Показати схожі тендери

Закупівля Крани від Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-005192-a
Id Tender f78a059ba4eb4b7babf2cf718af08aaa
План UA-P-2025-10-03-006589-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.10.2025 12:08
Остання зміна 31.10.2025 10:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 12:08 до 11.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 12:08
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 12:08
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:43
до 29.10.2025 15:52
Залишилось 3 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 12:14
до 04.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.10.2025 15:52
-
Період уточнень
з 03.10.2025 12:08 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 12:08 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:43 до 29.10.2025 15:52
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:43 до 29.10.2025 15:52
Основні параметри
Крани
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
13 200 грн.
Крани
Назва предмета закупівлі
Крани
Очікувана вартість
13 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 13:14
Закінчення аукціону
13.10.2025 13:43
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 30 (штуки)
Кран кульовий ПП
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий ПП
Код ДК 021:2015
42131260-6 - Кульові крани
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Дата постачання по
22.12.2025 12:06
Позиція : №2 30 (штуки)
Кран кульовий SD
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий SD
Код ДК 021:2015
42131260-6 - Кульові крани
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Дата постачання по
22.12.2025 12:06
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОРБАНЕНКО КОСТЯНТИН ГЕННАДІЙОВИЧ"
Пропозиція:
3 414 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЧЕРНИШОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
3 479 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРМАКС ГРУП"
Пропозиція:
6 948 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 13:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 12:08
Оголошення про проведення закупівлі
03.10.2025 12:01
Проект договору
03.10.2025 12:01
Тендерна документація
03.10.2025 12:01
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорокун Оксана Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380412430810
Факс
+380412430810
Сайт:
https://zhokl.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01991406
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
10002
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Житомир
Адреса
вул. Червоного Хреста, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Крани
Період вимог/скарг з 21.10.2025 12:14 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 13:43 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником ФОП "ГОРБАНЕНКО КОСТЯНТИН ГЕННАДІЙОВИЧ" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: 1. Учасником не надано лист-відгук до аналогічного договору та не надано інші копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (видаткові накладні та лист-відгук) за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір та не надана довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не було б підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП "ГОРБАНЕНКО КОСТЯНТИН ГЕННАДІЙОВИЧ".
Документи кваліфікації
21.10.2025 12:13
Повідомлення про рішення
17.10.2025 11:29
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 13:43
Витяг з ЄДР
13.10.2025 13:43
Витяг з ЄДР
13.10.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:01
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином строк для розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГОРБАНЕНКО КОСТЯНТИН ГЕННАДІЙОВИЧ" становить до 20.10.2025 року. У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупів та які потребують вивчення та надання права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідностей. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ГОРБАНЕНКО КОСТЯНТИН ГЕННАДІЙОВИЧ" відкритих торгів на закупівлю згідно коду ДК 021:2015 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Крани), UA-2025-10-03-005192-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 10.11.2025року.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 11:28
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано листа-відгука до наданих аналогічних договорів. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до відповідного товару. Товар повинен бути спакований постачальником таким чином, щоб забезпечити його цілісність при транспортуванні, зберіганні та проведенні вантажно - розвантажувальних робіт. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. У разі пошкодження Товару під час його транспортування Учасник (Постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе Учасник (Постачальник). У разі виявлення браку, при отриманні Товару, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар та отримати якісну заміну. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). 5. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпунктом 2 пунктом 20 Додатку №1 до ТД передбачено: «Учасник повинен надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації.» 2. Пунктом 1 Додатку №6 до ТД передбачено: «2. Копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (видаткові накладні та лист-відгук) за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір.» 3. Пунктом 1 Додатку №6 до ТД передбачено: «1. Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до відповідного товару. Товар повинен бути спакований постачальником таким чином, щоб забезпечити його цілісність при транспортуванні, зберіганні та проведенні вантажно - розвантажувальних робіт. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист». 4. Пунктом 2 Додатку №6 до ТД передбачено: «2. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. У разі пошкодження Товару під час його транспортування Учасник (Постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе Учасник (Постачальник). У разі виявлення браку, при отриманні Товару, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар та отримати якісну заміну. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.» 5. Пунктом 2 Додатку №6 до ТД передбачено: «3. Доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації; 2. надати лист-відгук до аналогічного договору. Або надати інші копії аналогічних договорів зазначені у довідці (з додатковими угодами, якщо такі укладались) з підтвердженням їх повного виконання (видаткові накладні та лист-відгук) за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір та надати довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір; 3. надати гарантійний лист, що якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до відповідного товару. Товар повинен бути спакований постачальником таким чином, щоб забезпечити його цілісність при транспортуванні, зберіганні та проведенні вантажно - розвантажувальних робіт. 4. надати гарантійний лист, що товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. У разі пошкодження Товару під час його транспортування Учасник (Постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе Учасник (Постачальник). У разі виявлення браку, при отриманні Товару, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар та отримати якісну заміну. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). 5. надати гарантійний лист, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
Створено
20.10.2025 09:51
Надати до
21.10.2025 09:51
Період вимог/скарг з 27.10.2025 15:10 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 12:14 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником ФОП "ЧЕРНИШОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: 1. не надана довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. не надана довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. 3. не наданий підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації; 4. не наданий гарантійний лист, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП "ЧЕРНИШОВ ВЯЧЕСЛАВ ВІКТОРОВИЧ".
Документи кваліфікації
27.10.2025 15:10
Повідомлення про рішення
21.10.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:01
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
21.10.2025 12:14
Надати до
23.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації. 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпунктом 2 пунктом 20 Додатку №1 до ТД передбачено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб).» 2. Підпунктом 1розділу І Додатку №3 до ТД передбачено: «1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір». 3. Пунктом 14 Додатку №1 до ТД передбачено: «Учасник повинен надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації.» 4. Пунктом 3 Додатку №6 до ТД передбачено: «3. Доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості: а) місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса (за наявності), банківські реквізити; б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). 2. надати довідку на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних товарів за та/або 2022 та/або 2023 та/або 2024 роки та/або 9 місяців 2025 року (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір. 3. надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації; 4. надати гарантійний лист, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
Створено
23.10.2025 16:56
Надати до
24.10.2025 16:56
Період вимог/скарг з 29.10.2025 15:52 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 15:10 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.10.2025 15:52
Довідка НАЗК
29.10.2025 15:51
Повідомлення про рішення
27.10.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:01
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 12:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до відповідного товару. Товар повинен бути спакований постачальником таким чином, щоб забезпечити його цілісність при транспортуванні, зберіганні та проведенні вантажно - розвантажувальних робіт. 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. У разі пошкодження Товару під час його транспортування Учасник (Постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе Учасник (Постачальник). У разі виявлення браку, при отриманні Товару, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар та отримати якісну заміну. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). 4. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пунктом 14 Додатку №1 до ТД передбачено: «Учасник повинен надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації.» 2. Пунктом 1 Додатку №6 до ТД передбачено: «1. Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до відповідного товару. Товар повинен бути спакований постачальником таким чином, щоб забезпечити його цілісність при транспортуванні, зберіганні та проведенні вантажно - розвантажувальних робіт. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист». 3. Пунктом 2 Додатку №6 до ТД передбачено: «2. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. У разі пошкодження Товару під час його транспортування Учасник (Постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе Учасник (Постачальник). У разі виявлення браку, при отриманні Товару, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар та отримати якісну заміну. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.» 4. Пунктом 2 Додатку №6 до ТД передбачено: «3. Доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1. надати підписаний проєкт договору відповідно Додатку № 4 до тендерної документації; 2. надати гарантійний лист, що якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до відповідного товару. Товар повинен бути спакований постачальником таким чином, щоб забезпечити його цілісність при транспортуванні, зберіганні та проведенні вантажно - розвантажувальних робіт. 3. надати гарантійний лист, що товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час поставки. У разі пошкодження Товару під час його транспортування Учасник (Постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе Учасник (Постачальник). У разі виявлення браку, при отриманні Товару, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар та отримати якісну заміну. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). 4. надати гарантійний лист, що доставка товару до дверей замовника повинна здійснюватися постачальником за власні кошти.
Створено
28.10.2025 13:01
Надати до
29.10.2025 13:01
Договір
UA-2025-10-03-005192-a-a1
Очікує підписання
6 948 грн.
6 948 грн.
З ПДВ
Номенклатура
30 (штуки)
Кран кульовий ПП
Номенклатура
Кран кульовий ПП
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Кран кульовий SD
Номенклатура
Кран кульовий SD
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01991406

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АРМАКС ГРУП"
Повна назва
ТОВ "АРМАКС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40231499

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 200 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380412430810
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 200 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380412430810
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності