Показати схожі тендери

Закупівля Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) для виготовлення маскувальних сіток для забезпечення потреб Сил оборони України(код за ДК 021:2015: 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів) від БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-013810-a
Id Tender 08a8cc1d90ff497385975cd8c254b2e1
План UA-P-2025-10-02-016715-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 21:40
Остання зміна 03.11.2025 11:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
275 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 21:38 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 21:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 21:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00
до 03.11.2025 11:19
Залишилось 4 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 15:54
до 09.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.11.2025 11:19
-
Період уточнень
з 02.10.2025 21:38 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 21:38 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 03.11.2025 11:19
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 03.11.2025 11:19
Основні параметри
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) для виготовлення маскувальних сіток для забезпечення потреб Сил оборони України(код за ДК 021:2015: 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) для виготовлення маскувальних сіток (або еквівалент) у кількості 50 (п'ятидесяти) рулонів для забезпечення потреб особового складу Сил оборони України під час повномасштабного вторгнення російської федерації на територію України (код за ДК 021:2015: 32530000-7- Телекомунікаційне супутникове обладнання). Більш детально викладено у файлах: "39550000-2 . Тендерна документація. Спанбонд _ 2025 _ №2.pdf.p7s.zip", "39550000-2 . Проєкт договору про закупівлю . Спанбонд _ 2025 _ №2.pdf.p7s.zip". Строк поставки товару: не пізніше 30.11.2025 року (включно).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
275 000 грн.
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) для виготовлення маскувальних сіток для забезпечення потреб Сил оборони України (код за ДК 021:2015: 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів)
Назва предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) для виготовлення маскувальних сіток для забезпечення потреб Сил оборони України (код за ДК 021:2015: 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів)
Очікувана вартість
275 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4125,0
1,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 5 (Рулон)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (однотонний зелений) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Опис предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (однотонний зелений) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Код ДК 021:2015
39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів
Кількість
5
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
45605, Україна, Волинська область, Волинська область, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 7 (Рулон)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж з домінуванням світло-зеленого та салатового кольорів) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Опис предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж з домінуванням світло-зеленого та салатового кольорів) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Код ДК 021:2015
39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів
Кількість
7
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
45605, Україна, Волинська область, Волинська область, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 8 (Рулон)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж із темно-зеленим і болотяним відтінками) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Опис предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж із темно-зеленим і болотяним відтінками) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Код ДК 021:2015
39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів
Кількість
8
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
45605, Україна, Волинська область, Волинська область, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 15 (Рулон)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж з домішками сірого, коричневого та темно-зеленого) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Опис предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж з домішками сірого, коричневого та темно-зеленого) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Код ДК 021:2015
39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів
Кількість
15
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
45605, Україна, Волинська область, Волинська область, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 8 (Рулон)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж бежево-коричневий із зеленими вкрапленнями) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Опис предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж бежево-коричневий із зеленими вкрапленнями) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Код ДК 021:2015
39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів
Кількість
8
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
45605, Україна, Волинська область, Волинська область, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 7 (Рулон)
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж із домінуванням світлих бежевих і салатових тонів з вкрапленнями коричневого та чорного) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Опис предмета закупівлі
Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) (камуфляж із домінуванням світлих бежевих і салатових тонів з вкрапленнями коричневого та чорного) (код за ДК 021:2015: 39550000-2)
Код ДК 021:2015
39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів
Кількість
7
Одиниця виміру
Рулон
Адреса постачання
45605, Україна, Волинська область, Волинська область, с. Боратин, вул. Центральна, 20
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та пред’явленого рахунку протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів. Оригінал рахунку, видаткова накладна надаються представнику Покупця під час передачі Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Унгурян Сергій Анатолійович
Пропозиція:
269 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 21:40
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Василівна Савчук
Електронна пошта
Телефон
+380968171767
Сайт:
https://boratyn.silrada.org/
Замовник
ЄДРПОУ
04332207
Повна назва
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
45605
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцький район, село БОРАТИН
Адреса
вулиця Центральна, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Нетканий поліпропіленовий матеріал (спанбонд) для виготовлення маскувальних сіток для забезпечення потреб Сил оборони України (код за ДК 021:2015: 39550000-2 - Вироби з нетканих матеріалів)
Період вимог/скарг з 14.10.2025 15:54 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.10.2025 15:54
Довідка НАЗК
14.10.2025 15:54
Повідомлення про рішення
10.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 21:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 21:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-02-013810-a), фізичної особи-підприємця Унгурян Сергія Анатолійовича (код ЄДРПОУ 3522805477), визначеної електронною системою закупівель за результатами аукціону другою найбільш економічно вигідною, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось Тендерною документацією, а саме: 1. Учасником - фізичною особою-підприємцем Унгурян Сергієм Анатолійовичем (код ЄДРПОУ 3522805477), у складі тендерної пропозиції подано не всі відомості та документи, передбачені Замовником у Тендерній документації, зокрема: - Тендерна пропозиція Учасника не містить жодних відомостей (інформації) та документів, котрі належним чином документально підтверджують відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно пункту 1 Розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, у зв’язку з чим не відповідає положенням Тендерної документації Замовника. Таким чином, для усунення зазначених порушень просимо надати відомості та документи згідно вимог до оформлення та переліку, визначеного Замовником у підпунктах 1.1-1.3 Розділу І Додатку №1 до Тендерної документації. - Учасником не виконано вимоги тендерної документації Замовника, передбаченої пунктом 1 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, зокрема, в частині надання у складі тендерної пропозиції довідки та підтверджуючих документів щодо Учасника як суб’єкта господарювання. - Учасником не виконано вимог тендерної документації Замовника, передбачених пунктом 7 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, зокрема, в частині підтвердження спроможності останнього виконати умови договору, укладеного за результатами тендеру та здійснити закупівлю матеріалів та обладнання відповідно до Технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації) шляхом надання у складі тендерної пропозиції листа-згоди щодо поставки товару без авансового платежу. - Крім того, учасником не виконано вимог тендерної документації Замовника, передбачених пунктом 12 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, зокрема, в частині надання гарантій/документів щодо ступеня локалізації товару, або у разі існування законодавчих підстав для ненадання таких документів (відомостей) на виконання пункту 6 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації відповідного лист-роз’яснення в довільній формі із зазначенням в такому законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів. - Також, фізичною особою-підприємцем Унгурян Сергієм Анатолійовичем не виконано вимог тендерної документації Замовника, передбачених пунктом 5 Розділу 4 «Інші вимоги до учасника» Додатку №1 до Тендерної документації, зокрема, в частині надання документів та/або інформація щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення таких Учасником при виконання договору у відповідності до частині 7 Розділу 3 Тендерної документації. Таким чином, на виконання вимог частини шістнадцятої статті 29, пункту першого частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами), повідомляємо про виявлені невідповідності та звертаємося з вимогою про усунення учасником таких невідповідностей в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей шляхом довантаження або доповнення зазначених вище відомостей/ документів необхідною інформацією.
Створено
13.10.2025 13:53
Надати до
14.10.2025 13:53
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:19 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 11:15 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
На виконання вимог, передбачених підпунктом 1.10 пункту 1 Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації, Замовником 14.10.2025 року через електронний майданчик користувача в електронній системі закупівель «Prozorro» учаснику – фізичній особі-підприємцю Унгурян Сергію Анатолійовичу, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною, оприлюднено рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та пункту 49 Особливостей. 15 та 16 жовтня 2025 року на виконання абзацу другого пункту 47 Особливостей фізичною особою-підприємцем Унгурян С. А. через електронну систему закупівель завантажено документи переможця, однак протягом наступних 15-и календарних днів зазначеним вище переможцем процедури закупівлі не було вжито жодних дій, спрямованих на підписання за результатами процедури закупівлі договору про закупівлю, зазначений в електронній сисемі закупівель та тендерній пропозиції контактний номер телефону неактивний, на відправлений Замовником на електронну пошту учасника для підписання проєкт договору про закупівлю зворотнього зв’язку отримано не було. Таким чином, Замовник відхиляє тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Унгурян Сергія Анатолійовича (Код ЄДРПОУ 3522805477) у зв’язку з відмовою від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:19
Повідомлення про рішення
03.11.2025 11:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 21:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 21:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
275 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380968171767
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
275 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380968171767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності