Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-013399-a
Id Tender 0d4e74c4376d4848af9799a6b79709dc
План UA-P-2025-10-02-016172-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 19:16
Остання зміна 04.12.2025 17:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 613 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 19:11 до 22.10.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 19:11
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 19:11
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.10.2025 16:04
до 17.11.2025 13:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.11.2025 08:53
до 23.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.11.2025 13:34
-
Період уточнень
з 02.10.2025 19:11 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 19:11 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.10.2025 16:04 до 17.11.2025 13:34
Період кваліфікації
з 31.10.2025 16:04 до 17.11.2025 13:34
Основні параметри
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 613 000 грн.
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
3 613 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18065,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
18 065
Аукціон
Cтарт аукціону
31.10.2025 15:35
Закінчення аукціону
31.10.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Круглова, 1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Під час здійснення оплат за договором про закупівлю Підрядник надає підтвердження про походження товарів або матеріальних ресурсів із країни, яка є прийнятною, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Прийнятні країни: - держави-члени Європейського Союзу, Україна, країни-партнери з регіону Західні Балкани, Грузія та Молдова, а також Договірні сторони Угоди про Європейський економічний простір; - країни, які надають Україні рівень підтримки, порівняний з рівнем, що надається Європейським Союзом, з урахуванням розміру їхньої економіки і для яких Європейською Комісією встановлений взаємний доступ до зовнішньої допомоги в Україні. Перелік прийнятних країн оприлюднений на офіційному сайті Міністерства економіки України за посиланням https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaa-ca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 100 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
1 599 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Пропозиція:
3 523 763.37 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.10.2025 15:35
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бучацька
Електронна пошта
Телефон
+380482340480
Замовник
ЄДРПОУ
40703235
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Поштовий індекс
65003
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Отамана Головатого, буд. 99
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 10.11.2025 08:53 по 16.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.10.2025 16:04 по 29.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.11.2025 08:53
Повідомлення про рішення
07.11.2025 09:37
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
05.11.2025 17:32
Електроний протокол про продовження строку
31.10.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 19:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 19:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
31.10.2025 16:04
Надати до
04.11.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 10.02.2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-02-013399-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ТОВ "СПАС". У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, у зв’язку із необхідність аналізу тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника, зокрема технічними спеціалістами, інженерами стосовно окремих документів учасника та значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
05.11.2025 17:31
Дата кінця розгляду
29.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПАС" (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.» відповідно до п.п. 1.1.2. вимагалось надати «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.» 2. Пункти 5.2 – 5.5 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, передбачає набуття замовником у власність товару, що входить до переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Ступінь локалізації даного товару у 2025 році повинна бути 25 або більше відсотків, у разі, якщо вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, учасник у складі тендерної пропозиції надає документи та інформацію відповідно до пунктів 5.2 -5.5 3. Відповідно до п. 5.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.» 4. Відповідно до п. 6.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Підписаний учасником проєкт договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації).» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1.Довідка МТБ» зміст якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме «документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.», та вимоги щодо «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.» 2. В складі тендерної пропозиції наданий файл «61.Довідка щодо насосу» відповідно до якого «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПАС» (далі – «Учасник») повідомляє, що Погружний насос Q=7,5 м3/час, Н=5 м, N=0, 75 кВт Lowara, який міститься у підсумковій відомості ресурсів, не підлягає локалізації, оскільки його вартість становить менше 200 тисяч гривень.» проте в складі тендерної документації міститься файл «40.Кошторис 125», відповідно до якого зазначено, Погружний насос Q=7,5 м3/час, Н=5 м, N=0, 75 кВт Lowara, вартість одиниці якого становить 250000,00 грн. Таким чином Учасником не виконані вимоги стосовно підтвердження ступеня локалізації товару, що входить до переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. 3. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист відповідно до п. 5.4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.» 4. В складі тендерної пропозиції наданий файл «28.Проєкт договору погоджении?», зміст якого не відповідає вимогам тендерної документації та Статті 16 рамкової Угоди Європейського Союзу щодо публічності, а саме не зазначено емблему Союзу на Проєкті договору, як це передбачено тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме оновлену Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). В довідці мають бути зазначено лише те обладнання, що передбачено відомістю ресурсів. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Учаснику необхідно завантажити документи на підтвердження ступеню локалізації відповідно до 5.2 – 5.5 Додатку 1 до тендерної документації на Погружний насос Q=7,5 м3/час, Н=5 м, N=0, 75 кВт Lowara. 3. Учаснику необхідно завантажити «Гарантійний лист від постачальників товару (обладнання/устаткування), до якого застосовуються вимоги локалізації та яке буде монтуватися учасником, в якому постачальник гарантуватиме учаснику поставку такого товару (обладнання/устаткування) для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Гарантійний лист має містити інформацію про номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовника.». Гарантійний лист має бути наданий на товар, що буде використовуватись при виконані робіт та входить до переліку відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. 4. Учаснику необхідно завантажити підписаний учасником проєкт договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації), кожна сторінка якого буде містити відповідну емблему, як передбачено проєктом договору.
Створено
07.11.2025 09:36
Надати до
08.11.2025 09:36
Період вимог/скарг з 12.11.2025 08:55 по 18.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.11.2025 08:53 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
Згідно з підпунктом 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 цих особливостей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 19:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 19:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.11.2025 08:53
Надати до
12.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 17.11.2025 13:34 по 23.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.11.2025 08:55 по 20.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.11.2025 13:34
Довідка НАЗК
17.11.2025 13:34
Повідомлення про рішення
14.11.2025 09:12
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
12.11.2025 08:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 19:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 19:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Уповноваженою особою КУ «ЦФГДЗУСО Пересипського району м. Одеси», під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати: «Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). Учасник повинен документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.» відповідно до п.п. 1.1.2. вимагалось надати «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.» 2. Відповідно до п.п. 1.1.3.Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надати: «На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.» 3. Відповідно до пункту 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначена наступна вимога: «Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією.» 4. Відповідно до підпункту 6.5 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або декларація про провадження господарської діяльності на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія або декларація може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі.» ? Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «1.Довідка МТБ» зміст якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме «документально підтвердити наявність в учасника або у субпідрядника/співвиконавця будівельних машин та механізмів у кількості однієї одиниці по кожній позиції з можливістю надання будівельних машин і механізмів, що виконують функції зазначених, які передбачені підсумковою відомістю ресурсів, згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації.», та вимоги щодо «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном.» 2. В складі тендерної пропозиції відсутній документи на підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 3. В складі тендерної пропозиції міститься файл «Заява-Договір Г.2025.4005-01» який наданий в сканованій копії, зробленій з копії Договору про надання банківської гарантії та з накладенням КЕП лише уповноваженої особи банку. 4. В складі тендерної пропозиції відсутній документи на підтвердження вимоги до підпункту 6.5 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або декларація про провадження господарської діяльності на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія або декларація може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі.» ? Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно до п.п. 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації, а саме оновлену Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт та передбачених відомістю ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та підстави користування (власне/залучене). В довідці мають бути зазначено лише те обладнання, що передбачено відомістю ресурсів. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/ володіння/користування тощо відповідним майном. 2. Учаснику необхідно завантажити документ відповідно підпункту 1.1.3., а саме: «На підтвердження інформації стосовно наявності будівельних машин і механізмів, передбачених відомістю ресурсів та зазначених в довідці, надати свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та додатково на компресор пересувний надати дозвіл та/або декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.» 3. Учаснику необхідно завантажити оригінал договору про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії підписаний власноручним підписом уповноважений на те осіб, або з накладанням КЕП уповноважених осіб. 4. Учаснику необхідно завантажити документ, відповідно до підпункту 6.5 Додатку № 1 до тендерної документації, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно було надати наступний документ: «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів або декларація про провадження господарської діяльності на такі види робіт: - монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, опалення; - виконання пусконалагоджувальних робіт: водопостачання та водовідведення. Така ліцензія або декларація може бути видана як Учаснику, так і субпідряднику(-ам)/співвиконавцю(-ям), яких учасник планує залучити до виконання робіт згідно даної закупівлі.»
Створено
14.11.2025 09:11
Надати до
15.11.2025 09:11
Договір
UA-2025-10-02-013399-a-b1
Очікує підписання
3 523 763.37 грн.
3 523 763.37 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Номенклатура
Капітальний ремонт по установці системи внутрішнього протипожежного водопроводу та автоматизації внутрішнього протипожежного водопроводу на об’єкті: Одеська гімназія № 125 Одеської міської ради, за адресою: м. Одеса, вул. Круглова, 1, код 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40703235

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Повна назва
ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41962557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 613 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 613 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 08:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Пересипського району м. Одеси"
Контактний телефон:
+380482340480
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності