Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності) від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-011563-a
Id Tender 2cd01f0a7f3f411b817c6170d4d2f6ea
План UA-P-2025-10-02-011703-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 16:18
Остання зміна 22.10.2025 20:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
550 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 16:17 до 13.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 16:17
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 16:17
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:20
до 21.10.2025 16:33
Залишилось 2 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 16:33
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.10.2025 16:33
-
Період уточнень
з 02.10.2025 16:17 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 16:17 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:20 до 21.10.2025 16:33
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:20 до 21.10.2025 16:33
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: не прийняття до розгляду.Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою1. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. 1Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо). 1Ця вимога не стосується документів про освіту, записів в трудових книжках, посвідчень водія, посвідчень про перевірку знань, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
550 000 грн.
Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Назва предмета закупівлі
Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Очікувана вартість
550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 14:51
Закінчення аукціону
14.10.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Код ДК 021:2015
79212000-3 - Аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Місце надання послуг – територія України, місце передачі результату наданих послуг – м.Запоріжжя
Дата постачання по
20.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 40 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Розрахунок за надані послуги проводиться Замовником протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-здачі наданих послуг на підставі отриманого Замовником рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами Акту приймання-здачі наданих послуг та отримання звітних документів, зазначених в п.6.4. Договору, - реєстрації Виконавцем в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов Договору. Після укладення Договору, за письмовим зверненням Виконавця, можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку Виконавцем протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка Замовником, за умови фінансової можливості Замовника. Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається Замовником в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати Виконавець зобов’язаний надати послуги в строк та на умовах, передбачених договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Розрахунок за надані послуги проводиться Замовником протягом 40 календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-здачі наданих послуг та отримання звітних документів, зазначених в 6.4. Договору, на підставі отриманого Замовником рахунку. Після укладення Договору, за письмовим зверненням Виконавця, можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку Виконавцем протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка Замовником, за умови фінансової можливості Замовника. Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається Замовником в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати Виконавець зобов’язаний надати послуги в строк та на умовах, передбачених договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СТАНДАРТ-АУДИТ"
Пропозиція:
358 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Аудиторська фірма "Харків"
Пропозиція:
299 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
418 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 14:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 16:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Період вимог/скарг з 21.10.2025 16:33 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:20 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. ТОВ "Аудиторська фірма "Харків" (ЄДРПОУ - 22628041) визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Кодом ДК 021:2015 - 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності), ідентифікатор оголошення: UA-2025-10-02-011563-a, та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем. 2. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, протокольне рішення Уповноваженої особи та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
21.10.2025 16:33
Довідка НАЗК
21.10.2025 16:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
14.10.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учаснику: ТОВ "Аудиторська фірма "Харків" (ЄДРПОУ - 22628041). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На виконання п.2.1. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг. У довідці обов’язково вказати загальну кількість працівників учасника (з зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посад і досвіду роботи) станом на дату подання тендерної пропозиції. На виконання пп.2.2.1 п.2.2. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі про кількість працівників у складі аудиторської фірми за основним місцем роботи (не менше 10 працівників), з яких не менше 5 працівників включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської плати України. На виконання пп.2.2.2 п.2.2. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників, зазначених у довідці, з учасником закупівлі, а саме: копії сторінок трудових книжок (перша сторінка і сторінка (-и) з даними про останнє місце роботи); АБО копії наказів про прийняття на роботу (призначення) працівників; АБО копії трудових угод з працівниками. 2. На виконання вимоги, передбаченої пп.2.3.1 п.2.3. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку у довільній формі про кількість (щонайменше двох осіб) працівників у складі аудиторської фірми, які мають чинні сертифікати (дипломи) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності а саме: Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) (в тому числі DipIFR) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW). Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги, передбаченої п.2.1. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації, Учасник надав: Довідку №580 від 08.10.2025 (за Зразком №3, наведеним у Додатку №2 тендерної документації) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг. ТА Довідку №581 від 08.10.2025 (в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг. У довідках №580 від 08.10.2025 та №581 від 08.10.2025 по працівнику Кашиній Наталії Анатоліївні за порядковим номером №2 у стовбці “Посада” зазначена посада - заступник директора. На виконання вимоги, передбаченої пп.2.2.1 п.2.2. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник надав: Довідку №582 від 08.10.2025 (в довільній формі) про кількість працівників у складі аудиторської фірми за основним місцем роботи (не менше 10 працівників), з яких не менше 5 працівників включені до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Аудиторської плати України. На виконання вимоги, передбаченої пп.2.2.2 п.2.2. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник надав: Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників, зазначених у довідці №582 від 08.10.2025, з учасником закупівлі, а саме: копії наказів про прийняття на роботу (призначення) працівників. Згідно наданого наказу №5 від 31.01.2012 року Кашина Наталія Анатоліївна обіймає посаду - заступник директора з питань організації та здійснення фінансового моніторингу. Тобто, у довідці, наданій на виконання п.2.1. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації (Довідка №580 від 08.10.2025 та Довідка №581 від 08.10.2025) зазначена посада Кашиної Наталії Анатоліївни не співпадає з посадаю, вказаною в наказі №5 від 31.01.2012. 2. На виконання вимоги, передбаченої пп.2.3.1 п.2.3. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації Учасник надав: Довідку №583 від 08.10.2025 (в довільній формі) про те, що «станом на 08.10.2024 кількість осіб, які мають чинні сертифікати (дипломи) професійної організації, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, а саме: Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) (DipIFR) становить дві осіби (Іщенко С.І. та Кашина Н.А.). Тобто, зміст довідки не узгоджується з датою складання довідки, відтак зміст довідки не підтверджує наявність у складі аудиторської фірми вищезазначених осіб станом на 08.10.2025 (на дату проведення закупівлі). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Оновлену довідку (у довільній формі АБО за Зразком №3, наведеним у Додатку №2 тендерної документації) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, передбачену п.2.1. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації, у якій по працівнику Кашиній Наталії Анатоліївні у стовпці “Посада” буде вказана посада у відповідності до наказу №5 від 31.01.2012. 2. Оновлену довідку (в довільній формі) про кількість (щонайменше двох осіб), передбачену пп.2.3.1 п.2.3. частини ІІ розділу І Додатку №2 тендерної документації, яка міститиме дату складання та підтрджуватиме наявність працівників у складі аудиторської фірми, які мають чинні сертифікати (дипломи) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності а саме: Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА) (в тому числі DipIFR) або Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW) на дату складання довідки (проведення закупівлі)
Створено
17.10.2025 12:00
Надати до
18.10.2025 12:00
Договір
UA-2025-10-02-011563-a-c1
Очікує підписання
299 500 грн.
299 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Номенклатура
Аудит окремої та консолідованої фінансової звітності за період з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00130926

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ Аудиторська фірма "Харків"
Повна назва
ТОВ Аудиторська фірма "Харків"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22628041

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA833052990000026004025916974
ПІБ підписанта
Рубаненко Людмила Василівна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380504011863
Електронна пошта
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 10:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО»
Контактний телефон:
380501005404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності