Показати схожі тендери

Закупівля Ковзани для масового катання від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-011461-a
Id Tender 3f39f6c52d0446638e3ed19b7c6f93d8
План UA-P-2025-10-01-011150-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.10.2025 16:15
Остання зміна 19.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
490 940 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 16:14 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 16:14
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 16:14
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00
до 13.10.2025 10:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 10:50
до 19.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.10.2025 10:50
-
Період уточнень
з 02.10.2025 16:14 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 16:14 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 13.10.2025 10:50
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 13.10.2025 10:50
Основні параметри
Ковзани для масового катання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
490 940 грн.
Ковзани для масового катання
Назва предмета закупівлі
Ковзани для масового катання
Очікувана вартість
490 940 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4909,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 20 (пара)
Ковзани для масового катання 37р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 37р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
20
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 20 (пара)
Ковзани для масового катання 38р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 38р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
20
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 20 (пара)
Ковзани для масового катання 39р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 39р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
20
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 10 (пара)
Ковзани для масового катання 40р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 40р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
10
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 10 (пара)
Ковзани для масового катання 41р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 41р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
10
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 22 (пара)
Ковзани для масового катання 42р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 42р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
22
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 23 (пара)
Ковзани для масового катання 43р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 43р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
23
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 5 (пара)
Ковзани для масового катання 44р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 44р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
5
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №9 3 (пара)
Ковзани для масового катання 45р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 45р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
3
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №10 2 (пара)
Ковзани для масового катання 46р.
Опис предмета закупівлі
Ковзани для масового катання 46р.
Код ДК 021:2015
37411220-0 - Ковзани
Кількість
2
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вулиця Відоняка, будинок, 11
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару з підписаними сторонами акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Полєщук Олександр Олександрович"
Пропозиція:
485 730 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Чернега
Електронна пошта
Телефон
+380988818259
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 Ковзани для масового катання
Період вимог/скарг з 13.10.2025 10:50 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.10.2025 10:50
Повідомлення про рішення
13.10.2025 10:49
-
10.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями внести зміни до запронованої Учасником пропозиції та надати перелік документів, які подаються Учасником процедури закупівлі, зокрема: 1. Внести зміни до Довідки складений у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору,що виконувався в 2023-2025 роках (не менше одного договору) з переліком доданих Учасником копіям аналогічних договорів (п.3 Додатку №1 ТД). 2. Позитивний відгук в довільній формі від зазначеного в довідці Замовника про виконання аналогічного договору. (Додаток 2) 3. Копію (копії): видаткових накладних або акту (актів) приймання-передачі (купівлі- товару) або документи, що підтверджують повне проведення розрахунків за договором (акт звірки взаєморозрахунків за договором або звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro) про поставку (продаж) товару, аналогічного даній закупівлі (Додаток 2); 4. Гарантійний лист про те, що доставка товару, завантажувально-розвантажувальні роботи здійснюватимуться транспортом за рахунок Постачальника, у необхідній кількості та в установлені строки. (Додаток №4) 5. Гарантійний лист про те, що Постачальник гарантує якість та відповідність товару заявленим характеристикам протягом гарантійного строку (Додаток №4) 6. Лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища. 7. Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закон України “ Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII • Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. • Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; • Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; • Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-IX; • Постанова КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки учасник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; • Постанова КМУ «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 №426, цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. 8. Гарантійний лист від Учасника, підписаний уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі наявності), щодо поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації, та гарантування їх виконання в повному обсязі. 9. Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником-ЦЗО у Додатку №5 та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. 10. Гарантійний лист про те, що Постачальник гарантує якість та відповідність товару заявленим характеристикам протягом гарантійного строку, не менше 12 місяців. 11. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків; копія паспорта в повному обсязі у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки.
Створено
10.10.2025 11:47
Надати до
11.10.2025 11:47
Торги не відбулися
Очікувана вартість
490 940 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
490 940 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності