Закупівля ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адмінбудівлі та прибудинкової території Украероруху) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ.
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адмінбудівлі та прибудинкової території Украероруху)
Очікувана вартість
5 373 740 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
50000,0
0,93 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
160 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адмінбудівлі та прибудинкової території Украероруху)
Код ДК 021:2015
90910000-9 -
Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08324, Україна, Київська область, Бориспільський район, територіальна громада Гірська, «Украерорух» масив, будинок 1
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
120
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунок за Договором здійснюється протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати надання рахунку-фактури, оформленого належним чином, після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг за відповідний період.
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
• Документальне підтвердження про наявність матеріально-технічної бази та технологій учасника для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) (такими документами учасника можуть бути: описова довідка тощо);
• Документальне підтвердження наявності в Учасника приміщень (офісних та складських). Надати копії відповідних підтверджуючих документів.
• Наявність власної або залученої техніки, задіяної під час надання послуг з прибирання, в кількості не менш ніж:
- трактор або міні-навантажувач (в кількості не менше 1 шт.).
На підтвердження наявності власної техніки надається свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт.
На підтвердження наявності залученої техніки надається на кожну зазначену в переліку одиницю: копію діючого на дату подання договору оренди, лізингу або договору про надання послуг та свідоцтво про державну реєстрацію та/або технічний паспорт.
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 16:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
• Документальне підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж:
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1 лікаря дезінфекціоніста,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
(такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, досвіду роботи, та з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують взаємовідносини працівників на підприємстві учасника );
• Гарантійний лист учасника щодо забезпечення необхідної кількості працівників для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) у випадку визначення його переможцем торгів;
• копії посвідчень працівників (своїх або інших осіб на підставі правочинів) відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Інструкції учасникам) ;
• Документи на підтвердження проходження навчання та перевірки з охорони праці на:
1) На фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці:
? НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці
? НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
? НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин
2) На працівника, який буде відповідальним за догляд за зеленими насадженнями надати:
? Документ про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство або інший документ, який підтверджує наявність освіти або професії, необхідної для виконання вимогам технічного завдання;
? Копії посвідчення та протоколу/витягу за професією садівник;
? Копії посвідчення та протоколу/витягу про проходження навчання з Охорони праці.
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 20.0-1.02-05 Правила охорони праці в деревообробній промисловості
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-7.01-23 Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-1.08-95 Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України
? Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання пожежної безпеки
? Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання першої до медичної допомоги
3) На верхолазів надати, протокол/витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, професійно-технічну освіту за професією верхолаз, медичну довідку;
4) На водія надати Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів, Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання за професією «Водій навантажувача ІІІ розряда»;
5) Надати підтверджуючі документи на дезінфектора:
- посвідчення та/або довідки про проходження навчання по дератизації, видані установою МОЗ України;
- посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: згідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно вимог НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання». У разі проходження дезінфектором перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу роботодавця, які у складі комісії та копія наказу роботодавця про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників роботодавця;
- документи про медичний огляд у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.10.2025 11:59
Дата архівування
09.10.2025 16:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
• Документальне підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж:
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1 лікаря дезінфекціоніста,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
(такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, досвіду роботи, та з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують трудові взаємовідносини працівників на підприємстві учасника );
• Гарантійний лист учасника щодо забезпечення необхідної кількості працівників для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Тендерної документації) у випадку визначення його переможцем торгів;
• копії посвідчень працівників (своїх або інших осіб на підставі правочинів) відповідної кваліфікації, що виконуватимуть верхолазні роботи на висоті для виконання вимог Технічного завдання (Додаток 3 до Інструкції учасникам) ;
• Документи на підтвердження проходження навчання та перевірки з охорони праці на:
1) На фахівця учасника, діяльність якого пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту надати посвідчення про функціональне навчання (підвищення кваліфікації цільового призначення) у сфері цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій.
Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці:
? НПАОП 0.00-4.15-98 Положення про розробку інструкцій з охорони праці
? НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників
? НПАОП 0.00-8.11-12. Вимоги до роботодавців щодо захисту працівників від шкідливого впливу хімічних речовин
2) На працівника, який буде відповідальним за догляд за зеленими насадженнями надати:
? Документ про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство;
? Копії посвідчення та протоколу/витягу за професією садівник;
? Копії посвідчення та протоколу/витягу про проходження навчання з Охорони праці.
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 20.0-1.02-05 Правила охорони праці в деревообробній промисловості
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-7.01-23 Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями
? Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-1.08-95 Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України
? Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання пожежної безпеки
? Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання першої до медичної допомоги
3) На верхолазів надати, протокол/витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, професійно-технічну освіту за професією верхолаз, медичну довідку;
4) На водія надати Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів, Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання за професією «Водій навантажувача ІІІ розряда»;
5) Для лікаря-дезінфекціоніста - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документ виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.10.2025 16:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/аналогічних договору/договорів. Такими документами повинні бути:
1) підтверджуючі документи (копія аналогічного(-них) договір(-орів) (витягу(гів)**) – в якому підтверджується досвід прибирання загальною площею не менше 15 000,00 м. кв.
2) Позитивний лист відгук по наданому(-им) договору (-ам).
Додатково може бути надана описова довідка учасника про виконання договорів аналогічної складності із зазначенням предмету договору, номеру і дати договору, замовників та їх контактних даних, обсягів та термінів надання послуг тощо
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Архівована
Дата створення
03.10.2025 11:59
Дата архівування
09.10.2025 16:19
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/аналогічних договору/договорів. Такими документами повинні бути:
1) підтверджуючі документи (копія аналогічного(-них) договір(-орів) (витягу(гів)**) – в якому підтверджується досвід прибирання загальною площею не менше 15 000,00 м. кв.
2) Лист відгук по наданому(им), що виданий(ні) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Додатково може бути надана описова довідка учасника про виконання договорів аналогічної складності із зазначенням предмету договору, номеру і дати договору, замовників та їх контактних даних, обсягів та термінів надання послуг тощо
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: у грошовому виразі складає 160 000,00 грн (сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок). Сума гарантії залишається незмінною.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Банківська гарантія має бути безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено оголошенням про закупівлю на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов'язаннями.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Мінекономіки від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Вимоги), а саме:
1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – гарантія), банками або іншими фінансовими установами (далі — гарант).
2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі – форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5).
3. Реквізити гарантії, визначені у даній тендерній документації, є обов’язковими для складання гарантії.
4. У реквізитах гарантії:
1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація:
- повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
- код банку (у разі наявності);
- адреса місцезнаходження;
- поштова адреса для листування;
- адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк).
2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація:
- повне найменування – для юридичної особи;
- прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи-резидента;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи-резидента (у разі наявності);
- серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстрації платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта);
- адреса місцезнаходження.
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
- повне найменування юридичної особи;
- ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія;
- адреса місцезнаходження.
Сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами;
- у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
- датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності;
- зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане;
- зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»;
- в інформації щодо тендерної документації зазначаються:
§ дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація;
§ назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі;
- строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях;
- у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності.
5._Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів;
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.
8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Разом з гарантією надаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи банку щодо підпису банківської гарантії, а так само особи яка надала право на підпис такої гарантії (у разі якщо підписант гарантії діє по довіреності, тощо).
На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП.
Реквізити бенефіціара: Найменування: Державне підприємство обслуговування повітряного руху України; код ЄДРПОУ 19477064; місцезнаходження: Україна, 08324, Київська область, Бориспільський район, територіальна громада Гірська, «Украерорух» масив, будинок 1; банківські реквізити: ІВАN: UA483223130000026004012826985 в АТ «Укрексімбанк».
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику з урахування вимог Закону та Особливостей.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
Банківська гарантія подається у вигляді сканованої копії банківської гарантії (гарантії забезпечення тендерної пропозиції) та електронного документу з КЕП відповідно до вимог діючого законодавства (подається в окремому архіві у тому вигляді, у якому гарантія була отримана учасником від банку). Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, відхиляються замовником.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Станом на дату публікації даної процедури закупівлі (03.10.2025 р.) Замовником висвітлено в системі Prozorro тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника №1 від 03.10.2025 року, яка містить дискримінаційні умови.
Детально щодо наявних дискримінаційних вимог:
1. Відповідно до вимог р.І дод.1 до тендерної документації учасник повинен надати документальне підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж:
- 30 працівників прибиральників службових приміщень,
-1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями,
- 1 водія навантажувача,
- 1 лікаря дезінфекціоніста,
- 2 верхолаза,
- 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві
(такими документами повинні бути довідка учасника з переліком працівників, зазначенням їх ПІБ, досвіду роботи, та з підтверджуючими документами щодо вказаних у довідці працівників (копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують трудові взаємовідносини працівників на підприємстві учасника).
…
2) На працівника, який буде відповідальним за догляд за зеленими насадженнями надати:
- Документ про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство;
- Копії посвідчення та протоколу/витягу за професією садівник;
- Копії посвідчення та протоколу/витягу про проходження навчання з Охорони праці.
- Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 20.0-1.02-05 Правила охорони праці в деревообробній промисловості
- Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
- Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-7.01-23 Мінімальні вимоги щодо безпеки і здоров’я на роботі працівників лісового господарства та під час виконання робіт із зеленими насадженнями
- Копії посвідчення та протоколу/витягу проходження навчання НПАОП 02.0-1.08-95 Правила охорони праці під час проведення робіт з видалення дерев і пеньків у населених пунктах України
- Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання пожежної безпеки
- Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання першої до медичної допомоги
3) На верхолазів надати, протокол/витяг з протоколу та посвідчення про проходження навчання та перевірку знань НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, професійно-технічну освіту за професією верхолаз, медичну довідку;
4) На водія надати Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання НПАОП 0.00-1.83-18 Правила охорони праці під час експлуатації навантажувачів, Копії посвідчення та протоколу/витягу з протоколу навчання за професією «Водій навантажувача ІІІ розряда»;
5) Для лікаря-дезінфекціоніста - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документ виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа.
1) Щодо трудових взаємовідносин працівників.
Тобто, усі зазначені в довідці працівники, повинні бути у штаті учасника.
Де, основною ознакою, що відрізняє цивільно-правові відносини від трудових, є те, що трудовим законодавством регулюється процес організації трудової діяльності. За цивільно-правовим договором процес організації трудової діяльності залишається за його межами, метою договору є отримання певного матеріального результату.
Станом на сьогодні, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» залучає деяких працівників за договорами цивільно-правового характеру, наприклад договори з фізичними особами: Руденко Оксаною Дмитрівною (№061-Т від 01.06.2025 року), Гоцуляк Ніною Іванівною (№060-Т від 01.06.2025 року), Найдьоновою Тетяною Іванівною (№010-Т від 01.02.2025 року) (файл «1_ЦПХ.pdf»), тощо, що не дозволяє Скаржнику взяти участь на рівних умовах у даній процедурі закупівлі.
Отже, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують САМЕ трудові взаємовідносини працівників на підприємстві учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила ідентичні позиції Скаржника рішення, в тому числі № 16566-р/пк-пз від 09.10.2024 року за № у ЦБД UA-2024-09-25-013052-a, тощо.
Витяг з рішення № 16566-р/пк-пз від 09.10.2024 року:
2) Щодо документу про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство.
Станом на сьогодні, ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» має на підприємстві працівника професією садівник з відповідним посвідченням щодо проходження навчання за освітньою програмою «Садівник» - Скиба В’ячеслав Володимирович (файл «2_Документи_садівник.pdf»).
Витяг з файлу «2_Документи_садівник.pdf»:
Проте, такий працівник не має документу про освіту за спеціальністю «садово-паркове господарство», оскільки наявність такої освіти не є необхідною умовою для працевлаштування садівником. Такий має повну загальну середню освіту, що є аналогічно достатньою для надання відповідних послуг.
Стаття 16 Кодексу законів про працю України зобов’язує вимагати лише ті документи, які встановлені законодавством чи є необхідними для виконання роботи.
При прийнятті на роботу працівник подає документи, що посвідчують особу, трудову діяльність, а також документ про освіту чи професійну підготовку у випадках, передбачених законодавством. Характер роботи (догляд за озелененням, садівництво) не потребує саме профільного вищого/спеціального диплому, а тому Замовник не має права вимагати це як обов’язкову умову.
Окрім цього, в Україні існує Довідник кваліфікаційних характеристик професій, Національний класифікатор професій (ДК 003:2010), які визначають кваліфікаційні вимоги до професій (зокрема — «садівник») та їх можливі рівні освіти та підготовки.
В ДК 003 або професійному стандарті професія «садівник» не передбачає обов’язкову освіту за спеціальністю «садово-паркове господарство», то аналогічно вимога Замовника виходить за межі фактичної кваліфікації за професією.
Отже, з урахуванням зазначеного, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати на працівника, який буде відповідальним за догляд за зеленими насадженнями САМЕ документ про освіту за спеціальністю садово-паркове господарство, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
3) Щодо професійно-технічної освіти за професією верхолаз.
Аналогічно попередньому, Скаржник має відповідного працівника – Білоченка Олександра Олександровича – верхолаза, що має право виконувати роботи на висоті (файл «3_Документи_верхолаз.pdf») та успішно працює за вказаним напрямом роботи.
Витяг з файлу «3_Документи_верхолаз.pdf»:
Проте, такий працівник не має професійно-технічної освіти за професією верхолаз, оскільки така освіта не є обов’язковою умовою для виконання робіт верхолаза згідно з чинним законодавством.
Професійний стандарт для професії «Верхолаз» (код за Класифікатором професій ДК 003:2010 — 7129) встановлює, що для первинної професійної підготовки необхідним є професійно-технічне навчання або професійне навчання на виробництві. Але стандарт не обов’язково вимагає диплом чи формальну професійно-технічну освіту у кожному випадку — можуть бути інші форми підготовки, навчання чи підтвердження кваліфікації. Саме такими документами є посвідчення №096-693-24-ОП/1 від 26.11.2024 року (файл ««3_Документи_верхолаз.pdf»).
Отже, з урахуванням зазначеного, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати на верхолаза САМЕ документ про наявну професійно-технічну освіту за професією верхолаз, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
4) Щодо лікаря-дезінфекціоніста з дипломом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документом виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа.
Відповідно до довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 78. Охорона здоров'я, що затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України 29.03.2002, визначено статус документа – "діючий", характеристика робіт, завдання та посадові обов’язки лікаря-дезінфекціоніста.
Натомість, згідно з п.1.4 Документації назва предмета закупівлі за кодом CPV згідно з ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання.
Виходячи з цього, взагалі незрозумілим є встановлення вимоги щодо наявності саме лікаря-дезінфекціоніста, оскільки до його повноважень належить функціонал, який взагалі ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання. Окрім цього, дискримінаційним є й встановлення вимоги щодо конкретної спеціальності, а саме "Медико-профілактична справа" в дипломі державного зразка про вищу освіту.
Дод.3 до тенденої документації передбачено надання наступних послуг:
- Прибирання доріг та проїздів з твердим покриттям;
- Прибирання тротуарів з твердим покриттям*;
- Обслуговування "Зеленої зони" (придбання і догляд за зеленими насадженнями у внутрішніх приміщеннях адмінбудівлі Украероруху);
- Прибирання офісних приміщень;
- Прибирання технічних та технологічних приміщень;
- Прибирання приміщень загального користування (вестибюлі, холи, коридори, кулуари);
- Прибирання конференційних залів, залів засідань, переговорних;
- Прибирання санвузлів та забезпечення засобами особистої гігієни;
- Прибирання сходів та поручнів загального користування;
- Прибирання мармурових сходів та поручнів;
- Прибирання центрального ганку та поручнів;
- Прибирання ліфтів (панорамний);
- Прибирання ліфтів (пасажирські №1 та №2, ліфт вантажно-пасажирський (для пожежних підрозділів);
- Прибирання підземного місця стоянки автомобілів (паркінг);
- Послуги з дезінфекції;
- Послуги с дератизації;
- Послуги с дезінсекції;
- Прибирання плоскої поверхні дахів адмінбудівлі, дах центрального ганку та чищення водостоків (1 раз на рік).
В рамках надання послуг з дезінфекції, дератизації та дезінсекції у ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» наявний працівник – дезінфектор Ослюк Дмитро Миколайович (файл «4_Документи_дезінфектор.pdf»), що повністю задовольняє вимоги тендерної документації в цій частині.
Витяг з файл «4_Документи_дезінфектор.pdf»:
Натомість, Замовником умисно було виключено можливість залучення дезінфектора, що повністю відповідає характеру робіт та включено особу, яка взагалі не має ніякого відношення до таких послуг «лікаря- дезінфекціоніста».
Окрім цього, відповідно до ДОВІДНИКА кваліфікаційних характеристик професій працівників 7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби.
Кваліфікаційні вимоги.
Лікар-дезінфекціоніст вищої кваліфікаційної категорії: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медикопрофілактична справа" Проходження інтернатури за спеціальністю "Епідеміологія" з наступною спеціалізацією з "Дезінфекційної справи". Безперервний професійний розвиток.
Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) вищої кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності. Стаж робота за фахом - понад 10 років.
Лікар-дезінфекціоніст I кваліфікаційної категорії: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медико-профілактична справа". Проходження інтернатури за спеціальністю "Епідеміологія" з наступною спеціалізацією з "Дезінфекційної справи". Безперервний професійний розвиток. Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) I кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності. Стаж роботи за фахом - понад 7 років.
Лікар-дезінфекціоніст II кваліфікаційної категорії: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медико-профілактична справа". Проходження інтернатури за спеціальністю "Епідеміологія" з наступною спеціалізацією з "Дезінфекційної справи". Безперервний професійний розвиток. Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) II кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності. Стаж роботи за фахом - понад 5 років.
Лікар-дезінфекціоніст: повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки "Медицина", спеціальністю "Медико-профілактична справа". Проходження інтернатури за спеціальністю "Епідеміологія" з наступною спеціалізацією з "Дезінфекційної справи". Безперервний професійний розвиток. Наявність сертифіката лікаря-спеціаліста. Без вимог до стажу роботи.
Враховуючи наведене, а також додаток 3 до тендерної документації, в якому міститься перелік видів послуг та періодичності їх надання, Замовник не визначив необхідність встановлення наведеної вище вимоги у вказаній редакції.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають САМЕ лікаря-дезінфекціоніста з дипломом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документом виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Станом на сьогодні, постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово виносила ідентичні позиції Скаржника рішення, в тому числі №15153 -р/пк-пз від 11.09.2024 року за № у ЦБД UA-2024-08-26-003036-a, тощо.
Витяг з рішення №15153 -р/пк-пз від 11.09.2024 року:
2. Згідно з вимогами р.І дод.1 до тендерної документації учасник повинен надати документи – підтвердження про досвід виконання учасником аналогічного/аналогічних договору/договорів. Такими документами повинні бути:
1) підтверджуючі документи (копія аналогічного(-них) договір(-орів) (витягу(гів)**) – в якому підтверджується досвід прибирання загальною площею не менше 15 000,00 м. кв.
2) Лист відгук по наданому(им), що виданий(ні) не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Додатково може бути надана описова довідка учасника про виконання договорів аналогічної складності із зазначенням предмету договору, номеру і дати договору, замовників та їх контактних даних, обсягів та термінів надання послуг тощо.
Станом на сьогодні, Скаржник має досвід надання аналогічних послуг, наприклад комплексне прибирання об’єктів та прилягаючої території загальною площею приміщень 79 090,3 м.кв. за договором надання послуг №477 від 09.07.2020 року. Де, згідно такого видано відгук №1017/4762/20221 від 12.02.2021 року (файл «5_Відгук_Укргазбанк.pdf»). Проте, такий відгук видано пізніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що не дозволяє нам взяти участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Витяг з файлу «5_Відгук_Укргазбанк.pdf»:
Окремо зазначаємо, що такі контрагенти як АБ «УКРГАЗБАНК» не перевидають відгуки на кожен запит замовників в рамках проведення публічних закупівель, що унеможливлює нашу участь станом на сьогодні. До того ж незрозуміло, яким саме чином дата видачі відгуку впливає на його зміст та підтвердження кваліфікаційним критеріям.
Отже, з урахуванням зазначеного, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають відповідний відгук, що виданий САМЕ пізніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Надання пояснення по суті скарги від 07.10.2025р. № UA-2025-10-03-005135-a.a1
Державне підприємство обслуговування повітряного руху України (Украероруху) (далі – Замовник) відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 09.10.2025 № 15275-р/пк-пз надає пояснення по суті скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРІФФІН СЕРВІС» (далі – Скаржник) від 07.10.2025р. № UA-2025-10-03-005135-a.a1 (далі – Скарга), яка подана щодо процедури закупівлі № UA-2025-10-03-005135-a, ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адмінбудівлі та прибудинкової території Украероруху).
Щодо пункту 3 Скарги (Верхолаз): Твердження Скаржника зазначені щодо цього пункту вважаємо безпідставними та не обґрунтованими, є такими, що не узгоджуються з приписами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), з урахуванням наступного.
Перш за все зазначимо, що Скаржник не конкретизує в чому ж саме дискримінаційна умова яка заважає йому прийняти участь у торгах. Та саме головне, що саме Скаржник просить змінити в умовах Документації теж невідомо. Зміст Скарги не містить конкретних доводів щодо того, що ж саме Скаржнику заважає прийняти участь у торгах.
По-друге, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що професійно-технічна освіта за професією верхолаз, не є обов’язковою згідно чинним законодавством.
Наказом Мінекономіки від 15 липня 2021 року затверджено професійний стандарт «Верхолаз» (додається). Відповідно до п. 1.9. цього Стандарту умовами допуску до роботи за професією, в тому числі, є наявність документа, що підтверджує професійну кваліфікацію «Верхолаз».
Наказом Міносвіти від 03 жовтня 2022 року затверджено освітній стандарт з професії «Верхолаз» (додається). Згідно розділу І цього Стандарту Первинна професійна підготовка, професійно-технічне навчання за професією 7129 «Верхолаз» з присвоєнням професійної кваліфікації верхолаз 6-го розряду передбачає здобуття особою 1-8 результатів відповідно до Стандарту.
Таким чином, професійно-технічна освіта за професією верхолаз є обов’язковою.
Щодо інших пунктів Скарги: 09.10.2025 до тендерної документації Замовником внесено ряд змін, де умови Документації щодо яких подана Скарга виключено.
Відповідно до пункту 63 Особливостей орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли: 1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тих самих відкритих торгах та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частини п’ятої статті 18 Закону, пунктам 56, 59 і 60 цих особливостей; 3) замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі; 4) до моменту оприлюднення скарги замовником прийнято рішення про відміну відкритих торгів, крім випадку оскарження такого рішення.
Пунктом 64 Особливостей встановлено, що орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги в разі, коли обставини, зазначені в підпунктах 1-4 пункту 63 цих особливостей, установлені органом оскарження після прийняття скарги до розгляду.
Беручи до уваги наведене, а також факт усунення замовником відповідно до Закону з урахуванням Особливостей порушень, зазначених в Скарзі просимо прийняти рішення про припинення розгляду скарги.
З огляду на вищенаведене, Замовник вважає безпідставними вимоги Скаржника та просить відмовити Скаржнику у задоволенні скарги.
Державним підприємством обслуговування повітряного руху України (Украерорух) (далі – Замовник) було внесено ряд змін до тендерної документації, що стосуються поданої нами скарги № UA-2025-10-03-005135-a.a1, а також було опубліковане відповідне пояснення.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІФФІН СЕРВІС» не погоджується з наведеним у такому та повідомляє наступне.
Щодо професійно-технічної освіти за професією верхолаз.
Замовник у своєму поясненні наголошує, що професійно-технічна освіта за професією верхолаз є обов’язковою посилаючись на: - Наказ Мінекономіки від 15 липня 2021 року затверджено професійний стандарт «Верхолаз»; - Наказом Міносвіти від 03 жовтня 2022 року затверджено освітній стандарт з професії «Верхолаз».
Де, такий відповідно плутає поняття «професійно-технічна освіта» та «професійна кваліфікація». Згідно п.1.9 професійного стандарту «Верхолаз», що затверджений Наказом Мінекономіки від 15 липня 2021 року серед умов допуску до роботи за професією є наявність документа, що підтверджує професійну кваліфікацію «Верхолаз». Витяг з професійного стандарту «Верхолаз», що затверджений Наказом Мінекономіки від 15 липня 2021 року:
Тобто, наявна вимога САМЕ щодо «професійної кваліфікації»!!!, а не до «професійно-технічної освіти»!!!
Окрім цього, п.2.1 такого визначено, що первинна професійна підготовка, професійно-технічне навчання професією «Верхолаз» з присвоєнням професійної кваліфікації «Верхолаз» 6-го розряду - наявність повної загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти або професійного навчання на виробництві. Без вимог до стажу роботи. Тобто, такий норматив передбачає наявність НЕ ЛИШЕ!! професійної (професійно-технічної) освіти, а й повної загальної середньої освіти чи професійного навчання на виробництві. Витяг з професійного стандарту «Верхолаз», що затверджений Наказом Мінекономіки від 15 липня 2021 року:
Замовник умисно встановивши вимогу про «професійно-технічну освіту за професією верхолаз» НЕ ДАЄ нам можливості залучати верхолаза у якого є повна загальна середня освіта з окремо отриманим професійно-технічним навчанням за професією «Верхолаз» та який пройшов первинну професійну підготовку. Тобто, станом на зараз, маючи на підприємстві працівника з посадою «Верхолаз» - Білоченка Олександра Олександровича (документальне підтвердження на такого наведене у якості доказів до скарги), що пройшов первинну професійну підготовку та має отримане професійно-технічне навчанням за професією «Верхолаз» Скаржник не може на рівних умовах прийняти участь у даній процедурі закупівлі оскільки у такого працівника є лише повна загальна середня освіта, а не професійно-технічна освіта за професією верхолаз.
Щодо стандарту з професії «Верхолаз», що затверджений Наказом Міносвіти від 03 жовтня 2022 року, то хочемо наголосити, що такий застосовується до таких сфер професійної діяльності як будівництво та спеціалізовані будівельні роботи. Витяг зі стандарту з професії «Верхолаз», що затверджений Наказом Міносвіти від 03 жовтня 2022 року:
Згідно п.1.4.1. р.1 тендерної документації назва предмета закупівлі ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного прибирання приміщень адмінбудівлі та прибудинкової території Украероруху) та аж ніяк не будівництво чи спеціалізовані будівельні роботи!!!! Відношення такий до даної процедури закупівлі та до даного предмету закупівлі ніякого НЕ МАЄ. Окрім цього, в такому аналогічно визначає наявність повної загальної середньої освіти та можливість отримання первинної професійної підготовки, професійного (професійно-технічного) навчання, перепідготовки чи підвищення кваліфікації. Де, «отримання первинної професійної підготовки»!! ? «отримання професійно-технічної освіти»!!! Витяг зі стандарту з професії «Верхолаз», що затверджений Наказом Міносвіти від 03 жовтня 2022 року:
Отже, Замовником НЕ ДОВЕДЕНО необхідність встановлення вимоги САМЕ щодо наявності професійно-технічної освіти за професією верхолаз. Отже, з урахуванням зазначеного, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати на верхолаза САМЕ документ про наявну професійно-технічну освіту за професією верхолаз, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Щодо лікаря-дезінфекціоніста:
Замовником було частково внесено зміни в цій частині, а саме видалено: «Для лікаря-дезінфекціоніста - диплом державного зразка про вищу освіту «Медико-профілактична справа» та документ виданий органом МОЗ, що підтверджує кваліфікаційну категорію зі спеціальності дезінфекційна справа». та включено: «Надати підтверджуючі документи на дезінфектора: - посвідчення та/або довідки про проходження навчання по дератизації, видані установою МОЗ України; - посвідчення і протоколи (витяги з протоколів) з охорони праці, а саме: згідно вимог НПАОП 0.00-1.45-69 «Правила безпеки при зберіганні, перевезенні та застосуванні сильнодіючих отруйних речовин», згідно вимог НПАОП 0.00-1.04-07 «Правила вибору та застосування засобів індивідуального захисту органів дихання». У разі проходження дезінфектором перевірки знань з питань охорони праці за результатами навчання безпосередньо у роботодавця, надаються посвідчення та протоколи (витяги з протоколів) навчання з питань охорони праці керівного складу роботодавця, які у складі комісії та копія наказу роботодавця про створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Зазначені документи надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників роботодавця; - документи про медичний огляд у відповідності до наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб»».
Натомість, р.І дод.1 до тендерної документації все так само передбачено необхідність надання документального підтвердження про наявність (своїх або інших осіб на підставі правочинів) не менше ніж: - 30 працівників прибиральників службових приміщень, -1 працівника відповідального за благоустрій території та догляд за зеленими насадженнями, - 1 водія навантажувача, - 1 лікаря дезінфекціоніста, - 2 верхолаза, - 1 особа відповідальна за охорону праці на підприємстві.
Як вже визначалось у поданій нами скарзі згідно з п.1.4 Документації назва предмета закупівлі за кодом CPV згідно з ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання. Виходячи з цього, взагалі незрозумілим є встановлення вимоги щодо наявності саме лікаря-дезінфекціоніста, оскільки до його повноважень належить функціонал, який взагалі ніяким чином не відноситься до предмета закупівлі ДК 021-2015 90910000-9: Послуги з прибирання. Тобто, за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають САМЕ лікаря-дезінфекціоніста, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.