Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» від УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ"ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-03-007554-a
Id Tender 037e0aad5d5c4b75a07a4c6e85982ca0
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.10.2025 13:58
Остання зміна 14.10.2025 13:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
68 320 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.10.2025 13:55 до 14.10.2025 13:55
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 13:58
до 09.10.2025 13:55
Період уточнень
з 03.10.2025 13:58 до 09.10.2025 13:55
Основні параметри
Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування»
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 та Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель продуктів харчування, послуг із забезпечення комплектами продуктів харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з організації харчування для особового складу Збройних Сил Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
68 320 грн.
Послуги з харчування співробітників Управління
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування співробітників Управління
Примітки
Кількість послуг — 732 (порції) (244 порцій сніданку, 244 порцій обіду та 244 порцій вечерь). Доставка харчування може відбуватися як транспортом учасника (переможця) за його рахунок, так і транспортом замовника за його рахунок виключно в межах міста Хмельницького. При наданні послуг трьохразового харчування учасник (переможець) керується (при складанні меню) нормами харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 ( Норма № 1 – загальновійськова).
Очікувана вартість
68 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
341,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 244 (штуки)
Сніданок
Опис предмета закупівлі
Сніданок
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
244
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 244 (штуки)
Обід
Опис предмета закупівлі
Обід
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
244
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 244 (штуки)
Вечеря
Опис предмета закупівлі
Вечеря
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
244
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область
Дата постачання з
01.11.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться за фактично надані послуги на підставі підписаного сторонами акту(-ів) наданих послуг із врахуванням кількості осіб. Замовник оплачує надані послуги протягом 10-ти банківських днів з дня підписання сторонами акту наданих послуг, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
03.10.2025 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Дубіцький
Електронна пошта
Телефон
+380967555607
Замовник
ЄДРПОУ
34769728
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Торги не відбулися
Очікувана вартість
68 320 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 13:55
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967555607
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
68 320 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 13:55
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967555607
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності