Показати схожі тендери

Закупівля Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ») від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-011374-a
Id Tender 5989bbea900d49e89cf1c08fa9ce65f5
План UA-P-2025-10-02-010924-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.10.2025 16:13
Остання зміна 16.10.2025 09:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 066 463 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 16:11 до 12.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 16:11
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 16:11
до 09.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:19
-
Період уточнень
з 02.10.2025 16:11 до 09.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 16:11 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 14:19
Основні параметри
Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 066 463 грн.
Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)
Назва предмета закупівлі
Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)
Очікувана вартість
2 066 463 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10332,32
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 13:56
Закінчення аукціону
13.10.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
11 057
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Лесі Українки, 26, вул.Івана Акінфієва,5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Пропозиція:
1 114 058 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Пропозиція:
1 869 450.66 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 13:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 16:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Браславец
Електронна пошта
Телефон
+380562338337, +380976714920
Замовник
ЄДРПОУ
01985050
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49006
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Лесі Українки, буд. 26.
Кваліфікація
Лот № 1 Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 14:19 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 14:20
Витяг з ЄДР
13.10.2025 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
13.10.2025 14:19
Надати до
15.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель, що подані учасником, ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", (надалі – учасник), у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією закупівлі «Кейтеренгові послуги з надання лікувального харчування, ДК 021: 2015 : 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (ДК 021: 2015: 55523000-2 «Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ»)». За результатами розгляду та оцінки цієї пропозиції, уповноваженою особою, (далі-УО), виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією замовника, а саме: 1) У ч. 1 Додатку № 2 до тендерної документації замовника зокрема зазначені наступні вимоги до Учасника: «1.1.Заповнена довідка (в довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання послуг щодо предмету закупівлі: в довідці зазначити інформацію про транспортний засіб зокрема власний/орендований тощо, також реєстраційний номер та марку автотранспорту, яким безпосередньо буде виконуватися доставка готових страв; про наявність необхідного обладнання для охолодження та замороження продукції (назва/модель обладнання тощо); про наявність власних або на умовах договору виробничих приміщень (вказати адресу), які призначаються та використовуються для приготування готових страв та зберігання продуктів, зазначити інформацію щодо внесення потужностей учасника, що використовуються ним для приготування готових страв, до Державного реєстру потужностей операторів ринку (відповідно зареєстрованих за видом діяльності «Діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу») відповідно до наказу Мінагрополітики №39 від 10.02.2016, року зареєстрованим у Мін’юсті 12.03.2016 за № 382/28512, статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року. 1.2. На транспортний засіб, що зазначений в довідці за пп.1.1, надати наступні документи: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (надати у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); - якщо не є власністю учасника надати договір оренди/суборенди транспортного засобу та/або договір лізингу транспортного засобу та/або договір про надання послуг, відповідно до якого залучається транспортний засіб з усіма додатками до нього в якому зазначений реєстраційний номер та марка транспортного засобу.» Учасником в тендерній пропозиції зокрема надано інформацію/документи на транспортний засіб марки RENAULT, модель MASTER , державний реєстраційний номер АЕ 5031 КР, яким безпосередньо буде виконуватися доставка готових страв, а саме: 1. Довідку про наявність у ТОВ Контракт Продрезерв 5 обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі (файл «довідка МТБ(2)») з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання послуг за предметом закупівлі , (надалі –Довідка про МТБ); 2. Договір оренди транспрортного засобу від восьмого листопада дві тисячі дев’ятнадцятого року (ДОКУМЕНТИ НА АВТО РЕФРИЖЕРАТОР.) (файл «ДОКУМЕНТИ НА АВТО РЕФРИЖЕРАТОР.rar»), укладений між Шаркун Тетяною Анатоліївною (ОРЕНДОДАВЕЦЬ) та ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" (ОРЕНДАР) та зареєстровано в реєстрі за № 1539, (надалі –Договір оренди) щодо строкового платного користування учасником транспортними засобами зокрема транспортним засобом марки RENAULT , модель MASTER , державний реєстраційний номер АЕ 5031 КР та Договір про внесення змін до Договору оренди транспортного засобу, від двадцять четвертого вересня дві тисячі двадцять першого року , зареєстровано в реєстрі за № 1090, (надалі- Договір про внесення змін). 3. Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Учасник у довідці МТБ за п/п № 177 у графах «найменування, вид обладнання» і «документ, що підтверджує право власності або користування» зазначив частково невідповідну інформацію щодо реєстраційного номеру транспортного засобу та неповну інформації щодо договору оренди згідно даних за документами (свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу, договором оренди, договором про внесення змін.) Відповідно до вимог тендерної документації з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Учаснику необхідно розмістити в електронній системі закупівель інформацію, що буде відповідати вимогам визначеним у тендерній документації та наданим документам , а саме: - Заповнену довідку (в довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання послуг щодо предмету закупівлі: в довідці зазначити інформацію про транспортний засіб зокрема власний/орендований тощо, також реєстраційний номер та марку автотранспорту, яким безпосередньо буде виконуватися доставка готових страв; про наявність необхідного обладнання для охолодження та замороження продукції (назва/модель обладнання тощо); про наявність власних або на умовах договору виробничих приміщень (вказати адресу), які призначаються та використовуються для приготування готових страв та зберігання продуктів, зазначити інформацію щодо внесення потужностей учасника, що використовуються ним для приготування готових страв, до Державного реєстру потужностей операторів ринку (відповідно зареєстрованих за видом діяльності «Діяльність з доставки готових страв, напоїв, а також кейтерингу») відповідно до наказу Мінагрополітики №39 від 10.02.2016, року зареєстрованим у Мін’юсті 12.03.2016 за № 382/28512, статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року.
Створено
16.10.2025 09:14
Надати до
17.10.2025 09:14
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 066 463 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380562338337, +380976714920
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 066 463 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ МАТЕРІ ТА ДИТИНИ ІМ. ПРОФ. М. Ф. РУДНЄВА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380562338337, +380976714920
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності