Показати схожі тендери

Закупівля Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1) від ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-008011-a
Id Tender 40e96241da1f461b8fa2d3d6df899233
План UA-P-2025-10-03-009370-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 14:18
Остання зміна 29.10.2025 12:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 100 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 14:17 до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 14:17
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 14:17
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00
до 15.10.2025 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 12:14
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 12:14
до 29.10.2025 12:27
Період уточнень
з 03.10.2025 14:17 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 14:17 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00 до 15.10.2025 12:14
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:00 до 15.10.2025 12:14
Основні параметри
Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
66 100 грн.
Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
Назва предмета закупівлі
Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
Очікувана вартість
66 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
330,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
Код ДК 021:2015
45420000-7 - Столярні та теслярні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд. 22, п.1
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КомфортБуд­Україна"
Пропозиція:
65 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Британ Марина Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380562318457
Замовник
ЄДРПОУ
44209446
Повна назва
ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49006
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
просп. Лесі Українки, буд. 65
Кваліфікація
Лот № 1 Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
Період вимог/скарг з 15.10.2025 12:14 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Економічно вигідна пропозиція
Документи кваліфікації
15.10.2025 12:14
Довідка НАЗК
15.10.2025 12:14
Повідомлення про рішення
15.10.2025 12:13
Пропозиція, що перемогла
11.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 14:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1.Учасником у складі пропозиції не надано повна копія/сканкопія/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню сканкопію/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 10 п.1.1. до тендерної документації та відповідно п.1.1 Розділу III тендерної документації. 3.перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Просимо надати повну копію/сканкопію/оригінал паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки; або двосторонню сканкопію/оригінал паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або Довідку про внесення відомостей до єдиного державного демографічного реєстру або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України. 2. перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником у складі пропозиції не надано Довідку з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. 3.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 3.1. Додаток 10 п.15 до тендерної документації та відповідно п.5.2 Додатку 1 до тендерної документації. 4. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.1. Просимо надати Довідку з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами.
Створено
13.10.2025 15:17
Надати до
14.10.2025 15:17
Договір
UA-2025-10-03-008011-a-a1
Підписаний і діє
Номер
191
65 800 грн.
65 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
Номенклатура
Усунення аварій в житловому фонді (Послуги з поточного ремонту із заміни вікон на металопластикові у житловому будинку за адресою: м.Дніпро, вул.Академіка Янгеля, буд.22, п.1)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44209446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КомфортБуд­Україна"
Повна назва
ТОВ "КомфортБуд­Україна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44672295

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.10.2025 12:27
-
29.10.2025 12:26
Додатки до договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 100 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380562318457
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 100 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:00
Замовник:
ЦЕНТРАЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380562318457
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності