Показати схожі тендери

Закупівля Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги) від Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-008614-a
Id Tender 82c03ad39b424fdc9b063b760f243466
План UA-P-2025-10-03-009820-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 14:45
Остання зміна 23.10.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 14:44 до 11.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 14:44
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 14:44
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:44
до 16.10.2025 14:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 14:34
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 14:37
до 23.10.2025 14:47
Період уточнень
з 03.10.2025 14:44 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 14:44 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:44 до 16.10.2025 14:37
Період кваліфікації
з 13.10.2025 15:44 до 16.10.2025 14:37
Основні параметри
Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
в межах кошторисних призначень на відповідний період
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
420 000 грн.
Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
Назва предмета закупівлі
Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 15:21
Закінчення аукціону
13.10.2025 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
Код ДК 021:2015
31710000-6 - Електронне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, площа Народна, 4
Дата постачання по
31.12.2025 14:46
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі рахунку та видаткової накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КЮЛОДЖІК"
Пропозиція:
360 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Пропозиція:
408 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 15:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ашенберг Дарина Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380961089927
Замовник
ЄДРПОУ
20453063
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
площа Народна, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 14:34 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:44 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відповідно до п. 3 Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовником вимагаються інші документи від Учасника, зокрема: - інформація від Учасника про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 2 до тендерної документації на фірмовому бланку Учасника (при наявності) за підписом уповноваженої особи завірену печаткою (в разі наявності) разом із документами, зазначеними в цьому додатку, а саме: 3) копія сертифікату відповідності реєстраційного сенсорного терміналу вимогам: ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2015, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, дійсного на дату розкриття пропозиції; 4) копія сертифікату на систему управління якістю, щодо відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Система управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо проектування, розробки та виробництва реєстраційних терміналів, дійсного на дату розкриття пропозиції. Так, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «КЮЛОДЖІК» наявний сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), зареєстрований у Реєстрі Системи сертифікації «УкрБУДСЕРТ» за номером: 8О035.254-23, в якому відсутня інформація щодо розробки реєстраційних терміналів, що не відповідає вимогам Замовника. Також, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «КЮЛОДЖІК» відсутня копія сертифікату відповідності реєстраційного сенсорного терміналу вимогам: ДСТУ EN 60950-1:2015, ДСТУ EN 55022:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2015, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, дійсного на дату розкриття пропозиції. Разом з цим, в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (технічні вимоги)» до тендерної документації містяться відповідні вимоги, зокрема,: - усі гарантійні талони заповнюються згідно вимог виробника; - запропонований товар має узгоджуватись з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні; - учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Однак, Учасником ТОВ «КЮЛОДЖІК» зазначені вимоги не підтверджено у наданій інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики до предмета закупівлі (технічні вимоги) (вих. № 08/10-46 від 08.10.2025), а також чітко не вказано специфікації запропонованого товару, у зв’язку з чим Замовник не може встановити відповідність характеристик запропонованого товару технічним вимогам та технічним специфікаціям тендерної документації.
Документи кваліфікації
16.10.2025 14:33
Повідомлення про рішення
13.10.2025 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 14:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 14:41
Період вимог/скарг з 16.10.2025 14:37 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 14:34 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 14:37
Довідка НАЗК
16.10.2025 14:37
Повідомлення про рішення
16.10.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-03-008614-a-b1
Підписаний і діє
Номер
223
408 000 грн.
408 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.10.2025
Строк дії договору з
23.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
Номенклатура
Електронне обладнання (термінал обслуговування електронної черги)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
68 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20453063

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Повна назва
ТОВ "КЮСОЛЮШНС ПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45344525

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.10.2025 14:47
Повідомлення про договір
23.10.2025 14:45
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Контактний телефон:
+380961089927
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Закарпатській області
Контактний телефон:
+380961089927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності