Показати схожі тендери

Закупівля Вироби поліпропіленові (сітка, шнур) від ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-009159-a
Id Tender ab1ab7618de740f688d1dc3e564de3c5
План UA-P-2025-10-03-010716-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 15:12
Остання зміна 27.10.2025 14:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 546 260 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 15:12 до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 15:12
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 15:12
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 11:46
до 17.10.2025 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 15:05
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 15:05
до 27.10.2025 14:13
Період уточнень
з 03.10.2025 15:12 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 15:12 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 11:46 до 17.10.2025 15:05
Період кваліфікації
з 13.10.2025 11:46 до 17.10.2025 15:05
Основні параметри
Вироби поліпропіленові (сітка, шнур)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 546 260 грн.
Вироби поліпропіленові (сітка, шнур)
Назва предмета закупівлі
Вироби поліпропіленові (сітка, шнур)
Очікувана вартість
1 546 260 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7731,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 11:23
Закінчення аукціону
13.10.2025 11:46
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 336 (метри квадратні)
Сітка поліпропіленова 1,8 100х100мм
Опис предмета закупівлі
Сітка поліпропіленова 1,8 100х100мм
Код ДК 021:2015
39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Кількість
336
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Позиція : №2 18 770 (метри квадратні)
Сітка поліпропіленова 1,8 25х25мм
Опис предмета закупівлі
Сітка поліпропіленова 1,8 25х25мм
Код ДК 021:2015
39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Кількість
18 770
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Позиція : №3 40 (Погонний метр)
Шнур пропіленовий 5мм
Опис предмета закупівлі
Шнур пропіленовий 5мм
Код ДК 021:2015
39540000-9 - Вироби різні з канату, мотузки, шпагату та сітки
Кількість
40
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, проспект Національної Гвардії України, 5
Дата постачання по
10.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі рахунку протягом 90 (дев’яносто) днів, з дати підписання уповноваженим представником Замовника відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка здійснюється на протязі 10 каледарних днів з дня укладення договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКІФ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
1 297 941.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДАНИЛЮК ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
1 531 878 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Ковальчук-Медведєва
Електронна пошта
Телефон
+0661878522
Замовник
ЄДРПОУ
33278140
Повна назва
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Поштовий індекс
73034
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Херсон
Адреса
проспект Національної Гвардії України, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Вироби поліпропіленові (сітка, шнур)
Період вимог/скарг з 17.10.2025 15:05 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 11:46 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 15:05
Довідка НАЗК
17.10.2025 15:05
Повідомлення про рішення
13.10.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді Вашої пропозиції були виявлені наступні невідповідності: - Вимога пункт 12 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «У випадку, якщо Учасник процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий Учасник повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі. У разі, якщо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів не є значним правочином, Учасник має надати відповідну довідку в довільній формі.». відсутні документи Усунення невідповідності: надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або у разі, якщо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів не є значним правочином, Учасник має надати відповідну довідку в довільній формі. - Вимога підпункт 5 пункт 14 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «Довідка на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності) в довільній формі по те, що відповідно до Закону України “ Про захист персональних даних ” учасник надає згоду на оброблення своїх (та за наявності уповноваженої ним на участь у торгах особи – вона також надає свою згоду) персональних даних». відсутні документи Усунення невідповідності: надати відповідну довідку. - Вимога підпункт 6 пункт 14 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: лист -згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації та вимогах до Учасника процедури закупівлі розділу 4 додатку 1 до тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді підписаного уповноваженою особою листа з переліком усіх умов, вимог та характеристик». відсутні документи Усунення невідповідності: надати відповідний лист. - Вимога пункт 1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації, невідповідність в документах: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 або надати довідку в довільній формі про обґрунтовану відсутність наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі». Подані документи та зазначена інформація в довідці містять розбіжності, договір поданий інших контрагентів, не підтверджено дану вимогу. Усунення невідповідності: вести до довідки достовірну інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та надати підтверджуючі документи.
Створено
16.10.2025 11:14
Надати до
17.10.2025 11:14
Договір
UA-2025-10-03-009159-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27-2/10/2025
1 297 941.6 грн.
1 081 618 грн.
З ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
336 (метри квадратні)
Сітка поліпропіленова 1,8 100х100мм
Номенклатура
Сітка поліпропіленова 1,8 100х100мм
Кількість
336
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
18 770 (метри квадратні)
Сітка поліпропіленова 1,8 25х25мм
Номенклатура
Сітка поліпропіленова 1,8 25х25мм
Кількість
18 770
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.
Номенклатура
40 (Погонний метр)
Шнур пропіленовий 5мм
Номенклатура
Шнур пропіленовий 5мм
Кількість
40
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 10 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Повна назва
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33278140

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКІФ ІНВЕСТ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "СКІФ ІНВЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35601501

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 546 260 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Контактний телефон:
+0661878522
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 546 260 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА КОМУНАЛЬНА АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНА СЛУЖБА
Контактний телефон:
+0661878522
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності