Закупівля Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків від Харківський національний медичний університет.
Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків
Очікувана вартість
17 549 984 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
87749,92
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
87 749.92
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата за фактично виконані роботи проводиться Замовником шляхом безготівкового перерахування коштів в національній валюті України на поточний рахунок Підрядника, вказаний у цьому Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3).
На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає копії документів про право власності або право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. Термін закінчення документів, які підтверджують право користування (договори оренди, надання послуг тощо ) відповідними ресурсами має бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності у змісті відповідного(-их) договору(-ів), наданих у складі тендерної пропозиції чітко визначеного строку дії такого(-их) договору(-ів), учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати лист з інформацією про строк дії такого(-их) договору(-ів).
Довідка за формою (Додаток 3 до ТД) на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До довідки Учасник додає:
- копії документів, які підтверджують спосіб залучення, зазначений у довідці, працівників учасника, зазначених у довідці (копії відповідних договорів, копії наказів про прийняття на роботу або інше);
- обов’язковим для Учасника є наявність сертифікованого спеціаліста-кошторисника (інженера-проектувальника). До тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію діючого кваліфікаційного сертифікату;
- скан-копії посвідчень навчання з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, у тому числі на роботи в електроустановках напругою до 1000 В, посадових осіб учасника (не менше трьох) та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції);
- скан-копію посвідчення з результатом перевірки з охорони праці (правил безпеки, інструкції з охорони праці) електромонтажника та/або техніка-електрика про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції);
- копії документів електрогазозваника та/або електрозварника, покрівельника та/або покрівельника рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та/або монтажника будівельного, бетоняра та/або муляра (надати скан-копії оригіналів або завірені копії свідоцтв про присвоєння відповідної кваліфікації або дипломів).
- Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту або будівництва будівель.
- Скан – копія аналогічного договору.
- Документи, що свідчать про виконання аналогічного договору у повному обсязі або звіт про виконання договору про закупівлю, що оприлюднений в електронній системі закупівель, що свідчить про виконання договору у повному обсязі.
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма № 2) за 2024 рік.
Учасник має підтвердити, що обсяг його доходу (рядок звітності 2000) за зазначений звітний період складає не менше ніж 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати підтвердження про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 1 та/або квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то Учасник надає відповідний документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації, відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі, якщо, відповідно до чинного законодавства, Учасником торгів не складається зазначений вище звіт про фінансові результати, то такий Учасник надає: довідку в довільній формі з інформацією щодо неподання такого документа з посиланням на нормативний документ та документ (передбачений чинним законодавством), в якому зазначено обсяг оподаткованого доходу Учасника. При цьому Учасник має підтвердити, що такий документ було перевірено та прийнято відповідним фінансовим органом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 87749,92 грн. (вісімдесят сім тисяч сімсот сорок девять гривень 92 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Значення, яке очікується
1,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить ___1___% від вартості договору.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт;
3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає копії документів про право власності або право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. Термін закінчення документів, які підтверджують право користування (договори оренди, надання послуг тощо ) відповідними ресурсами має бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності у змісті відповідного(-их) договору(-ів), наданих у складі тендерної пропозиції чітко визначеного строку дії такого(-их) договору(-ів), учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати лист з інформацією про строк дії такого(-их) договору(-ів).
Довідка за формою (Додаток 3 до ТД) на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До довідки Учасник додає:
- копії документів, які підтверджують спосіб залучення, зазначений у довідці, працівників учасника, зазначених у довідці (копії відповідних договорів, копії наказів про прийняття на роботу або інше);
- обов’язковим для Учасника є наявність сертифікованого спеціаліста-кошторисника (інженера-проектувальника). До тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію діючого кваліфікаційного сертифікату;
- скан-копії посвідчень навчання з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, у тому числі на роботи в електроустановках напругою до 1000 В, посадових осіб учасника (не менше трьох) та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції);
- скан-копію посвідчення з результатом перевірки з охорони праці (правил безпеки, інструкції з охорони праці) електромонтажника та/або техніка-електрика про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції);
- копії документів електрогазозваника та/або електрозварника, покрівельника та/або покрівельника рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та/або монтажника будівельного, бетоняра та/або муляра (надати скан-копії оригіналів або завірені копії свідоцтв про присвоєння відповідної кваліфікації або дипломів).
- Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту або будівництва будівель.
- Скан – копія аналогічного договору.
- Документи, що свідчать про виконання аналогічного договору у повному обсязі або звіт про виконання договору про закупівлю, що оприлюднений в електронній системі закупівель, що свідчить про виконання договору у повному обсязі.
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма № 2) за 2024 рік.
Учасник має підтвердити, що обсяг його доходу (рядок звітності 2000) за зазначений звітний період складає не менше ніж 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати підтвердження про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 1 та/або квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то Учасник надає відповідний документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації, відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі, якщо, відповідно до чинного законодавства, Учасником торгів не складається зазначений вище звіт про фінансові результати, то такий Учасник надає: довідку в довільній формі з інформацією щодо неподання такого документа з посиланням на нормативний документ та документ (передбачений чинним законодавством), в якому зазначено обсяг оподаткованого доходу Учасника. При цьому Учасник має підтвердити, що такий документ було перевірено та прийнято відповідним фінансовим органом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Значення, яке очікується
0,5
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 87749,92 грн. (вісімдесят сім тисяч сімсот сорок девять гривень 92 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Значення, яке очікується
1,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить ___1___% від вартості договору.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт;
3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Лот № 1
Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
На підтвердження всіх відомостей зазначених у довідці щодо обладнання та матеріально-технічної бази Учасник надає копії документів про право власності або право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. Термін закінчення документів, які підтверджують право користування (договори оренди, надання послуг тощо ) відповідними ресурсами має бути не раніше ніж 31 грудня 2025 року. Звертаємо увагу: у разі відсутності у змісті відповідного(-их) договору(-ів), наданих у складі тендерної пропозиції чітко визначеного строку дії такого(-их) договору(-ів), учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати лист з інформацією про строк дії такого(-их) договору(-ів).
Довідка за формою (Додаток 3 до ТД) на фірмовому бланку (у разі наявності) Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До довідки Учасник додає:
- копії документів, які підтверджують спосіб залучення, зазначений у довідці, працівників учасника, зазначених у довідці (копії відповідних договорів, копії наказів про прийняття на роботу або інше);
- обов’язковим для Учасника є наявність сертифікованого спеціаліста-кошторисника (інженера-проектувальника). До тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію діючого кваліфікаційного сертифікату;
- скан-копії посвідчень навчання з питань охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки, у тому числі на роботи в електроустановках напругою до 1000 В, посадових осіб учасника (не менше трьох) та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції);
- скан-копію посвідчення з результатом перевірки з охорони праці (правил безпеки, інструкції з охорони праці) електромонтажника та/або техніка-електрика про допущення до роботи в електроустановках напругою до 1000 В та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання (надається у складі тендерної пропозиції);
- копії документів електрогазозваника та/або електрозварника, покрівельника та/або покрівельника рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів, монтажника з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій та/або монтажника будівельного, бетоняра та/або муляра (надати скан-копії оригіналів або завірені копії свідоцтв про присвоєння відповідної кваліфікації або дипломів).
- Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту або будівництва будівель.
- Скан – копія аналогічного договору.
- Документи, що свідчать про виконання аналогічного договору у повному обсязі або звіт про виконання договору про закупівлю, що оприлюднений в електронній системі закупівель, що свідчить про виконання договору у повному обсязі.
Звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід) (Форма № 2) за 2024 рік.
Учасник має підтвердити, що обсяг його доходу (рядок звітності 2000) за зазначений звітний період складає не менше ніж 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів. При цьому, Учасник має підтвердити, що фінансова звітність була прийнята центром збору фінансової звітності і надати підтвердження про перевірку звіту та його приймання (квитанція № 1 та/або квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то Учасник надає відповідний документ або звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття.
Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації, відповідно до вимог чинного законодавства.
У разі, якщо, відповідно до чинного законодавства, Учасником торгів не складається зазначений вище звіт про фінансові результати, то такий Учасник надає: довідку в довільній формі з інформацією щодо неподання такого документа з посиланням на нормативний документ та документ (передбачений чинним законодавством), в якому зазначено обсяг оподаткованого доходу Учасника. При цьому Учасник має підтвердити, що такий документ було перевірено та прийнято відповідним фінансовим органом.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 87749,92 грн. (вісімдесят сім тисяч сімсот сорок девять гривень 92 коп).
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України за посиланням https://czo.gov.ua/verify. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати вимогам та формі (з урахуванням вимог Тендерної документації) затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 17:49
Значення, яке очікується
1,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить ___1___% від вартості договору.
Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 30 днів.
Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі:
1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю;
2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт;
3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного бюджету згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.10.2025 №294
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 24.10.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.10.2025 № 294
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-10-02-012759-a 02.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-02-012759-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», та Відомості ресурсів Замовником передбачено, під час виконання робіт використання наступних матеріалів, а саме: Нагрівальний кабель Fenix ADPSV-30 2800W 96m, Нагрівальний кабель Fenix ADPSV-30 3400W 114m, Учасником в складі тендерної пропозиції надано Відомість ресурсів «ВР.pdf», згідно з якою Учасник підтверджує використання, наступних матеріалів Нагрівальний кабель Woks 30T, 115 м, Нагрівальний кабель Woks 30T, 95 м, характеристики яких відрізняються від вказаних в тендерній документації Замовника.
Надати пояснення стосовно вищезазначених невідповідностей.
4. Згідно вимог пункту 19 Додатку 5 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни
- відомість ресурсів.
Згідно Настанови 281: договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
кошторисний розрахунок – кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів витрат, які згідно з вихідними даними на проектування необхідні для здійснення будівництва і не враховані кошторисними нормами (витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, витрати на організацію робіт вахтовим методом тощо);
локальний кошторисний розрахунок – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт по об’єктах і складається замість локальних кошторисів у випадках, коли об’єми будівельних робіт і розміри витрат остаточно не визначені і підлягають уточненню;
Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну «ДЦ.pdf», проте розрахунки договірної ціни (локальні кошториси) відсутні.
Надати пояснення щодо вищезазначеної невідповідності.
5. Господарський кодекс України втратив чинність на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX з 28.08.2025, надати пояснення, щодо не врахування зазначених змін законодавства під час складання тендерної документації Замовником в пункті 6.8. Розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків , код ДК 021:2015: 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-02-012759-a) надаємо інформацію та пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої кошторисної документації, зокрема Замовником затверджено дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність виконання капітального ремонту об’єкта та у якому міститься перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиниця виміру. Даний документ пройшов експертизу у складі документів кошторисної документації та містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, які необхідно виконати в процесі виконання капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженими дефектними актами.
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються в процесі виконання робіт повинні відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів, про що Замовник зазначив у тендерній документації.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації, яка є складовою частиною проєктної документації. Кошторисна частина проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків» була розроблена та затверджена відповідно до чинного законодавства. Згідно з Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року № 470 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» була проведена експертиза, та, за результатами якої, Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: «Капітальний ремонт вхідної групи приймального відділення з облаштуванням естакади та благоустроєм території ФІЛІЇ «УНІВЕРСИТЕТСЬКА ЛІКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (інв. № 10310019) по вул. Олександра Шпейєра, 4 в м. Харків» від 09 липня 2025 року № 09/1651-07/25 (додається). Реєстраційний номер експертизи проекту ЕХ01:9564-6743-3400-0873 доступний до перегляду на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua.
Таким чином очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації, на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається).
Разом з тим, розмір витрат визначено Замовником наведеним вище способом, який співпадає із розміром очікуваної вартості закупівлі.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої кошторисної документації, зокрема Замовником затверджено дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність виконання капітального ремонту об’єкта та у якому міститься перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиниця виміру. Даний документ пройшов експертизу у складі документів кошторисної документації та містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, які необхідно виконати в процесі виконання капітального ремонту.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному сайті за адресою: https://knmu.edu.ua/doc_block_type/publichni-zakupivli/
3. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «інформація про необхідні Замовником передбачено, під час виконання робіт використання наступних технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», та Відомості ресурсів матеріалів, а саме: Нагрівальний кабель Fenix ADPSV-30 2800W 96m, Нагрівальний кабель Fenix ADPSV-30 3400W 114m, Учасником в складі тендерної пропозиції надано Відомість ресурсів «ВР.pdf», згідно з якою Учасник підтверджує використання, наступних матеріалів Нагрівальний кабель Woks 30T, 115 м, Нагрівальний кабель Woks 30T, 95 м, характеристики яких відрізняються від вказаних в тендерній документації Замовника. Надати пояснення стосовно вищезазначених невідповідностей.
Згідно пункту 5.4. Розділу V тендерної документації замовником встановлено:
«У разі, якщо у цій тендерній документації містяться посилання:
- на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з роботами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент»;
- на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, – вважати, що міститься вираз «або еквівалент», але за умови відповідності запропонованих учасником «марочних» комплектуючих для виконання робіт тим технічним та технологічним характеристикам і вимогам, які передбачено проєктом або вже раніше реалізовано в наявній будівельній готовності конструктивних елементів будівлі та інженерних систем.
У цій тендерній документації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
До того ж, нагрівальний кабель підпадає під вимоги локалізації товарів при закупівлі робіт. Тому, оскільки наведений замовником кабель не локалізований в Україні, він не відповідав ні умовам чинного законодавства, ні умовам тендерної документації, тому Учасник обрав аналог (еквівалент), який наявний у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, що можна перевірити за допомогою пошуку на головній сторінці Prozorro. Вказані Учасником еквіваленти дозволяють виконати роботи у відповідності до тих технічних та технологічних характеристик і вимог, які передбачені проєктом.
4. Згідно вимог пункту 19 Додатку 5 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - розрахунок договірної ціни - відомість ресурсів. Згідно Настанови 281: договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; кошторисний розрахунок – кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів витрат, які згідно з вихідними даними на проектування необхідні для здійснення будівництва і не враховані кошторисними нормами (витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва, витрати на організацію робіт вахтовим методом тощо); локальний кошторисний розрахунок – первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт по об’єктах і складається замість локальних кошторисів у випадках, коли об’єми будівельних робіт і розміри витрат остаточно не визначені і підлягають уточненню; Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну «ДЦ.pdf», проте розрахунки договірної ціни (локальні кошториси) відсутні. Надати пояснення щодо вищезазначеної невідповідності.
Договірна ціна згідно з Додатком 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281) (далі - Настанова) є розрахунком кошторисної вартості робіт, узгодженої між замовником і підрядником. Ця форма є обов'язковою для використання при взаєморозрахунках, а її формат міститься саме в Додатку 30.
Звертаємо Вашу увагу, що наведений Вами опис локального кошторисного розрахунку не відноситься до даної закупівлі, оскільки об’єми будівельних робіт і розміри витрат остаточно визначені проектною документацією і не підлягають уточненню.
Усі розрахунки, які містяться у Договірній ціні, відображені виключно у формі Додатку 30 до Настанови, що і надано учасником у складі документів тендерної пропозиції.
Тендерна документації Замовника не містила вимог надати Договірну ціну з розрахунками, а вимога - надати «розрахунок договірної ціни» вказаний Замовником в однині, що не може підтверджувати надання декількох розрахунків, тому, учасником виконані вимоги пункту 19 Додатку 5 до тендерної документації, а саме, наданий розрахунок Договірної ціни, яким і є форма Додатку 30 до Настанови.
5. Господарський кодекс України втратив чинність на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX з 28.08.2025, надати пояснення, щодо не врахування зазначених змін законодавства під час складання тендерної документації Замовником в пункті 6.8. Розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю»?
09.10.2025 року замовником було внесено зміни до тендерної документації, згідно Протоколу № 3 від 09.10.2025 р. Однією зі змін було – виключення посилання на Господарський кодекс України.
Оскільки забезпечення виконання договору про закупівлю стосується безпосередньо умов виконання цього договору, то внесені зміни у проект договору, а саме виключення посилання у ньому на Господарський кодекс України, передбачає врахування зазначених змін законодавства і для пункту 6.8. Розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю».