Показати схожі тендери

Закупівля Купольний РЕБ «Фантом» (код ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту) від БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-006763-a
Id Tender 2f69ea2152de491780a9bffe123657fb
План UA-P-2025-10-03-007468-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 13:21
Остання зміна 17.10.2025 10:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
312 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 13:20 до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 13:20
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 13:20
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:01
до 16.10.2025 15:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 15:43
до 22.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.10.2025 15:57
-
Період уточнень
з 03.10.2025 13:20 до 09.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 13:20 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:01 до 16.10.2025 15:57
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:01 до 16.10.2025 15:57
Основні параметри
Купольний РЕБ «Фантом» (код ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
312 500 грн.
Купольний РЕБ «Фантом» (код ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)
Назва предмета закупівлі
Купольний РЕБ «Фантом» (код ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)
Очікувана вартість
312 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3125,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 13:38
Закінчення аукціону
13.10.2025 14:01
Позиція
Опис предмета закупівлі
Купольний РЕБ «Фантом»
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
12411, Україна, Житомирська область, село Березівка, вулиця Богуславська,31
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
03.10.2025 13:20
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ"
Пропозиція:
281 875 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДронХаб"
Пропозиція:
284 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 13:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 13:21
Оголошення про проведення закупівлі
03.10.2025 13:20
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Діана Романівна Прогонова
Електронна пошта
Телефон
+380931961826
Сайт:
http://berezivsca.gromada.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04348220
Повна назва
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
12411
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомирський р-н
Адреса
село Березівка, вулиця Богуславська, будинок 31
Кваліфікація
Лот № 1 Купольний РЕБ «Фантом» (код ДК 021:2015:35730000-0: Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)
Період вимог/скарг з 14.10.2025 15:43 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 14:01 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.10.2025 15:43
Повідомлення про рішення
13.10.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.10.2025 15:57 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:43 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 15:57
Довідка НАЗК
16.10.2025 15:57
Повідомлення про рішення
14.10.2025 15:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 13:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника ТОВ "ДронХаб" Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасника відсутні наступні документи: - Лист-погодження в довільній формі із проектом договору та його істотними умовами. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - згідно Додатку 3 до тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДА-ЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ 14 Учасник процедури закупівлі надає Учасник процедури закупівлі повинен надати наступні документи: - оригінал/копію Статуту (в разі, якщо Статут знаходить у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch. із зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг) (за наявності); - лист-погодження в довільній формі із проектом договору та його істотними умовами; - витяг та/або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копію Свідоцтва платника податку на додану вартість, якщо учасник є платником податку на додану вартість; - копію Витягу з реєстру платників єдиного податку або копію Свідоцтва платника єдиного податку, якщо учасник є платником єдиного податку. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати через електронну систему закупівель у порядку згідно пункту 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178: - Лист-погодження в довільній формі із проектом договору та його істотними умовами. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
15.10.2025 13:48
Надати до
16.10.2025 13:48
Договір
UA-2025-10-03-006763-a-a1
Очікує підписання
284 999 грн.
284 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Купольний РЕБ «Фантом»
Номенклатура
Купольний РЕБ «Фантом»
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04348220

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДронХаб"
Повна назва
ТОВ "ДронХаб"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45349240

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
312 500 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380931961826
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
312 500 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380931961826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності