Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції, було встановлено невідповідності, які підлягають виправленню, а саме: відповідно до Тендерної документації Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (абз. 10 п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених ПКМУ №1178 від 12.10.2022) визначено, для надання в складі тендерної пропозиції переліки документів та вимоги до змісту і оформлення документів. Також відповідно до підпункту 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації, зокрема «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель з накладенням електронного підпису.», разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції, завантажено файли в форматі .docx, на які в розріз вищевказаним вимогам Тендерної докуметації не накладено електронний підпис Учасника, зокрема: Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Пункт 2 «Відомості про учасника» - файл « ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.docx» - не накладено електронний підпис Учасника; Пункт 4 «Проєкт договору про закупівлю» - файл « Проєкт договору.docx» - не накладено електронний підпис Учасника; Пункт 5 Тендерна/цінова пропозиція» - файл « ТЕНДЕРНА-ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx» - не накладено електронний підпис Учасника; Розділ 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Пункт 1. «Документи, щодо відповідності технічним характеристикам предмету закупівлі» - Файл «Технічна специфікація.docx» - не накладено електронний підпис Учасника; Розділ 1 Додатку 2 до Тендерної документації: Пункт 2 . «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Підпункт 2.1 - файл «Довідка про працівника.docx» - не накладено електронний підпис Учасника; Пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підпункт 1.1 «Інформаційна довідка у довільній формі про повне виконання аналогічного договору (ів).» - не накладено електронний підпис Учасника; Пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» підпункт 1.2 «Для підтвердження наявності досвіду повного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору/ів надати в складі пропозиції: - оригінал або копію договору(ів) (не менше 1); - специфікацію, додатки тощо (за наявності) до даного договору та документи, що підтверджують факт його повного виконання – лист-відгук контрагента, що засвідчує повне і безумовне виконання договору; (в разі надання декількох договорів, такі документи мають бути надані щодо кожного договору). Учасником надано в складі Тендерної пропозиції файл « 26_Народицька_Договір_ПЗ_Єланська_1,9209.doc» на якому відсутні підписи (печатки (за наявності)) Учасника та контрагента ТОВ «УКРАЇНСЬКА АУКЦІОННА КОМПАНІЯ», з чого слідує, що даний файл не являється оригіналом або копією договору та жодним чином не відображає факт наявності аналогічного договору – фактично аналогічний договір в складі тендерної пропозиції Учасника – відсутній. Документ, що підтверджує факт повного виконання аналогічного договору – лист відгук контрагента, що засвідчує повне і безумовне виконання договору –в складі тендерної пропозиції Учасника – відсутній. Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Пункт 2 «Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності)» - (Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі, якщо Учасник є платником даного виду податку); -Витяг з реєстру платників єдиного податку або копія Свідоцтва про право сплати єдиного податку (у разі, якщо Учасник є платником даного виду податку).) - За даною вимогою в складі Тендерної пропозиції Учасника - відсутні будь які документи чи інформація. З метою усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи передбачені у Додатку 2 до Тендерної документації, які мають повністю відповідати вимогам зазначеним в цьому пункті шляхом надання (завантаження в електронну систему закупівель), а саме: аналогічного за предметом закупівлі договору (ів) (копії або оригіналу) та документів що підтверджують факт його повного виконання (листа(ів) відгуку(ів) контрагента), відповідно до вищезазначених вимог пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до Тендерної документації та інформаційної довідки в довільній формі, щодо повного виконання наданого учасником аналогічного договору, оформленої у відповідності до підпункту 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації, документів, що підтверджують «Відомості щодо сплати податків та зборів», відповідно до вимог Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації, а також оформлені у відповідності до підпункту 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації, документи, що вимагались Розділом 2 Додатку 2 до Тендерної документації (пункти 2, 4, 5), Розділом 3 Додатку 2 до Тендерної документації (пункт 1) (При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, предмет закупівлі, найменування послуг, їх технічні та якісні характеристики не мають бути змінені).