Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по провулку Міжрічковому у Центральному районі міста Миколаєва» від Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-03-003484-a
Id Tender ccf26767451b4f5794188e457e15ebd1
План UA-P-2025-10-03-004295-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 03.10.2025 11:11
Остання зміна 21.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 533 465.02 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.10.2025 11:11 до 11.10.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 03.10.2025 11:11
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.10.2025 11:11
до 08.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:01
до 15.10.2025 10:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 10:15
до 21.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.10.2025 10:15
-
Період уточнень
з 03.10.2025 11:11 до 08.10.2025 00:00
Період оскарження
з 03.10.2025 11:11 до 08.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:01 до 15.10.2025 10:15
Період кваліфікації
з 11.10.2025 00:01 до 15.10.2025 10:15
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по провулку Міжрічковому у Центральному районі міста Миколаєва»
Послуги повинні надаватись відповідно до діючих Державних стандартів України, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва, та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 № 54. Під час надання послуги Виконавець зобов'язаний виконувати вимоги встановлені законодавством України, а також дотримуватись вимог ДБН, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, охорони здоров'я та природоохоронного законодавства.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 533 465.02 грн.
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по провулку Міжрічковому у Центральному районі міста Миколаєва»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по провулку Міжрічковому у Центральному районі міста Миколаєва»
Примітки
Площа ремонту складає 1355 кв. м, а також відповідно до Відомості обсягів послуг, наведеної в Додатку 2 тендерної документації.
Очікувана вартість
2 533 465.02 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
0,59 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
70 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по провулку Міжрічковому у Центральному районі міста Миколаєва»
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1 355
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
54025, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, провулок Міжрічковий
Дата постачання по
20.12.2025 12:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником в українській національній валюті (гривнях), в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів після фактичного надання Виконавцем послуг згідно умов Договору та підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та отримання від Виконавця рахунків на оплату за фактично надані послуги.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Шагінян Артак
Пропозиція:
2 526 686.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.10.2025 11:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шарий Максим Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380509828125
Замовник
ЄДРПОУ
05410576
Назва (англійською мовою)
Central Rayon Administration of Mykolaiv City Council
Повна назва
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Central Rayon Administration of Mykolaiv City Council
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Інженерна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту на об’єкті: «Поточний ремонт дороги по провулку Міжрічковому у Центральному районі міста Миколаєва»
Період вимог/скарг з 15.10.2025 10:15 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.10.2025 00:01 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Перевіркою поданих Учасником документів та інформації, уповноваженою особою встановлено, що в складі тендерної пропозиції не подав скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди ФОП Шагінян Артак з характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг, викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації Замовника, затв. протоколом уповноваженої особи від 03.10.2025 б/н (далі в тексті - тендерна документація), чим не виконав вимоги, викладені на сторінці 39 тендерної документації, в Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: Згода з характе-ристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг В складі тендерної пропозиції учасник подає скановану копію складеного Учасником в довільній формі листа-згоди з викладеними в ДОДАТКУ 2 тендерної документації Замовника характеристиками предмета закупівлі та умовами надання послуг. Відповідно до п.п. 2 п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі в тексті - Особливості): «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;» Абзацем першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі в тексті - Закону) установлено: «3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Додаток 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ» був включений замовником до тендерної документації відповідно до пункту 3 частини 2 ст. 22 Закону: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;». Не подання сканованої копії вказаного вище листа-згоди не підлягає виправленню відповідно до абзацу 2 п. 43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Керуючись викладеним, на підставі п.п.2 п.44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа прийняла рішення: відхилити тендерну пропозицію ФОП Шагінян Артак з причини: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи кваліфікації
15.10.2025 10:14
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.10.2025 11:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 533 465.02 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:01
Замовник:
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Контактний телефон:
380509828125
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 533 465.02 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 00:01
Замовник:
Адміністрація Центрального району Миколаївської міської ради
Контактний телефон:
380509828125
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності