Показати схожі тендери

Закупівля Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна") від Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-005933-a
Id Tender ba988d0541534b66b55542f770b1ac24
План UA-P-2025-09-29-007732-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 03.10.2025 12:38
Остання зміна 02.12.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 162 480.04 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 12:35 до 23.10.2025 11:59
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 12:35
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 12:35
до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.10.2025 11:44
до 06.11.2025 14:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 09:57
до 12.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.11.2025 14:04
-
Період уточнень
з 03.10.2025 12:35 до 20.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 12:35 до 20.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.10.2025 11:44 до 06.11.2025 14:04
Період кваліфікації
з 24.10.2025 11:44 до 06.11.2025 14:04
Основні параметри
Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна")
Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
120 162 480.04 грн.
Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Назва предмета закупівлі
Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Очікувана вартість
120 162 480.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600812,4
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
600 812.4
Аукціон
Cтарт аукціону
24.10.2025 11:15
Закінчення аукціону
24.10.2025 11:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Код ДК 021:2015
45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80086, Україна, Львівська область, прилісок Копані селища Силець, Шептицький район, вул. Климова - Легенди,40, ДП "Шахта "Зарічна"
Дата постачання з
01.12.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує Підряднику ціну цього Договору шляхом проміжних платежів за виконані Роботи протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів після посвідчення підписами та печатками Сторін Акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних за цим Договором будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) та по мірі надходження відповідних бюджетних коштів. Під час воєнного стану розрахунки здійснюються з урахуванням вимог Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ"
Пропозиція:
96 598 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Пропозиція:
105 263 572.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
96 597 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.10.2025 11:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.10.2025 12:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
documentType.tender.billOfQuantity
Скасування
02.12.2025 00:00
Відповідно до Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19.11.2025 за результатами моніторингу
21.11.2025 09:25
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Яковлєв
Електронна пошта
Телефон
+0443931790
Замовник
ЄДРПОУ
39244468
Повна назва
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Поштовий індекс
03142
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м.Київ
Адреса
пров. Приладний, 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"
Період вимог/скарг з 30.10.2025 09:57 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 11:44 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.10.2025 09:57
Повідомлення про рішення
24.10.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Учасник в локальних кошторисах (далі по тексту ЛК) ЛК № 2-1-01, ЛК №2-1-02 (п.4, 5), ЛК №02-05-01 (п.2,3,4,7,8) при розцінюванні об’ємів робіт видалив з розцінки роботу машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, відповідно загальна вартість виконання цих робіт складає 0 грн. тобто запланував виконання робіт без їх вартості. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити ЛК № 2-1-01, ЛК №2-1-02, ЛК №02-05-01 з урахуванням вартості робіт машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, та визначити вартість таких робіт 2. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат процедури закупівлі визначається виходячи з нормативного часу роботи будівельних машин та механізмів на підставі КНУ РЕКН необхідного для виконання обсягу робіт з урахуванням положень пунктів 5.4 Настанови з визначення вартості будівництва. Учасник вилучив роботу будівельних машин та механізмів в Ресурсних елементних кошторисних нормах (РЕКН) необхідних для виконання обсягу робіт, з локальних кошторисів, якими передбачалось застосування будівельних машин та механізмів, зокрема, але не виключно: в ЛК №2-3-01/ІV-15, розділ 1, при демонтажі підйомної установки вилучені: кран на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомністю 100тн (п.1), кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 16тн (п.2); в ЛК №2-3-012/ІV-18 вилучений кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10т (п.1); в ЛК № 2-3-015/ІV-15 вилучений кран вантажопідйомністю 25тн (п.1); в ЛК № 2-3-016/ІV-15 вилучений кран вантажопідйомністю 25тн (п.1). Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити локальні кошториси, які передбачають використання будівельних машин та механізмів, зокрема кранів вантажопідйомністю 10 тн., 16 тн, 25 тн., 100 тн., з урахуванням вартості їх застосування, згідно нормативного часу їх роботи на підставі КНУ РЕКН. 3. Учасник в підсумковій відомості ресурсів до договірної ціни застосував кран на автомобільному ходу вантажопідйомністю 10тн., з кількістю - 950 маш.год. роботи, в той час, коли згідно із проєктом, час роботи усіх кранів становить – 2200 маш.год. Згідно Довідки (вих. №58/19 від 22.10.2025р.) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання роботи в учасника передбачений автокран 10 тн. – 1шт.(п.7). Виконати демонтажні роботи, згідно технологічного процесу, який вказаний в розцінках, за такою кількістю маш.год. та потужністю крана, застосованого учасником, не можливо. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити підсумкову відомість ресурсів з урахуванням використання кранів вантажопідйомністю 10 тн., 16 тн, 25 тн., 100 тн., та часу їх використання в обсязі 2200 маш.год. 4. Учасник в ЛК №2-4-01 п.5 Розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди екскаваторами з ковшем місткістю 0,5-0,63м3, видалив Екскаватор одноковшовий місткістю 0,5м3; в ЛК №2-4-02 п.5 Розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди екскаваторами з ковшем місткістю 0,5-0,63м3, видалив Екскаватор одноковшовий місткістю 0,5м3; в ЛК №2-4-03 п.4 Розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди екскаваторами з ковшем місткістю 0,5-0,63м3, видалив Екскаватор одноковшовий місткістю 0,5м3; в ЛК №2-4-04 п.7 Розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди екскаваторами з ковшем місткістю 0,5-0,63м3, видалив Екскаватор одноковшовий місткістю 0,5м3; в ЛК №2-4-05 п.7 Розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди екскаваторами з ковшем місткістю 0,5-0,63м3, видалив Екскаватор одноковшовий місткістю 0,5м3. В Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів, які передбачають виконання робіт з розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди, в розділі ІІ Будівельні машини, відсутні Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м3, які мають бути задіяні при виконанні робіт з розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди. Вимога: учасник в електронній системі закупівель повинен розмістити Підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, які передбачають виконання робіт з розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди, з урахуванням використання Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м3, які мають бути задіяні при виконанні робіт з розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди. 5. Надана учасником у складі тендерної пропозиції «Довідка аналіз вартості механізмів» не містить в себе аналізу вартості роботи кранів гусеничних вантажопідйомністю 16 тн., 25 тн., 100 тн., та аналізу вартості роботи екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м3, які мають бути задіяні при виконанні робіт з розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди. Вимога: учасник в електронній системі закупівель повинен розмістити: - аналіз вартості роботи кранів гусеничних вантажопідйомністю 16 тн., 25 тн., 100 тн.; - аналіз вартості роботи екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5м3, які мають бути задіяні при виконанні робіт з розроблення породи з навантаженням на автомобілі самоскиди; - надати документи, які стали підставою для формування такої аналітики, а саме: комерційні пропозиції учасників ринку.
Створено
28.10.2025 14:35
Надати до
29.10.2025 14:35
Період вимог/скарг з 06.11.2025 14:04 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 09:57 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 14:04
Довідка НАЗК
06.11.2025 14:04
Повідомлення про рішення
03.11.2025 14:30
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
30.10.2025 09:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. В розрахунку Договірної ціни при визначенні вартості робіт учасник процедури закупівлі невірно застосував усереднений показник для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат (Н36) (ІІІ блок ЗВВ) по роботах з фізичної ліквідації – 6,03 грн/люд.год., по роботах з охорони навколишнього середовища – 7,14 грн/люд.год. Згідно наданого розрахунку Дані про 3-й блок ЗВВ (Таблиця 2) у складі ціни пропозиції учасника закупівлі в розрахунку розміру загальновиробничих витрат (ЗВВ) Н36 – показник для визначення витрат 3-го блоку ЗВВ по підприємству склав 1,24 грн/люд.год. Учасник мав застосувати в розрахунку договірної ціни показник Н36=1,24 грн/люд.год. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунок договірної ціни з показником Н36=1,24 грн/люд.год. 2. В підсумковій відомості ресурсів договірної ціни учасника процедури, відпускна ціна матеріальних ресурсів не відповідає цінам довідки аналізу цін і комерційним пропозиціям постачальників. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити договірну ціну з урахуванням ціни матеріальних ресурсів, вказаним у довідці аналізу цін та у комерційних пропозиціях постачальників. 3. Учасник не надав розрахунки (калькуляції) вартості перевезення вантажів за 1 тн на необхідну відстань відповідними транспортними засобами, а саме: перевезення породи до 0,1 км, 0,5 км, 0,8 км; перевезення грунту до 1 км; перевезення сміття 9 км, 12,4 км; перевезення збірного з/б на відстань 12,4км. Вимога: учасник, в електронній системі закупівель, повинен розмістити розрахунки (калькуляції) вартості перевезення вантажів за 1 тн на необхідну відстань відповідними транспортними засобами, а саме: перевезення породи до 0,1 км, 0,5 км, 0,8 км; перевезення грунту до 1 км; перевезення сміття 9 км, 12,4 км; перевезення збірного з/б на відстань 12,4км. 4. Учасник в локальному кошторисі №2-4-05 п.8 не вірно прийнятий обсяг робіт 6,25 тн замість 4,5 тн. Вимога: учасник в електронній системі закупівель повинен розмістити локальний кошторис №2-4-05 з урахуванням обсягів робіт 4,5 тн. 5. Учасник вилучив роботу будівельних машин та механізмів в Ресурсних елементних кошторисних нормах (РЕКН) необхідних для виконання обсягу робіт, так наприклад, в локальних кошторисах (далі -ЛК): - в ЛК №2-3-01/ІV-15, розділ 1, при демонтажі підйомної установки, вилучений кран на гусеничному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 100тн (С202-1205) (п.1), і замінений на кран автомобільний МАЗ 6303 вантажопідйомністю 10тн (С202-1102); - в ЛК №2-3-012/ІV-18 замінений кран вантажопідйомністю 50т на кран автомобільний МАЗ 6303 вантажопідйомністю 10тн (С202-1102) та зменшена робота маш.год. крана; - в ЛК №2-3-016/ІV-15 замінений кран вантажопідйомністю 25т (С202-105) на кран автомобільний МАЗ 6303 вантажопідйомністю 10тн (С202-1102) та зменшена роботу маш.год. крана. При заміні, яку вказав учасник процедури, виконати роботи згідно технологічного процесу, який вказаний в розцінках з такою кількістю маш.год. та потужністю крана, застосованого учасником, виконати демонтажні роботи не можливо. Вимога: учасник в електронній системі закупівель повинен розмістити: - ЛК №2-3-01/ІV-15 з урахуванням роботи крану на гусеничному ходу вантажопідйомність 100 тн (С202-1205) (п.1) при монтажі технологічного устаткування; - ЛК №2-3-012/ІV-18 з урахуванням роботи крану вантажопідйомністю 50 тн та нормативної кількості маш.год.; - ЛК №2-3-016/ІV-15 з урахуванням роботи крану вантажопідйомністю 25т (С202-105) та нормативної кількості маш.год. - в інших локальних кошторисах передбачити використання кранів відповідної вантажопідйомності, яка вказана в розцінках. 6. В довідці аналізу ринку оренди будівельних машин і механізмів (№ 04/26-02 від 22 жовтня 2025р.), яку надав учасник тендеру, незрозуміло який постачальник будівельної техніки під Пропозиціями №1,2,3,4,5. Вимога: учасник в електронній системі закупівель повинен розмістити уточнену довідку аналізу ринку оренди будівельних машин і механізмів за пропозиціями №1,2,3,4,5. 7. Учасник не надав до проєкту договору Додаток №4 Календарний графік виконання робіт, та Додаток №4а Графік фінансування. Вимога: учасник в електронній системі закупівель повинен розмістити додатки до проєкту договору: Додаток №4 Календарний графік виконання робіт, та Додаток №4а Графік фінансування.
Створено
03.11.2025 14:29
Надати до
04.11.2025 14:29
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-31-000018
Дата створення проекту
31.10.2025 12:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.10.2025 12:39
Дата публікації висновку про результати
19.11.2025 16:37
Дата завершення усунення порушень
04.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.10.2025 № 71-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114 та на виконання доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 №003100-18/13460-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 31.10.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-10-03-005933-a 03.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 №003100-18/13460-2025)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2025 00:00
Документи рішення
31.10.2025 12:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 27.09.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції, повноти відображення інформації у повідомленнях з вимогою про усунення невідповідностей на наявності підстав для її розміщення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.10.2025 №02/10/2025-Лкв/Зар-ЗТД; роз’яснення Замовника, надані на звернення учасників; тендерні пропозиції приватного підприємства «ФОРЕСТ-Україна» (далі – ПП «ФОРЕСТ-Україна») та товариства з обмеженою відповідальністю «МОНТАЖБУДЮГ» (далі – ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ПП «ФОРЕСТ-Україна» від 28.10.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ФОРЕСТ-Україна» від 30.10.2025 № 30/10/25-ЛшЗар (відх); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» від 03.11.2025 року; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» від 06.11.2025 № 06/11/25-Лш/Зар (пер); повідомлення про намір укласти договір; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 та 10 листопада 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. 1. За нормами абзацу четвертого пункту 54 Особливостей - зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Так, під час аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 06.10.2025 оприлюднено проєкт договору (додаток 4 до тендерної документації) у новій редакції, проте окремого документу з переліком змін, що внесені до тендерної документації в електронній системі закупівель не оприлюднено. Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено, що Замовником в порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей в електронній системі закупівель не оприлюднено перелік змін, що внесені до тендерної документації. 2. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ФОРЕСТ-Україна» встановлено наступне. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що Замовником 28.10.2025 було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у документах, поданих у складі тендерної пропозиції ПП «ФОРЕСТ-Україна», які передбачали внесення змін та доповнень до локальних кошторисів та розрахунків до них, а також в підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів. Однак, виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції ПП «ФОРЕСТ-Україна» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та, відповідно, не можуть бути виправлені учасником процедури закупівлі. Водночас, протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.10.2025 № 30/10/25-ЛшЗар (відх) тендерну пропозицію учасника ПП «ФОРЕСТ-Україна» було відхилено. 3. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у Додатку № 1.1 «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОЗРАХУНКУ ВАРТОСТІ РОБІТ» до Додатку № 1 до тендерної документації зазначено, зокрема наступне: 1) Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна), надана претендентом, визначається на основі проєктно-кошторисної документації згідно з чинним законодавством, а саме: - кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281; - стандарту Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України» (СОУ 10.1.05400632.1:2004 в редакції згідно з наказом від 11 грудня 2015 року №801 та внесених змін згідно наказу від 16.12.2024 №468). 2) Ціна матеріальних ресурсів (в т.ч. паливно-мастильних матеріалів) застосована при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) підтверджується учасником документально (комерційні пропозиції, рахунки, прайси тощо) та оформляється протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси, який є додатком до договору. Документи на підтвердження ціни додаються до пакету тендерної пропозиції. 3) Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні***, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні виконання робіт***. Аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні виконання робіт*** додається до тендерної пропозиції учасника та підтверджується документально (комерційні пропозиції, договори оренди, тощо). Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, установлена імперативна вимога, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей В ході здійснення моніторингу встановлено, що Замовником 03.11.2025 через електронну систему закупівель учаснику ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених у документах, поданих у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, а саме: «В розрахунку Договірної ціни при визначенні вартості робіт учасник процедури закупівлі невірно застосував усереднений показник для визначення коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат (Н36) (ІІІ блок ЗВВ) по роботах з фізичної ліквідації; В підсумковій відомості ресурсів договірної ціни учасника процедури, відпускна ціна матеріальних ресурсів не відповідає цінам довідки аналізу цін і комерційним пропозиціям постачальників; Учасник не надав розрахунки (калькуляції) вартості перевезення вантажів за 1 тн на необхідну відстань відповідними транспортними засобами; часник в локальному кошторисі №2-4-05 п.8 не вірно прийнятий обсяг робіт 6,25 тн замість 4,5 тн; Учасник вилучив роботу будівельних машин та механізмів в Ресурсних елементних кошторисних нормах (РЕКН) необхідних для виконання обсягу робіт; В довідці аналізу ринку оренди будівельних машин і механізмів (№ 04/26-02 від 22 жовтня 2025р.), яку надав учасник тендеру, незрозуміло який постачальник будівельної техніки під Пропозиціями №1,2,3,4,5; Учасник не надав до проєкту договору Додаток №4 Календарний графік виконання робіт, та Додаток №4а Графік фінансування.». З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 10.11.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, з огляду на наступне. Так, положеннями пункту 43 Особливостей імперативно визначені умови та зобов’язання щодо розміщення в електронній системі закупівель Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Водночас, виявлені під час моніторингу невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та, відповідно, не підлягають виправленню учасником процедури закупівлі. Отже, вказані дії Замовника щодо розміщення учаснику ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, надання інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що були відсутні у складі його тендерної пропозиції, порушують норми пункту 43 Особливостей. Таким чином, внаслідок не виконання учасником ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» вимог Додатку 1 тендерної документації, Замовник у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема: копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності зазначеного критерію учасником ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» надано аналогічний договір від 26.06.2023 № 213 з додатками (файл: ДОГОВІР ЛОЗОВА З ДОДАТКАМИ_compressed.pdf), проте в складі тендерної пропозиції учасника відсутні довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами). Однак Замовником не враховано вказану невідповідність під час розміщення учаснику ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» вимоги про усунення невідповідностей 03 листопада 2025 року. В наданому поясненні на Запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 10.11.2025 року Замовник зокрема зазначає: «…у замовника була відсутня необхідність вимагати від учасника подання додаткових документів щодо виконання аналогічного договору протягом 24 годин, оскільки вся підтверджуюча інформація вже містилася у відкритому доступі в електронній системі закупівель (Prozorro).». Однак, твердження Замовника про наявність у відкритому доступі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумкового звіту про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), оскільки такі документи відсутні в електронній системі закупівель, а звіт про виконання договору про закупівлю UA-2023-05-09-012784-a не є іншим документом, що підтверджує саме приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), а тільки формою звітування по закупівлі UA-2023-05-09-012784-a. За нормами пункту 31 частини першої статті першої Закону №922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а згідно з пунктом 18 частини першої статті першої цього Закону - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Таким чином, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації і вимогами законодавства у сфері публічних закупівель Слід зауважити, що відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасникам ПП «ФОРЕСТ-Україна» та ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» та визначення його переможцем закупівлі встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання вимог Постанови № 710, своєчасності надання роз’яснень, наявності підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «ФОРЕСТ-Україна», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом відміни процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-10-03-005933-a у відповідності до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а у разі укладання договору з ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» станом на час публікації висновку – шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань), з дотриманням статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
19.11.2025 00:00
Дата публікації
19.11.2025 16:37
Документи висновку
19.11.2025 16:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.11.2025 №21/11/2025-Лкв/Зар-відм. торгів відкриті торгі про закупівлю: код ДК 021:2015 - 45110000-1, «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» («Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна»)», (далі - Закупівля), ID: UA-2025-10-03-005933-a - відменені згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Інформація щодо відміни торгів оприлюднена в електронній системі закупівель 21.11.2025
Дата публікації
24.11.2025 09:38
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
порушення усунуто відповідно до наданих зобов'язань
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.11.2025 11:48
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
28.11.2025 11:48
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-005933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Які зміни були внесені Уповноваженою особою Державного підприємства "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація" (далі – Замовник) в тендерну документацію на закупівлю «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна»)»? Чому уповноваженою особою не опубліковано перелік змін відповідно до пункту 54 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.11.2025 14:11
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 14:12
-
Відповідь
Відповідь ДП "ОК "Укрвуглереструктуризація" на запит
1. Ліквідація ш. «Зарічна» проводиться відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 №696-р «Про ліквідацію деяких збиткових вугледобувних підприємств» (Розпорядження додається). Наказом Міністерства енергетики України від 19.07.2024 №265 затверджений Проєкт ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» загальною кошторисною вартістю 197 025 336,0 грн. з ПДВ (Наказ додається). Розробка проєкту ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» була виконана Державним підприємством «Державний науково - дослідний, проектно - конструкторський і проектний інститут вугільної промисловості «Укрндіпроект». Експертний звіт щодо проекту був виконаний ДП «Західний ЕТЦ» за №17.950.24 18.04.2024 (Звіт додається) Наказом Міністерства енергетики України від 05.08.2024 №284 Державне підприємство «Об’єднана компанія «Укрвуглереструктуризація» було призначене замовником і виконавцем робіт та заходів, передбачених Проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» (Наказ додається). Проєкт ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» складається з восьми книг. Зокрема, Книга 6 «Зведення витрат та зведені кошторисні розрахунки вартості ліквідації» містить розрахунки вартості робіт з ліквідації шахти (Книга 6 додається). Виходячи із загальної кошторисної вартісті на ліквідації ш. «Зарічна», керуючись: - Стандартом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України «Проект ліквідації вугільних шахт України. Склад та зміст проекту» (СОУ 10.1.05400632.1:2004, у редакції згідно наказу від 16.12.2024 року №648); - Проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна»; для проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи», а саме «Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна» ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» розрахувало орієнтовну вартість робіт з фізичної ліквідації ДП «Шахта «Зарічна», які мають бути виконані у період з 01.12. 2025 по 31.12.2026 на суму 120 162 480,04 грн. 2. На сторінці власного веб-сайту https://www.uvr.org.ua/wp-admin/post.php?post=544&action=edit ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» оприлюднило обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі ДП «ОК «Укрвуглереструктуризація» 03.10.2025 розмістило в електронній системі закупівель, через авторизований майданчик zakupivli.pro, оголошення про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП "Шахта "Зарічна"), тендерну документацію з додатками, у тому числі проєкт договору на закупівлю. Оскільки в додатку до тендерної документації «Проєкт договору», а саме у тексті була допущена технічна помилка, а саме: у пунктах 3.3,3.4,3.5 не вказані вартості людино/годин по роботах з фізичної ліквідації, то 06.10.2025 (перший робочий день після 03.10.2025) уповноваженою особою було прийняте протокольне рішення (протокол) №06/10/2025-Лкв/Зар-ЗмТД щодо виправлення цієї помилки шляхом внесення: до пункту 3.3 проєкту договору наступного речення: «по роботам з фізичної ліквідації не більше ніж – 7,01 грн/люд.год.;» до пункту 3.4 проєкту договору наступного речення: «по роботам з фізичної ліквідації не більше ніж – 3,54 грн/люд.год.» до абзацу другого пункту 3.5 проєкту договору наступного речення: «по роботам з фізичної ліквідації не більше ніж – 0,13.;» до абзацу третього пункту 3.5 проєкту договору наступного речення «по роботам з фізичної ліквідації не більше ніж – 6,03 грн/люд.год.» Слід зазначити, що така вартість людино/годин по роботах з фізичної ліквідації була вказана у Загальних вимогах до розрахунку вартості робіт, викладених у Додатку 1.1. до Додатка 1 тендерної документації. Учасники процедури закупівлі при підготовці вартості ціни своєї тендерної пропозиції керуються саме Загальними вимогами до розрахунку вартості робіт, викладених у Додатку 1.1. до Додатка 1 тендерної документації, Позиційним списком, Переліком об’єктних та локальних кошторисів, Технічним завданням, які були розміщені в електронній системі закупівель разом з тендерною документацією. Відповідно до абзацу 4 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, про розміщення в електронній системі закупівель зміни до тендерної документації у новій редакції зазначеної документації, та оприлюднення переліку змін, що вносяться. Однак, технічний функціонал авторизованого майданчика zakupivli.pro дозволяє замовнику тільки виконати функцію «замінити файл», та не дає можливості одночасного завантаження додаткових файлів замовника до зміненого файлу, у тому числі файлу з переліком змін до тендерної документації. Заміна файлу у форматі word «Проєкт договору.doc» на файл форматі word з аналогічної назвою, з виправленою технічною помилкою була виконана уповноваженою особою 06.10.2025 Заміна файлу відображається у функціоналі авторизованого майданчику zakupivli.pro як «Показати історію змін». Слід зазначити, що виправлення замовником технічної помилки у проєкті договору не порушило принципи здійснення публічних закупівель, викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», не обмежило коло учасників, не встановило жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вважаємо, що участь у закупівлі 3-х учасників, відсутність скарг учасників стосовно тендерної документації, засвідчує відсутність порушень з боку замовника на вільний доступ усіх учасників до інформацію про закупівлю, передбачену Законом України «Про публічні закупівлі» (протокольне рішення (протокол) від 06.10.2025 №06/10/2025- Лкв/Зар-ЗмТД – додається).
Рішеня
06.11.2025 14:59
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Руйнування та знесеннія будівель і земляні роботи (Роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проєктом ліквідації ДП «Шахта «Зарічна»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-03-005933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Яким чином Уповноважена особа Державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника закупівлі ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», який не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а всупереч вимог пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ»? 2) Яким чином Уповноваженою особою Державного підприємства «Об’єднана Компанія «Укрвуглереструктуризація» (далі – Замовник) здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ», якого визначено переможцем процедури закупівлі, якщо: Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначені перелік документів та спосіб підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, зокрема: копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності зазначеного критерію учасником ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» надано аналогічний договір від 26.06.2023 № 213 з додатками (файл: ДОГОВІР ЛОЗОВА З ДОДАТКАМИ_compressed.pdf), проте в складі тендерної пропозиції учасника відсутні довіди про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами). Однак Замовником не враховано вказану невідповідність під час розміщення учаснику ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» вимоги про усунення невідповідностей 3 листопада 2025 року. Відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.11.2025 14:56
Орган перевірки
14.11.2025 00:00
Документи повідомлення
10.11.2025 14:56
-
Відповідь
Відповідь Замовника на запит №2
1) Обставини розгляду. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» за результатами проведеної процедури закупівлі, уповноваженою особою Замовника було виявлено окремі невідповідності в інформації та/або документах, які мали виключно формальний, технічний або уточнюючий характер. Виявлені невідповідності не стосувалися основних технічних показників, характеристик або властивостей предмета закупівлі, а також не змінювали суті тендерної пропозиції та не впливали на її ціну. Зокрема, такі невідповідності не містили відмінностей у кількісних, якісних або функціональних параметрах предмету закупівлі, а лише потребували уточнення або документального підтвердження інформації, яка вже містилася у складі пропозиції. 2) Нормативна підстава застосування пункту 43 постанови КМУ №1178 Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, Замовник має право розмістити повідомлення про усунення невідповідностей у пропозиції учасника, якщо такі невідповідності не змінюють суті тендерної пропозиції, а також не призводять до зміни ціни або технічних параметрів запропонованого предмета закупівлі. Ця норма прийнята з урахуванням особливих умов воєнного стану і має на меті спростити процедури, мінімізувати кількість безпідставних відхилень та забезпечити добросовісну конкуренцію. Саме у цьому контексті Замовником було прийнято рішення про застосування механізму пункту 43 Постанови №1178. 3) Дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник діяв відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись принципами: - недискримінації учасників; - максимальної економії та ефективності; - відкритості, добросовісної конкуренції та об’єктивного розгляду. Надання учаснику можливості усунути формальні неточності відповідало як букві, так і духу Закону, оскільки відхилення пропозиції через формальні (несуттєві) недоліки було б непропорційним обмеженням конкуренції та порушенням принципу добросовісного ставлення до учасників. 4) Відповідність практиці органів контролю. Рішення про застосування пункту 43 Постанови №1178 узгоджується з практикою Антимонопольного комітету України (органу оскарження), який неодноразово у своїх рішеннях зазначав, що: «Замовник має право вимагати усунення формальних або несуттєвих невідповідностей, якщо такі невідповідності не впливають на зміст, ціну чи технічну відповідність пропозиції» (зокрема, рішення №11473-р/пк-пз від 25.07.2023, №10638-р/пк-пз від 12.07.2023). Аналогічна позиція неодноразово висловлювалась і Державною аудиторською службою України у своїх висновках та методичних рекомендаціях, де зазначено, що «формальні неточності, які не змінюють суті пропозиції, не можуть бути підставою для її відхилення». 5)Результати усунення невідповідностей. ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» у встановлений термін надало уточнені документи, які усунули виявлені формальні невідповідності без зміни технічного або цінового змісту пропозиції. Повторна перевірка підтвердила, що після усунення невідповідностей пропозиція учасника повністю відповідала вимогам тендерної документації. Таким чином, дії Уповноваженої особи були законними, обґрунтованими та непопереджувальними, оскільки: а) Виявлені невідповідності мали формальний характер і не змінювали суті пропозиції. б) Механізм усунення невідповідностей застосовано виключно в межах пункту 43 постанови КМУ №1178. в) Замовник забезпечив дотримання принципів відкритості, недискримінації та економічності. г) Після усунення невідповідностей пропозиція ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» відповідала всім вимогам тендерної документації. Отже, підстави для відхилення пропозиції були відсутні, а рішення Уповноваженої особи про невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» є правомірним, обґрунтованим і таким, що відповідає нормам чинного законодавства. 2. Відповідно до вимог тендерної документації учасник мав підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору одним або декількома документами, що свідчать про фактичне виконання такого договору/договорів, зокрема: - копією аналогічного договору; - довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови), або - підсумковим звітом про вартість виконаних робіт за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним договором. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» було надано довідку №06/26-02 з посиланням на процедуру закупівлі в електронній системі закупівель (Prozorro), яка містить інформацію про укладений та виконаний аналогічний договір за процедурою закупівлі № UA-2023-05-09-012784-a. Інформація, розміщена в електронній системі закупівель (Prozorro), є офіційною, відкритою та публічною, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р., а також Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». У системі Prozorro оприлюднюються у тому числі: - скановані копії договорів, укладених за результатами процедур закупівлі; - акти приймання виконаних робіт (у тому числі за формою КБ-3); - звіти про виконання договорів, що містять підтвердження обсягів і вартості робіт; - документи, підписані кваліфікованими електронними підписами сторін. Таким чином, довідка з посиланням на процедуру закупівлі UA-2023-05-09-012784-a надає можливість замовнику або контролюючому органу перевірити достовірність даних про: - факт укладення та виконання аналогічного договору; - обсяг і вартість виконаних робіт; - наявність документів, що підтверджують приймання робіт (форми КБ-3, звіти тощо). Враховуючи наведене, така довідка є належним і достатнім документальним підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації та чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Щодо обов’язковості врахування та самостійної перевірки інформації замовником Відповідно до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах. Доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не має права вимагати від учасників документального підтвердження інформації, про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічної, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та /або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. До таких джерел інформації належить електронна система закупівель (Prozorro), у якій публікуються всі дані щодо укладених і виконаних договорів, звітів, актів та довідок. Таким чином, замовник зобов’язаний самостійно перевіряти достовірність інформації, наданої учасником шляхом посилання на офіційну процедуру в Prozorro, і не має підстав вимагати повторне подання тих самих документів у складі пропозиції. Ігнорування замовником інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель (Prozorro), є недопустимим, оскільки така інформація: - підтверджує виконання договорів у межах державної системи публічних закупівель; - є частиною офіційного електронного документообігу держави; - має юридичну силу та може бути перевірена будь-якою уповноваженою особою. Таким чином, урахування даних, оприлюднених в електронній системі закупівель (Prozorro) при оцінці документів учасника є не лише правом, а й прямим обов’язком замовника, що випливає з норм чинного законодавства України. В електронній системі закупівель (Prozorro) за процедурою закупівлі UA-2023-05-09-012784-a оприлюднений Звіт при виконання договору про закупівлю, відповідно до якого, зокрема: - Ціна в договорі про закупівлю :7 249 506,84UAH ( втому числі ПДВ 1 208 251,14 UAH); - Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МОНТАЖБУДЮГ» - Сума оплати за договором про закупівлю: 7 249 506,84UAH ( втому числі ПДВ 1 208 251,14 UAH) Копія звіту додається Таким чином, учасник ТОВ «МОНТАЖБУДЮГ» надавши у складі своєї тендерної пропозиції скан - копії договору №213 від 26.06.2023 з Управлінням житлово – комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області, з додатками до нього та додатковою угодою, зробивши посилання в Довідці №06/26-02 з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на процедуру закупівлі UA-2023-05-09-012784-a підтвердив свою відповідність встановленого у тендерній документації критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» З огляду на викладене, у замовника була відсутня необхідність вимагати від учасника подання додаткових документів щодо виконання аналогічного договору протягом 24 годин, оскільки вся підтверджуюча інформація вже містилася у відкритому доступі в електронній системі закупівель (Prozorro). Така вимога суперечила б принципам недискримінації учасників та рівного доступу до участі у закупівлях, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушувала б положення до ч. 5 статті 17 та ч. 4 статті 22 цього Закону щодо заборони вимагати документи, що є публічно доступними. Уповноважена особа Едуард ЯКОВЛЄВ
Рішеня
13.11.2025 14:16
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
120 162 480.04 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 11:59
Замовник:
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Контактний телефон:
+0443931790
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
120 162 480.04 грн.
Період подання пропозицій
до 23.10.2025 11:59
Замовник:
Державне підприємство "Об’єднана Компанія "Укрвуглереструктуризація"
Контактний телефон:
+0443931790
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності