Показати схожі тендери

Закупівля Трактори трелювальні (скідери) від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-005735-a
Id Tender e01773e09c0b4bbf83c52193e086a279
План UA-P-2025-10-03-006744-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.10.2025 12:25
Остання зміна 15.12.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 944 393 EUR (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 12:24 до 03.11.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 12:24
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 12:24
до 31.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.11.2025 13:00
до 28.11.2025 15:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.11.2025 17:17
до 04.12.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.11.2025 15:32
до 15.12.2025 10:46
Період уточнень
з 03.10.2025 12:24 до 31.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 12:24 до 31.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.11.2025 13:00 до 28.11.2025 15:32
Період кваліфікації
з 04.11.2025 13:00 до 28.11.2025 15:32
Основні параметри
Трактори трелювальні (скідери)
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна без ПДВ. Питома вага критерію – 100%. З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
1 944 393 EUR
Трактори трелювальні (скідери)
Назва предмета закупівлі
Трактори трелювальні (скідери)
Очікувана вартість
1 944 393 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9721,97
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.11.2025 12:31
Закінчення аукціону
04.11.2025 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трактори трелювальні (скідери)
Код ДК 021:2015
16710000-5 - Мотоблоки
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ, відповідно до Інкотермс-2020: FCA (Free Carrier), склад Постачальника.
Дата постачання по
31.08.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 4 Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. 4.7.1. Перший платіж: аванс в розмірі 20% від вартості партії Товару, визначеної графіком поставки, здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання рахунку на оплату, але не раніше дня надання Постачальником забезпечення повернення попередньої оплати (на суму першого платежу), яке Постачальник зобов’язаний надати не пізніше кінцевої дати платежу, визначеної цим пунктом Договору. 4.7.1.1. Постачальник виставляє рахунок: - для партії 1 протягом 5 робочих днів з дати укладення Договору; - для партії 2 протягом 5 робочих днів з 01.01.2026. 4.7.1.2. Постачальник має право розпочати поставку без отримання авансу, про що повідомляє Покупця у строк, встановлений для виставлення рахунку на оплату. У такому разі Постачальник не надає банківську гарантію повернення авансового платежу, перший платіж Покупцем не здійснюється. 4.7.1.3.Якщо у встановлений цим підпунктом строк (5 робочих днів) Постачальник не надав рахунок на оплату або до кінцевої дати платежу, визначеної цим пунктом Договору, не надав забезпечення повернення попередньої оплати (на суму першого авансового платежу) на відповідну партію Товару, то Сторони погодили, що поставка Товару здійснюється без сплати першого авансу.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
4.7.2. Другий платіж: аванс в розмірі 70% від вартості партії (частини партії) Товару, визначеної в Повідомленні, що пройшов техн. приймання без зауважень згідно з підписаними Актами техн. приймання, здійснюється протягом 5 роб. днів з дати отримання рахунку на оплату, але не раніше дня надання Постачальником забезпечення повернення поперед. оплати (на суму другого платежу). Якщо Постачальник розпочав поставку без отримання першого аванс. платежу, другий аванс становить 90% від вартості партії (частини партії) Товару, визначеної в Повідомленні, що пройшов техн. приймання без зауважень згідно з підписаними Актами техн. приймання. Постачальник виставляє рахунок протягом 2 роб. днів після складання без зауважень Актів техн. приймання на партію (частину партії) Товару. Постачальник має право здійснити поставку Товару, зазначеного в Повідомленні, без отримання авансу, визначеного цим підпунктом Договору. Якщо Постачальник не надав рахунок на оплату у зазначений строк (2 роб. дні) або не надав забезпечення повернення поперед. оплати (на суму другого аванс. платежу) протягом 5 роб. днів після складання без зауважень Актів техн. приймання на партію (частину партії) Товару, то Сторони погодили, що поставка Товару здійснюється без сплати другого авансу і Постачальник зобов’язаний передати Товар, який пройшов техн. приймання, Покупцю без отримання авансу, визначеного цим пунктом, не пізніше шостого роб. дня від дати підписання Сторонами без зауважень Актів техн. приймання на партію (частину партії) Товару. У такому разі Постачальник надає рахунок на оплату 70%(якщо сплачувався перший аванс. платіж) або 90%(якщо не сплачувався перший аванс. платіж) від вартості партії (частини партії) Товару, визначеної в Повідомленні, що пройшов техн. приймання без зауважень згідно з підписаними Актами техн. приймання, після поставки та підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару, а Покупець зобов’язаний його оплатити протягом 5 роб. днів з дати отримання.
Порядковий номер: 2
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
4.7.3. Третій платіж: 10% від вартості Товару, визначеної у підписаному Сторонами Акті приймання-передачі Товару, Покупець сплачує протягом 5 робочих днів з дати отримання Покупцем Сертифікату відповідності або Сертифікату затвердження типу, виданого органом сертифікації України, на Товар та/або проходження щодо Товару передбачених законодавством України та міжнародним законодавством сертифікаційних процедур з наданням належних документів, підтверджуючих проходження сертифікації, але не пізніше 45 календарних днів з дати поставки.
Порядковий номер: 3
Умови поставки
Здійснення оплати
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 18,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 3 Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. 3.1. Поставка Товару здійснюється партіями за графіком: 3.1.1. Партія 1: 2 одиниці Товару – до 31.12.2025. 3.1.2. Партія 2: 9 одиниць Товару – протягом 190 календарних днів з 01.01.2026. 3.2. За наявності згоди Покупця допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. 3.3. У разі затримки поставки Товару Постачальник зобов’язаний повідомити Покупця про можливу затримку поставки не пізніше ніж за 30 календарних днів до спливу строку поставки. 3.4. Умови поставки відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс-2020»: FCA (Free Carrier), склад Постачальника.
Порядковий номер: 4
Здійснення оплати
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 190 календарні днів
Розмір оплати: 82,0 %
Опис:
Відповідно до умов розділу 3 Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. 3.1. Поставка Товару здійснюється партіями за графіком: 3.1.1. Партія 1: 2 одиниці Товару – до 31.12.2025. 3.1.2. Партія 2: 9 одиниць Товару – протягом 190 календарних днів з 01.01.2026. 3.2. За наявності згоди Покупця допускається поставка партії Товару частинами в межах загального узгодженого строку поставки. 3.3. У разі затримки поставки Товару Постачальник зобов’язаний повідомити Покупця про можливу затримку поставки не пізніше ніж за 30 календарних днів до спливу строку поставки. 3.4. Умови поставки відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів «Інкотермс-2020»: FCA (Free Carrier), склад Постачальника.
Порядковий номер: 5
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
IRUM SA
Пропозиція:
1 770 000 EUR
Відповіді на критерії
Учасник:
LKT Holding s.r.o.
Пропозиція:
1 769 990 EUR
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А3ТЕХ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 571 900 EUR
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.11.2025 12:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.10.2025 19:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анісіфорова Світлана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380505703033
Замовник
ЄДРПОУ
44768034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Руставелі Шота, будинок 9А
Кваліфікація
Лот № 1 Трактори трелювальні (скідери)
Період вимог/скарг з 20.11.2025 17:17 по 26.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.11.2025 13:00 по 03.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" (далі - Учасник) з урахуванням висновків, наданих службовою запискою відділу матеріально-технічного забезпечення № 7673/9.8-СЗ від 10.11.2025 щодо цієї пропозиції, на її відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду встановлено наступне. Керуючись пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 19.11.2025 о 10:13 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення встановлених замовником невідповідностей. Однак за результатами розгляду виправлених документів встановлено, що Учасником не усунуто всі невідповідності, зазначені у повідомленні Замовника, а саме: 1.1) Учасником ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» для усунення виявлених Замовником невідповідностей у документах тендерної пропозиції, наданих на підтвердження відповідності вставленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог пункту 1.1.1 та 1.1.2 додатку 2 до Тендерної документації, надано - лист вих. №1009 від 20.11.2025 (файл «Щодо досвіду А3 Тех-Україна.pdf») щодо підтвердження відповідності вставленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» виробником ТОВ «Гіттнер»; - угода про створення асоціації учасників від 19.11.2025 між ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» та ТОВ «Гіттнер» для спільної участі у публічній закупівлі (файл «Угода про асоціяцію.PDF»); - заява ТОВ «Гіттнер» від 19.11.2025 щодо надання ТОВ «Гіттнер» свого досвіду, технічної підтримки, знань та ресурсів своєму представнику ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» (файл «Заява Хітнер.pdf»); - пояснювальний лист від 19.11.2025 щодо подання додаткових документів – створення Асоціації учасників (файл «Пояснювальний лист до усунення порушень.PDF»). Згідно з наданими документами відсутня інформація про здійснення поставки Учасником ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» запропонованої марки трактору(ів) трелювального(их) скідеру(ів). Наявні в тендерній пропозиції документи з урахуванням документів, наданих на усунення невідповідностей, підтверджують наявність досвіду виконання договору щодо постачання лісових трелювальних тракторів-скіддерів у ТОВ «Гіттнер», а не в Учасника ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА», та залучення цього досвіду ТОВ «Гіттнер» на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» в цій процедурі закупівлі на підставі угоди про створення асоціації учасників від 19.11.2025 між ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» та ТОВ «Гіттнер» для спільної участі у публічній закупівлі. Проте, пунктом 37 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «37) учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Для цілей цього Закону до об’єднання учасників належать: окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб - резидентів; окрема юридична особа, створена шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів); об’єднання юридичних осіб - нерезидентів із створенням або без створення окремої юридичної особи». Пунктом 7 Додатку 2 до тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції документи про створення об’єднання учасників - якщо пропозиція подається об’єднанням учасників. Учасником не створена окрема юридична особа шляхом об’єднання юридичних осіб (резидентів та нерезидентів, а саме: резидента України ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» та нерезидента ТОВ «Гіттнер») відповідно до вимог законодавства України, та не надані документи про створення такого об’єднання учасників. Угода про створення асоціації учасників від 19.11.2025 для спільної участі у публічній закупівлі (файл «Угода про асоціяцію.PDF»), надана Учасником на усунення виявлених Замовником невідповідностей, не підтверджує створення об’єднання учасників юридичних осіб – резидентів та нерезидентів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість, участь у цій процедурі закупівлі бере безпосередньо юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 39935021, засновники фізичні особи ЛУБКІВСЬКИЙ МАРКІЯН РОМАНОВИЧ та МІНЦ МАРАТ ЛЕОНІДОВИЧ згідно з відомостями Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). На підставі вищезазначеного тендерна пропозиція ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» не розглядається як подана об’єднанням учасників. Також слід зазначити, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» при закупівлі товарів не передбачено залучення учасниками процедур закупівель співвиконавців/субпідрядників для підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, надані Учасником документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не підтверджують здійснення поставки Учасником ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» запропонованої марки трактору(ів) трелювального(их) (скідеру(ів)) та не відповідають вимогам пунктів 1.1.1 та 1.1.2 додатку 2 до Тендерної документації. Враховуючи викладене, Учасником не усунуто виявлені Замовником невідповідності в частині відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1.2) Учасником для усунення виявлених Замовником невідповідностей у документах тендерної пропозиції технічна специфікація вих. № 972 від 03.11.2025 (файл «Технічна специфікація №972 від 03.11.2025р.»), «ЗАЯВА ВИРОБНИКА» (файл «Гіттнер заява виробника») та каталог товарів (файл «Каталог тракторів»)) завантажено оновлену технічну специфікацію вих. № 1011 від 20.11.2025 (файл «Технічна специфікація.pdf.»), в якій в Таблиці 1 в стовпчику «Документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та посилання на його(їх) положення (назва документу, пункт, сторінка, абзац, тощо) Наприклад: Паспорт товару, сторінка 1, пункт 3 або Лист виробника, сторінка 2, пункт 4» міститься посилання на документ від виробника – «Декларація виробника». Проте в складі тендерної пропозиції, в тому числі у документах, завантажених 20.11.2025 на усунення виявлених Замовником невідповідностей, відсутній зазначений документ «Декларація виробника», який мав підтвердити технічні характеристики запропонованого товару марки HITTNER модель ECOTRAK 140 VD Stage III відповідно до Таблиці 1 технічної специфікації вих. №1011 від 20.11.2025. Іншого документу, який би підтверджував відповідність технічним характеристикам запропонованого товару марки HITTNER модель ECOTRAK 140 VD Stage III, також не завантажено ні в складі тендерної пропозиції, ні в документах, наданих при усуненні виявлених Замовником невідповідностей. Тобто, Учасником не усунуто зазначені вище невідповідності та не виконано вимоги пункту 4.2 додатку 2 до Тендерної документації щодо надання документу(ів) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та на який(і) Учасник посилається в заповненій технічній специфікації, що не відповідає вимогам, встановленим Замовником згідно пункту 4.2 додатку 2 до тендерної документації. 1.3) На усунення виявлених Замовником невідповідностей щодо надання сертифікату походження товару на підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва, Учасником надано сертифікат походження товару (файл «Сертифікат походження товару.pdf») англійською мовою, проте в складі тендерної пропозиції відсутній переклад зазначеного сертифікату на українську мову, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації та пункту 10 Додатку 2 до Тендерної документації, якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Таким чином, Учасником не усунуто зазначену невідповідність. Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" підлягає відхиленню на підставі підпунктів 1 пункту 44 Особливостей та пункту 7 розділу V тендерної документації, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
20.11.2025 17:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
19.11.2025 10:13
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
07.11.2025 13:44
Електроний протокол про продовження строку
04.11.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з виникненням потреби більш детального розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА", поданої для участі у закупівлі Трактори трелювальні (скідери), код ДК021:2015: 16710000-5 Мотоблоки, (UA-2025-10-03-005735-a), враховуючи необхідність проведення аналізу значного обсягу документів тендерної пропозиції Учасника та визначені статтею 29 України «Про публічні закупівлі» строки розгляду тендерної пропозиції, Замовник ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 цього Закону з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 07.11.2025. Уповноважена особа Анісіфорова Світлана.
Дата продовження строку розгляду
07.11.2025 13:44
Дата кінця розгляду
03.12.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі Особливості), Замовник надсилає учаснику ТОВ "А3ТЕХ-УКРАЇНА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На підтвердження відповідності вставленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог пункту 1.1.1 та 1.1.2 додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано у складі його тендерної пропозиції документи: «Сертифікат», виданий та підписаний компанією ТОВ «Гіттнер» з перекладом українською мовою (файл «Довідка досвід») та «Заява про постачання та обслуговування машин», видану та підписану ТОВ «Хорватські Ліси», з перекладом українською мовою (файл «Відгук»). Проте, надані документи містять інформацію про виконання договору щодо постачання лісових трелювальних тракторів-скіддерів компанією ТОВ «Гіттнер», а не Учасником процедури закупівлі ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА», що не відповідає умовам Тендерної документації. Таким чином, надані Учасником документи на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідають вимогам пунктів 1.1.1 та 1.1.2 додатку 2 до Тендерної документації, а саме не підтверджують здійснення поставки Учасником ТОВ «А3ТЕХ-УКРАЇНА» запропонованої марки трактору(ів) трелювального(их) (скідеру(ів)). 1.2) На виконання вимог пункту 3 додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII Тендерної документації Учасником надано заповнену технічну специфікацію вих. № 972 від 03.11.2025 (файл «Технічна специфікація №972 від 03.11.2025р.»), проте в наданому документі в Таблиці 1 в стовпчику «Документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та посилання на його(їх) положення (назва документу, пункт, сторінка, абзац, тощо) Наприклад: Паспорт товару, сторінка 1, пункт 3 або Лист виробника, сторінка 2, пункт 4» не міститься назва документу від виробника та пункт або абзац тощо, що не відповідає умовам пункту 1 розділу VII Тендерної документації. 1.3) Оскільки в технічній специфікації вих. № 972 від 03.11.2025 (файл «Технічна специфікація №972 від 03.11.2025р.»), наданій в складі тендерної пропозиції, відсутня назва документу від виробника, яким має підтверджуватися відповідність технічним характеристикам, можна припустити, що на виконання вимог пункту 4.2 додатку 2 до Тендерної документації Учасником завантажено документ або документи: а)«ЗАЯВА ВИРОБНИКА», видана та підписана ТОВ «Гіттнер (файл «Гіттнер заява виробника») з підтвердженням технічних характеристик товару, проте в цьому документі вказано товар зі скороченою (неповною) назвою моделі або товар іншої моделі скідера HITTNER Skidder Ecotrac 140V ніж в Таблиці 1 технічної специфікації вих. № 972 від 03.11.2025 - товар марки HITTNER модель ECOTRAK 140 VD Stage III, що не відповідає вимогам Розділу VII Тендерної документації, пунктам 3 та 4.2 Додатку 2 до Тендерної документації; та/або б) «Каталог тракторів», що містить технічні характеристики трьох різних моделей марки HITTNER, в тому числі модель ECOTRAK 140 VD Stage III. Проте, слід зазначити, що в каталозі наведені технічні характеристики по моделі ECOTRAK 140 VD Stage III є не повними (тобто відсутні в порівнянні з технічною специфікацією) та містять суперечності за такими параметрами як «габаритні розміри», «розмір всіх коліс», «трансмісія», що не відповідає вимогам Розділу VII Тендерної документації, пунктам 3 та 4.2 Додатку 2 до Тендерної документації (тобто така невідповідність може бути встановлена у разі посилання учасником в стовпчику «Документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам» технічної специфікації саме на цей «каталог тракторів»). Також, зазначений каталог надано англійською мовою без перекладу на українську, що не відповідає вимогам п.1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації та п.11 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову 1.4) На виконання вимог пункту 4.3 додатку 2 Тендерної документації Учасником надано довідку вих. №957 від 03.11.2025 (файл «Довідка вих №957 від 03.11.2025р.») з формою, що містить інформацію щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва: стовпчики 3 та 4 таблиці форми в цій довідці не заповнені, а також на підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасником заповнено відповідним чином графу 5 форми, згідно з якою країною виробництва (походження) запропонованого товару HITTNER SKIDDER ECOTRAK 140 V є Республіка Хорватія. В цій довідці наведено інформацію про товар HITTNER SKIDDER ECOTRAK 140 V, тоді як згідно з технічною специфікацією вих. №972 від 03.11.2025 (файл «Технічна специфікація №972 від 03.11.2025р.») Учасником пропонується до постачання товар марка HITTNER Модель ECOTRAK 140 VD Stage III, що не відповідає пункту 4.3 додатку 2 до тендерної документації. 1.4.1) Відповідно до вимог цього пункту 4.3. додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) – сертифікат походження товару. Проте, в складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування) - сертифікат походження товару, що не відповідає пункту 4.3. додатку 2 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункти 1.1.1, 1.1.2, 3, 4.2 та 4.3 Додатку 2 до Тендерної документації, розділ VII тендерної документації, п.1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації та п.11 Додатку 2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Відповідно до вимог пункту 1.1.1 додатку 2 до Тендерної документації ОНОВЛЕНА довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання/часткове виконання щонайменше одного аналогічного*, раніше укладеного, за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору/найменування поставленого товару, марки товару, номеру та дати укладеного договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку запропонованої марки трактору(ів) трелювального(их) (скідеру(ів)). А також, відповідно до вимог пункту 1.1.2 додатку 2 до тендерної документації ОНОВЛЕНИЙ позитивний лист-відгук або лист-рекомендація від контрагента, зазначеного у довідці згідно з пп.1.1.1 цього розділу, у довільній формі, зміст якого підтверджує належне виконання договору відповідно до цієї довідки, із зазначенням номеру та дати такого договору, марки поставленого товару. (У випадку зазначення в довідці згідно з пп.1.1.1 цього розділу більш ніж одного аналогічного договору, вважатиметеся достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації надання одного позитивного листа-відгуку або листа-рекомендації від одного з контрагентів); ТА/АБО документ(и), складений(і) в рамках виконання аналогічного договору згідно пп. 1.1.1, який(і) підтверджує(ють) поставку запропонованої марки товару за цим договором (первинні документи, які підтверджують відображення в обліку відповідних господарських операцій, складені у відповідності до вимог законодавства країни реєстрації та/або діяльності учасника). 3.2) Відповідно до вимог пункту 3 додатку 2 до Тендерної документації на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно розділу VII тендерної документації: уточнену заповнену технічну специфікацію (розділ VII тендерної документації) в частині зазначення у Таблиці 1 у стовпчику «Документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та посилання на його(їх) положення (назва документу, пункт, сторінка, абзац, тощо) Наприклад: Паспорт товару, сторінка 1, пункт 3 або Лист виробника, сторінка 2, пункт 4» інформації про НАЗВУ ДОКУМЕНТУ ВІД ВИРОБНИКА, СТОРІНКУ,ПУНКТ, АБЗАЦ ЦЬОГО ДОКУМЕНТУ ТОЩО для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару. При цьому, звертаємо увагу: якщо товар, запропонований до постачання в тендерній пропозиції, «марка HITTNER Модель ECOTRAK 140 VD Stage III» в технічній специфікації буде замінено, тендерну пропозицію буде відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. 3.3) На виконання вимог пункту 4.2 додатку 2 до Тендерної документації ОНОВЛЕНИЙ або УТОЧНЕНИЙ документ(и) від виробника на складові Товару або на Товар в цілому, що підтверджує(ють) відповідність технічним характеристикам та на який(і) Учасник посилається в заповненій технічній специфікації. Документ(и) від виробника не повинні суперечити заповненій Учасником технічній специфікації. Документ має підтверджувати технічні характеристики запропонованого товару відповідно до Таблиці 1 технічної специфікації вих. № 972 від 03.11.2025 (файл «Технічна специфікація №972 від 03.11.2025р.») - товар марки HITTNER модель ECOTRAK 140 VD Stage III. 3.3.1) Якщо в оновленій або уточненій технічній специфікації, наданій Учасником за результатом усунення цих виявлених невідповідностей, Учасником буде зазначено документом від виробника, яким має підтверджуватися відповідність технічним характеристикам, - Каталог товарів, такий оновлений документ має підтверджувати технічні характеристики запропонованого товару відповідно до Таблиці 1 технічної специфікації та не повинен суперечити заповненій Учасником технічній специфікації відповідно до вимог пункту 4.2 додатку 2 до Тендерної документації. Крім того, відповідно до п.1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації та п.11 Додатку 2 до Тендерної документації до такого документи має надаватися ПЕРЕКЛАД українською мовою. 3.4) Відповідно до вимог пункту 4.3 додатку 2 до Тендерної документації ОНОВЛЕНУ або УТОЧНЕНУ довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) згідно орієнтовної форми із зазначенням запропонованого товару марки HITTNER Модель ECOTRAK 140 VD Stage III. 3.4.1) На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва відповідно до вимог пункту 4.3 додатку 2 до Тендерної документації ДОКУМЕНТ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування), зазначену у графі 5 довідки з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, – СЕРТИФІКАТ ПОХОДЖЕННЯ ТОВАРУ на запропонований товар марки HITTNER модель ECOTRAK 140 VD Stage III . Нагадування: Учасник процедури закупівлі має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених або нових документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення.
Створено
19.11.2025 10:13
Надати до
20.11.2025 10:13
Період вимог/скарг з 28.11.2025 15:32 по 04.12.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.11.2025 17:17 по 19.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати LKT Holding s.r.o. переможцем процедури закупівлі Трактори трелювальні (скідери), код ДК021-2015: 16710000-5 Мотоблоки, ідентифікатор UA-2025-10-03-005735-a та прийняти рішення про намір укласти договір.
Документи кваліфікації
28.11.2025 15:32
Довідка НАЗК
28.11.2025 15:32
Повідомлення про рішення
26.11.2025 14:32
Електроний протокол про продовження строку
24.11.2025 16:01
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами (далі Особливості), Замовник надсилає учаснику LKT Holding s.r.o. повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) На підтвердження відповідності вставленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до вимог пункту 1.1.1 додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано у складі його тендерної пропозиції довідку (файл «Аналогічний договір») з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 1 від 08.11.2022 з контрагентом ТОВ «Лісова техніка». Проте, в наданому документі в номері телефону контактної особи відсутня одна цифра, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. 1.2) На виконання вимог пункту 6 додатку 2 до Тендерної документації Учасником надано відомості про учасника (файл «Відомості про учасника»), в яких за пунктами 2, 3 та 4 міститься інформація, викладена англійською мовою без перекладу українською мовою, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації та п.10 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: якщо в складі тендерної пропозиції надається документ та/або інформація на іншій мові ніж українська, учасник надає їх переклад на українську мову. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пункти 1.1.1 та 10 Додатку 2 до Тендерної документації, пункт 1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Відповідно до вимог пункту 1.1.1 додатку 2 до Тендерної документації ОНОВЛЕНА довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання/часткове виконання щонайменше одного аналогічного*, раніше укладеного, за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору/найменування поставленого товару, марки товару, номеру та дати укладеного договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стан виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого здійснено поставку запропонованої марки трактору(ів) трелювального(их) (скідеру(ів)). 3.2) Оновлені або уточнені Відомості про учасника (згідно примірної форми розділу VIII тендерної документації) з перекладом українською мовою інформації за пунктами 2, 3 та 4 цього документу. Нагадування: Учасник процедури закупівлі має виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження уточнених або нових документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення.
Створено
24.11.2025 16:01
Надати до
25.11.2025 16:01
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з виникненням потреби більш детального розгляду тендерної пропозиції учасника LKT Holding s.r.o., поданої для участі у закупівлі Трактори трелювальні (скідери), код ДК021:2015: 16710000-5 Мотоблоки, (UA-2025-10-03-005735-a), враховуючи необхідність проведення детального аналізу документів тендерної пропозиції Учасника та визначені статтею 29 України «Про публічні закупівлі» строки розгляду тендерної пропозиції, Замовник ДП «ЛІСИ УКРАЇНИ» повідомляє, що строк розгляду тендерної пропозиції продовжено до 20 робочих днів на підставі ч. 10 статті 29 цього Закону з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами. Дата прийняття рішення: 26.11.2025. Уповноважена особа Анісіфорова Світлана.
Дата продовження строку розгляду
26.11.2025 14:32
Дата кінця розгляду
19.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-03-005735-a-b1
Підписаний і діє
Номер
10-2/12.2025-з
1 769 990 EUR
1 769 990 EUR
Без ПДВ
Підписано
10.12.2025
Строк дії договору з
10.12.2025
по
31.08.2026
Номенклатура
11 (штуки)
Трактори трелювальні (скідери)
Номенклатура
Трактори трелювальні (скідери)
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
EUR
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 серпня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
LKT Holding s.r.o.
Повна назва
LKT Holding s.r.o.
Місцезнаходження
Словацька Республіка
Реєстр
SK-ZRSR
Код ЄДРПОУ
31630294

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.12.2025 10:46
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 944 393 EUR
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 23:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380505703033
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 944 393 EUR
Період подання пропозицій
до 03.11.2025 23:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380505703033
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності