Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53 від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-013560-a
Id Tender 6fb22b6c08044d5da02a84aafd4312e5
План UA-P-2025-10-02-016416-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 20:06
Остання зміна 28.10.2025 11:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
179 636.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 20:06 до 14.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 20:06
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 20:06
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:04
до 27.10.2025 14:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 00:40
до 02.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.10.2025 14:23
-
Період уточнень
з 02.10.2025 20:06 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 20:06 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:04 до 27.10.2025 14:23
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:04 до 27.10.2025 14:23
Основні параметри
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
179 636.2 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
Очікувана вартість
179 636.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1796,36
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 15:35
Закінчення аукціону
15.10.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
Код ДК 021:2015
50880000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування готельного і ресторанного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Виконавцю у наступному порядку: 80 % від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання – передачі наданих послуг; 20 % від ціни наданих послуг – протягом 40 робочих днів з дати реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) належним чином складеної Виконавцем податкової накладної (ПН)/розрахунку коригування до податкової накладної (РК) на суму відповідного Акта приймання – передачі наданих послуг, а також направлення Виконавцем такої зареєстрованої ПН/РК, оформленої належним чином в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», на адресу електронної пошти відповідального представника Замовника за опрацювання отриманих ПН/РК (реєстрацію в ЄРПН отриманих РК на зменшення), вказану в Договорі. Якщо Виконавець не є платником ПДВ – передбачений даним підпунктом Договору строк відраховується від дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання – передачі наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОТ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
72 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮСЕРВІС"
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІЙСЕРВІС"
Пропозиція:
119 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 15:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 22:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
02.10.2025 20:06
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чобану Руслана Василівна
Електронна пошта
Телефон
0442076792
Замовник
ЄДРПОУ
40538421
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
Період вимог/скарг з 22.10.2025 00:40 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 16:04 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником не надано калькуляцію та розрахунки вартості послуг відповідно до форм, що зазначені в Додатку 1 та Додатку 2 до Технічної специфікації. Тендерна пропозиція учасника, яка, окрім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених п. 43 Особливостей, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними пунктом 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Документи кваліфікації
22.10.2025 00:40
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
15.10.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 20:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 20:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
15.10.2025 16:04
Надати до
17.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 27.10.2025 14:23 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 00:40 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ "ЮСЕРВІС" переможцем закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договори про закупівлю згідно з Законом з переможцем.
Документи кваліфікації
27.10.2025 14:23
Довідка НАЗК
27.10.2025 14:23
Повідомлення про рішення
22.10.2025 00:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 20:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 20:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей 1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано діючий договір №УГВ172/36-25 від 21.04.2025 р. на надання послуг з технічного обслуговування та очистки техніки, а саме кавомашин. Договір виконувався на підставі наданого акту надання послуг №234 від 30.04.2025 р. Позитивний лист-відгук відсутній. Вимогами ТД передбачалося надання учасником документально підтвердженої інформації про наявність досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування кавоварок. Проте очистка це не ремонт, тому договір не буде аналогічним в частині вимоги аналогічності ремонту. Наданий договір та акт наданих послуг не дає змоги замовнику упевнитися, що договір є аналогічним та виконується надалі, так як надано лише один акт наданих послуг та відсутній лист відгук від замовника по договору. 2.посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) Розділу 2 Додатку 1 до ТД. 3.перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: Документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів на надання послуг з ремонту та технічного обслуговування кавоварок, а саме: - копію мінімум 1-го аналогічного договору, який було укладено не раніше 2023 року; - акти виконаних робіт по вищенаведеному договору або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору в повному обсязі; - позитивний лист-відгук від замовника по вищенаведеному договору; Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, і що надані підтвердні документи стосуються безпосередньо наданого договору.
Створено
24.10.2025 09:59
Надати до
25.10.2025 09:59
Договір
UA-2025-10-02-013560-a-c1
Очікує підписання
90 000 грн.
90 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування кавоварок за адресою: пл. І. Франка, 5 та вул. Жилянська, 83/53
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40538421

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ЮСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41387649

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
179 636.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
0442076792
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
179 636.2 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Контактний телефон:
0442076792
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності