Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг") від Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-009193-a
Id Tender 4209b381b3c9415c9e0bc180270a50c8
План UA-P-2025-10-02-005598-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:20
Остання зміна 10.12.2025 14:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 513 718.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 15:19 до 20.10.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:19
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 15:19
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.10.2025 12:29
до 26.11.2025 08:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.11.2025 16:13
до 02.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.11.2025 08:39
до 10.12.2025 14:02
Період уточнень
з 03.10.2025 15:19 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 15:19 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.10.2025 12:29 до 26.11.2025 08:39
Період кваліфікації
з 21.10.2025 12:29 до 26.11.2025 08:39
Основні параметри
Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг")
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації Додатку 3
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
28 513 718.4 грн.
Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг")
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг")
Очікувана вартість
28 513 718.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
142568,59
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
142 568.59
Аукціон
Cтарт аукціону
21.10.2025 12:00
Закінчення аукціону
21.10.2025 12:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
25026, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Братиславська (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної)
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовником на підставі рахунку Виконавця може надаватись попередня оплата у розмірі до 30% від загальної вартості Робіт, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
Пропозиція:
27 942 772.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
24 583 033.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРАКА"
Пропозиція:
25 640 323.3 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.10.2025 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тоток Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
380522358359
Замовник
ЄДРПОУ
03365245
Назва (англійською мовою)
Main Department of Housing and Communal Services of Kropyvnytsky City Council
Повна назва
Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Main Department of Housing and Communal Services of Kropyvnytsky City Council
Поштовий індекс
25022
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул. Велика Перспективна, будинок 41
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький (ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг")
Період вимог/скарг з 17.11.2025 16:13 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 12:29 по 19.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником вимагається Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та рекомендовано з проставлянням відбитку печатки, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасники зазначають працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації. Наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг документально підтверджуються копією штатного розпису та копіями наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод, які підтверджують наявність в Учасника таких працівників на весь період виконання робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції надана Довідка відповідно до Додатку № 5 до ТД із зазначенням працівників: Деркач Віталія Миколайовича на посаді водія автотранспортних засобів та Кордаш Олександра Валерійовича на посаді дорожнього робітника без підтверджуючих документів. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На вимогу Замовника надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод, які підтверджують наявність в Учасника працівників: Деркач Віталія Миколайовича на посаді водія автотранспортних засобів та Кордаш Олександра Валерійовича на посаді дорожнього робітника, Учасник надав нову довідку відповідно до Додатку № 5 до ТД , замінивши даних осіб, щодо яких була вимога про підтвердження, на нових працівників - Ювженко Володимира Васильовича та Кордаш Сергія Володимировича з підтверджуючими наказами про призначення. Таким чином Учасник не усунув невідповідності, які чітко встановлені Замовником у повідомленні про їх усунення, натомість змінив зміст первинної пропозиції, що суперечить вимогам Замовника. Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" відповідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
17.11.2025 16:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
12.11.2025 15:58
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
documentType.award.eligibilityDocuments
27.10.2025 09:54
Електроний протокол про продовження строку
21.10.2025 12:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додатково опрацювати тендерну пропозицію, що визначена найбільш економічно вигідною та беручи до уваги обмеженість у часі для прийняття остаточного рішення, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 09:54
Дата кінця розгляду
19.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником вимагається Довідка по формі відповідно до Додатку № 4 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та рекомендовано з проставлянням відбитку печатки, в який зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання зазначених робіт в повному обсязі та встановлені строки. На підтвердження права власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою Учасник надає документи згідно вимог Додатку № 4 до ТД. Відповідно до Додатку № 4 до Тендерної документації п. 1.1 Учасник надає довідку в якій повинні бути зазначені в повному обсязі технічні засоби, обладнання відображені в розділі ІІ (Будівельні машини і механізми) Підсумкової відомості ресурсів стосовно предмету закупівлі, яку складено до договірної ціни відповідно до технічного завдання цієї закупівлі, та яка надається Учасником в складі пропозиції. В Довідці в графі 4 зазначено технічний стан справний/несправний не на усі технічні засоби, обладнання. 2. Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації Замовником вимагається Довідка по формі відповідно до Додатку № 5 до ТД, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та рекомендовано з проставлянням відбитку печатки, в який зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасники зазначають працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації. Наявність в Учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг документально підтверджуються копією штатного розпису та копіями наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод, які підтверджують наявність в Учасника таких працівників на весь період виконання робіт. Учасником в складі тендерної пропозиції надана Довідка відповідно до Додатку № 5 до ТД із зазначенням працівників: Деркач Віталія Миколайовича на посаді водія автотранспортних засобів та Кордаш Олександра Валерійовича на посаді дорожнього робітника без підтверджуючих документів. 3. Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків / або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня дана інформація. Враховуючи перелік виявлених невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені невідповідності. Вам необхідно: 1. Надати Довідку про наявність обладнання, інструменту, технічних засобів для виконання необхідних робіт згідно Додатку № 4 до Тендерної документації приведену у відповідність із зазначенням технічного стану справний/несправний на усі технічні засоби, обладнання. 2. Надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод, які підтверджують наявність в Учасника працівників Деркач Віталія Миколайовича на посаді водія автотранспортних засобів та Кордаш Олександра Валерійовича на посаді дорожнього робітника. 3. Надати підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків / або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Створено
12.11.2025 15:58
Надати до
13.11.2025 15:58
Період вимог/скарг з 20.11.2025 14:40 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.11.2025 16:13 по 25.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції із підтверджуючими документами відповідно до пункту 2 розділу III Тендерної документації. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія повинна відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше ніж строк дії тендерної пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Гарантія повинна бути чинна на момент подання учасником тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 142 568,59 грн (Сто сорок дві тисячі п’ятсот шістдесят вісім гривень 59 копійок). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Разом із гарантією у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію діючої банківської ліцензії (або витягу), виданої банку-гаранту. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису. В складі Тендерної пропозиції Учасника відсутні дані документи. Замовником прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АРАКА" відповідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Документи кваліфікації
20.11.2025 14:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.11.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.11.2025 08:39 по 02.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 14:40 по 28.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.11.2025 08:39
Довідка НАЗК
26.11.2025 08:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.11.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-03-009193-a-c1
Підписаний і діє
Номер
342
27 942 772.91 грн.
23 285 644.09 грн.
З ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький
Номенклатура
Капітальний ремонт вул. Братиславської (від вул. Миколи Левитського до вул. Авіаційної) в м. Кропивницький
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Повна назва
Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03365245

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
Повна назва
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38146939

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.12.2025 14:01
-
Додатки до договору
Додатки до договору
10.12.2025 14:00
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
10.12.2025 14:00
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 513 718.4 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 18:00
Замовник:
Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Контактний телефон:
380522358359
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 513 718.4 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 18:00
Замовник:
Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради
Контактний телефон:
380522358359
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності