повна назва
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради"
Поштовий індекс
21034
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. О. Антонова, буд. 13 А
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 39510000-0 – Вироби домашнього текстилю (Подушка. Наволочка матрацна 60*140. Наволочка матрацна 60*120. Ковдра 100*135 бавовняна. Комплект постільної білизни)
Період вимог/скарг з 15.10.2025 16:23 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:27 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.10.2025 16:23
Повідомлення про рішення
15.10.2025 16:21
-
13.10.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.10.2025 16:34 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 16:23 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.10.2025 16:34
Повідомлення про рішення
17.10.2025 16:33
-
15.10.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
15.10.2025 16:23
Надати до
17.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 22.10.2025 13:46 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 16:34 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
22.10.2025 13:46
Повідомлення про рішення
22.10.2025 13:45
-
17.10.2025 16:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
113 520 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради"
Контактний телефон:
+380432655568
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
113 520 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради"
Контактний телефон:
+380432655568
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності