Зміст
                            
                            
                                Перелік виявлених невідповідностей: 
1) Підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 9 до Тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від «03» жовтня 2025 року №30 (надалі – ТД)  визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію/-ї оборотно-сальдової відомості за підписом уповноваженої особи Учасника або первинних документів, які підтверджують право власності (договорів купівлі разом з актами приймання-передачі та/або накладних тощо) на техніку, устаткування, обладнання, прилади, будівельні механізми та матеріально-технічну базу, про наявність яких зазанчено у довідці. У разі відсутності власної техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій з оригіналів документів, що підтверджують право користування технікою, устаткуванням, обладнанням, приладами, будівельними механізмами та матеріально-технічною базою (копії договорів оренди/лізінгу/послуг, на підставі яких Учасник користується ними). У складі тендерної пропозиції Учасником надано Оборотно-сальдову відомість по рахунку: 11 Місця зберігання; Необоротні активи за 01.01.25 - 17.09.25, Сформована 17.09.25 в 12:03:38, підписантом якої зазначений Головний бухгалтер (файл: ОСВ 11.xls, який міститься в архіві: МТБ.7z 17.10.2025 16:21). Документи про те, що Головний бухгалтер є уповноваженої особою Учасника, у складі тендерної пропозиції відсутні. Файл ОСВ 11.xls не є сканкопією.
2) Підпунктом 2.3 пункту 2 Додатку 9 до ТД визначено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію/-ї виконаного/-их договору/-ів** про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів, а також сканкопію/-ї принаймні одного акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) і однієї довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма КБ-3) або принаймні одного акту (-ів) виконаних будівельних робіт до аналогічного договору, інформація про який наведена в довідці. Відповідний(і) акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) або акт (-и) виконаних будівельних робіт повинен (і) містити інформацію про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні. У складі тендерної пропозиції Учасником надано сканкопію Договору підряду № 067-03/20 від 23.03.2020 р., який є двостороннім і за яким Учасник є Виконавцем (файл: Аналогічна угода.pdf, який міститься в архіві: Аналогічний досвід.7z 17.10.2025 16:21). При цьому, у складі тендерної пропозиції Учасником надано сканкопію Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за жовтня 2020 р. (форма № КБ-3) та сканкопію Акту № приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2020 року (Форма № КБ-2в), які є трьохсторонніми і за якими Учасник є Субпідрядником, а Генпідрядником є “ПАУЕР КОНСТРАКШИН КОРПОРЕЙШИН ОФ ЧАЙНА ЛТД” (файл: Акти до аналогічної угоди.pdf, який міститься в архіві: Аналогічний досвід.7z 17.10.2025 16:21).
3) Пунктом 6 Додатку 9 до ТД визначено, що учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку з відомостями про учасника за встановленою Формою 1. Відповідно до пунктів 11, 12, 13 цих відомостей учасник закупівлі повинен зазначити “Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.)”, “Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.)”, “Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.)”. Згідно даних, зазначених у файлі: Витяг з ЄДР.pdf 17.10.2025 16:21, номером телефону для здійснення зв’язку є: +38(067)-308-48-12. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Відомості про учасника Вих.№ 5б/25 Від 17.10.2025 р., у пунктах 11, 12, 13  яких зазначено телефон: 3800673084812 (файл: 28. Відомості про учасника.docx 17.10.2025 16:21).
4) У Пункті 2.3. Розділу 3 ТД та Оголошенні UA-2025-10-03-006718-a визначено, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції не менше 120 календарних днів, починаючи із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні. Відповідно до Оголошення UA-2025-10-03-006718-a та пункту 1.1. Розділу 4 ТД Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 18.10.2025 року до 18:00 за київським часом. У складі тендерної пропозиції Учасником надана БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G1025/3948 від 17.10.2025 року, яка застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, та згідно якої датою закінчення строку дії гарантії є 17.02.2026 включно (файл: Підписаний G1025-3948-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf, який міститься в архіві: Банківська гарантія.zip 17.10.2025 16:21). Таким чином, строк дії забезпечення тендерної пропозиції за БАНКІВСЬКОЮ ГАРАНТІЄЮ № G1025/3948 від 17.10.2025 року становить менше 120 календарних днів.