Показати схожі тендери

Закупівля GoPro HERO12 Black від Військова частина А 0549.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-10-02-012753-a
Id Tender 75a25c43a49a4c23b4f904ea2924e646
План UA-P-2025-10-02-015468-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.10.2025 17:19
Остання зміна 29.10.2025 19:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
800 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.10.2025 17:05 до 11.10.2025 17:05
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 17:18
до 08.10.2025 17:05
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:37
-
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 15:17
до 01.11.2025 00:00
Період уточнень
з 02.10.2025 17:18 до 08.10.2025 17:05
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:37
Основні параметри
GoPro HERO12 Black
Поставка однією партією на склад замовника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
800 000 грн.
GoPro HERO12 Black
Назва предмета закупівлі
GoPro HERO12 Black
Очікувана вартість
800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 13:14
Закінчення аукціону
13.10.2025 13:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
GoPro HERO12 Black
Код ДК 021:2015
32330000-5 - Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється після постачання товару в повному обсязі за умови надходження бюджетних коштів на рахунок військової частини в межах асигнувань 2025 бюджетного року.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Виничук Артем Юрійович
Пропозиція:
668 000 грн.
Учасник:
ФОП "КЛЕЩЕНКО ІРИНА ГЕННАДІЇВНА"
Пропозиція:
794 800 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 13:14
Документи закупівлі
02.10.2025 17:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артем Семенюк
Електронна пошта
Телефон
+380432596287
Замовник
ЄДРПОУ
08540799
Повна назва
Військова частина А 0549
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 GoPro HERO12 Black
Період вимог/скарг з 15.10.2025 15:17 по 18.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 13:37 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
15.10.2025 15:17
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня, внесіть зміни щодо наявності сервісних центрів, відповідно до вимог Замовника, а саме: Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар. Крім цього, термін гарантії виробника даного товару складає 24 місяці, а Сервісний центр “All-service” (вказаний в Ваших документах) гарантійного обслуговування даного обладнання не проводить. Дякуємо.
Створено
13.10.2025 16:30
Надати до
14.10.2025 16:30
Період вимог/скарг з 29.10.2025 19:06 по 01.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 16:32 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Документи кваліфікації
29.10.2025 19:06
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 19:06 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000076
Дата створення проекту
20.10.2025 15:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 15:20
Дата публікації висновку про результати
29.10.2025 15:28
Дата завершення усунення порушень
13.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2025 № 109-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.10.2025 № 109-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-10-02-012753-a 02.10.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 15:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції на час проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); надання відповідей на звернення з вимогою щодо усунення порушень; розгляду пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) військової частини А0549 (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; пропозиція фізичної особи-підприємця «Виничук Артем Юрійович» (далі – ФОП «Виничук А.Ю.»); повідомлення з вимогою про усунення порушення учасником ФОП «Виничук А.Ю.» у строк до 14.10.2025; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 № 522 (далі – протокол від 15.10.2025 № 522); звернення з вимогою щодо усунення порушення та відповідь Замовника на нього; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень Замовника встановлено наступне. Замовник розмістив перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі пропозиції в документі «Додаток 1 до тендерної документації» оголошення (далі – Додаток 1 Оголошення). Відповідно до підпункту 6.8.2 пункту 6.8 розділу VІ Додатку 1 Оголошення на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник у складі пропозиції має надати «Авторизаційний лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар». У складі пропозиції учасника ФОП «Виничук А.Ю.», яка подана ним 11.10.2025 о 09.14, відсутній вищезазначений авторизаційний лист від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар. Замовник розглянув пропозицію учасника ФОП «Виничук А.Ю.» на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі, виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у складі пропозиції, та розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП «Виничук А.Ю.» у строк до 14.10.2025 (далі - Повідомлення), а саме: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі). Відповідно до інформації з електронної системи закупівель ФОП «Виничук А.Ю.» у визначений термін не надав вищезазначений лист від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні. Тобто, учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Як наслідок, пропозиція ФОП «Виничук А.Ю.» не відповідає умовам, визначеним Замовником в підпункті 6.8.2 пункту 6.8 розділу VІ Додатку 1 Оголошення. Відповідно до вимог пункту 8 Особливостей № 1275 державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість, відповідно до протоколу від 15.10.2025 № 522, оприлюдненому в електронній системі закупівель, Замовник прийняв рішення про визначення учасника ФОП «Виничук А.Ю.» переможцем закупівлі та 15.10.2025 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 8 Особливостей № 1275 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Виничук А.Ю.» як такого, що не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та пропозиція якого не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду пропозиції ФОП «Виничук А.Ю.» встановлено порушення пункту 8 Особливостей № 1275. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, надання відповідей на звернення з вимогою щодо усунення порушень – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявленого порушення шляхом скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.10.2025 № 522 про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП «Виничук А.Ю.». Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
29.10.2025 00:00
Дата публікації
29.10.2025 15:28
Документи висновку
29.10.2025 15:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідності до прийнятого Вами рішення надаю на Вашу адресу протокол №576 від 29.10.2025 року щодо скасування протоколу №522 від 15.10.2025 року.
Дата публікації
29.10.2025 18:10
Документи інформації про усунення порушення
-
29.10.2025 18:12
-
Повідомлення
Відповідь
Пояснення, щодо прийнятого рішення
У відповідності до вимог Замовника, учасник мав надати лист (електронна копія, форма довільна) від виробника товару або ексклюзивного партнера (дистриб’ютора) в Україні про підтвердження терміну гарантії на запропонований товар. Учасником ФОП Виничук Артем Юрійович надано лист-гарантія, що ФОП Виничук Артем Юрійович підтверджує, що запропонований товар є офіційно ввезеним на територію України зі сплатою всіх належних податків та зборів, учаснику закупівлі відомо джерело походження запропонованого товару, та товар відповідає вимогам Закону України «Про авторське право і суміжні права». Крім цього після уточнення та внесення змін в надані документи ФОП Виничук Артем Юрійович підтверджує, що екшн-камери GoPro HERO12 Black які Він поставляє мають гарантійний термін від виробника – 24 місяці з дати покупки. Протягом цього періоду власник товару має право на безкоштовне обслуговування або ремонт у разі заводського дефекту, відповідно до умов гарантії. Дублікати файлів додаємо. На Ваше рішення.
Рішеня
20.10.2025 17:57
Замовник
Документи повідомлення
20.10.2025 17:57
-
21.10.2025 12:44
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-02-012753-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Прошу надати обґрунтування проведення закупівлі UA-2025-10-02-012753-a із застосуванням спрощеної закупівлі. 2. Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, який є предметом закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 09:34
Орган перевірки
Документи повідомлення
21.10.2025 09:35
-
Відповідь
Пояснення у межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за номером ID: UA-2025-10-02-012753-a
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-02-012753-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення (інформацію та документи): 1. Обґрунтування проведення закупівлі UA-2025-10-02-012753-a із застосуванням спрощеної закупівлі. Застосування спрощеної закупівлі організовано у відповідності до п.п.2 п.8. «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (п.1.5. проекту договору про закупівлю товару - додається). 2. Інформація та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, який є предметом закупівлі), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У відповідності до Наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та з метою визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості Замовником опрацьовано: 1. Визначення потреби. Урахування запланованих завдань на підставі наданих заявок від підрозділів (інф. ДСК - копія не додається). Формування номенклатури, кількісних і якісних показників. 2. Формування опису предмета закупівлі. Залучення профільних фахівців. Визначення технічних, якісних та функціональних характеристик предмета закупівлі. 3. Аналіз ринку. Збір інформації з відкритих джерел: сайти постачальників, Prozorro, каталоги, аналітичні ресурси (https://zakupivli.pro, https://gopro.com, https://gopro-ukraine.com, https://gopro-ua.com, https://motostuff.com.ua, https://for-extreme.com.ua, https://hotline.ua, https://swipe.ua, https://jabko.ua, https://comfy.ua, https://www.ctrs.com.ua, https://www.aliexpress.com, https://wazza.com.ua) для формування оптимальних вимог. 4. Визначення умов поставки й оплати. Врахування періоду використання товарів/послуг. Прив'язка до фінансових можливостей замовника. Встановлення реалістичних строків та умов. 5. Розрахунок очікуваної вартості проведений методом порівняння ринкових цін, базований на аналізі інформації з відкритих джерел: сайти постачальників, Prozorro, каталоги, аналітичні ресурси та результатах ринкових консультацій.
Рішеня
21.10.2025 12:43
Замовник
Документи повідомлення
21.10.2025 12:45
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 17:05
Замовник:
Військова частина А 0549
Контактний телефон:
+380432596287
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.10.2025 17:05
Замовник:
Військова частина А 0549
Контактний телефон:
+380432596287
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності