Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбуки від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-011174-a
Id Tender bdd4bc71467945cbadc21c9d091e9c81
План UA-P-2025-10-01-013216-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 16:05
Остання зміна 11.11.2025 13:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
189 142 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 16:04 до 15.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 16:04
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 16:04
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:54
до 27.10.2025 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 16:32
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2025 11:58
до 11.11.2025 13:27
Період уточнень
з 02.10.2025 16:04 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 16:04 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:54 до 27.10.2025 11:58
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:54 до 27.10.2025 11:58
Основні параметри
Ноутбуки
Протокол уповноваженої особи від 01.10.2025 за №29
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
189 142 грн.
Ноутбуки
Назва предмета закупівлі
Ноутбуки
Примітки
Протокол уповноваженої особи від 01.10.2025 за №29
Очікувана вартість
189 142 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
945,71
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 13:31
Закінчення аукціону
16.10.2025 13:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбуки
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65026, Україна, Одеська область, ОДЕСА, Біржова площа, 1
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари здійснюється на підставі підписаної сторонами накладної або видаткової накладної. Розрахунки Замовником здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами накладної або видаткової накладної. Замовник проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через управління Державної казначейської служби України у м. Одесі Одеської області. Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
149 496 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
187 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 13:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дранова Анастасія Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
0636425389
Замовник
ЄДРПОУ
04056919
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
ОДЕСА
Адреса
Думська площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбуки
Період вимог/скарг з 22.10.2025 16:32 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 13:54 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
21.10.2025 о 13:21 годині було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ТОВ "ПБГ19" . У встановлені строки, до 22.10.2025 13:21 год, учасник ТОВ "ПБГ19" не усунув виявлені невідповідності. Тому, на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію.
Документи кваліфікації
22.10.2025 16:32
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1, приклад якої зазначений в тендерній документації, та оформлена відповідно до розділу “ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ” (далі- Вимоги), що передбачено Додатком №1 до тендерної документації. На підтвердження даної інформації Учасником надано “Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка відрізняється по формі і змістом від довідки за Формою 1, що вимагалась замовником. Також, відповідно до п.3.3 Вимог документи, що створюють юридичні особи/фізичні особи/фізичні особи-підприємці та подають у складі тендерної пропозиції повинні мати наступні реквізити: найменування юридичної особи/ фізичної особи/фізичної особи-підприємця, назва виду документа, дата документа, реєстраційний індекс документа, текст документа, підпис (для електронних документів — КЕП). Однак у даній довідці відсутня дата та реєстраційний індекс документа. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Договорів)” відповідно до вимог тендерної документації, зокрема за Формою 1 та мати всі необхідні реквізити документа, передбачені Вимогами, в тому числі дату та реєстраційний індекс документа. 2.Відповідно до розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати скановану копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником). Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Однак учасник у складі своєї пропозиції на підтверження факту виконання аналогічного договору надав копію Видаткової накладної №4675 від 10.03.2025 до договору №5 від 03.03.2025 р., яка не була завірена належним чином, копія, надана учасником, не має обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати завірену належним чином копію Видаткової накладної №4675 від 10.03.2025 до договору №5 від 03.03.2025 р., відповідно до вимог законодавства та тендерної документації. 3.Відповідно до п. 3 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку “Відомості про учасника” за Формою №2, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку, яка не відповідає Формі №2, приклад якої містився у тендерній документації, та яка була оформлена без дати та реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Відомості про учасника” відповідно до вимог законодавства та тендерної документації, зокрема за Формою 2, що міститься у п.3 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації, з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити дату та реєстраційних індекс документа. 4.Відповідно до п. 6 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати “Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації” за Формою №3, приклад якої міститься у тендерній документації та має оформлюватись на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав даний лист-згоду на Формою №3, однак не дотримався вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Дана довідка оформлена без зазначення дати та реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації” відповідно до вимог тендерної документації з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто вказати дату та реєстраційний індекс документа. 5.Відповідно до п. 7 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку “Лист-згода з умовами проекту договору, що міститься у Додатку №4” за Формою №4, приклад якої зазначений в тендерній документації, а також оформлюватись на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку, яка не відповідає Формі №4, приклад якої містився у тендерній документації, та яка була оформлена без дати та реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Лист-згода з умовами проекту договору, що міститься у Додатку №4” відповідно до вимог тендерної документації, зокрема за Формою 4 з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто вказавши дату та реєстраційний індекс документа. 6.Відповідно до п. 8 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про можливість транспортної поставки товару за адресою: м. Одеса, площа Біржова,1, із зазначенням, що вказані транспортні послуги є безкоштовними. Дана довідка повинна бути оформлена відповідно до Вимог. Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису. Однак, учасник надав дану довідку з порушенням вимог до оформлення документів, передбачених п.3.3 Вимог, а саме довідка не містить дати та реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку з вказаними датою та реєстраційним індексом документа. 7.Відповідно до п. 10 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про надання гарантії на ноутбуки із забезпеченням гарантійного обслуговування строком не менше 12 місяців, з переліком сервісних центрів на території України, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування. Дана довідка повинна бути оформлена відповідно до Вимог. Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису. Однак, учасник надав дану довідку з порушенням вимог до оформлення документів, передбачених п.3.3 Вимог, а саме довідка не містить дати та реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку, вказавши дату та реєстраційний індекс документа. 8.Відповідно до п. 18 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації на підтвердження наявності ліцензії попередньо встановленої операційної системи необхідно: - в разі встановлення її виробником – Учасник надає лист-підтвердження від виробника; - в разі встановлення її Учасником – Учасник надає лист-підтвердження, що в комплекті поставки буде надано повний комплект поставки OEM версії MS Windows 11 Pro - конверт зовнішній, конверт внутрішній, документація мовою інсталяції, носій (диск), сертифікат автентичності СОА. Учасник, у складі своєї пропозиції надав лист- підтвердження від 13.10.2025 за №1174 від ТОВ “БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС” - партнера виробника Lenovo, в якому підтверджується наявність ліцензії, попередньо встановленої виробником ліцензійної операційної системи. Однак, у вимогах учасника чітко встановлено, що даний лист-підтверження має бути наданий виробником. Тобто, якщо запропонований учасником товар - ноутбуки Lenovo V15 G4 IRU , то учасник повинен надати лист-підтвердження від виробника Lenovo, а не від партнера виробника. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати лист-підтвердження наявності ліцензії від виробника Lenovo відповідно до вимог законодавства та тендерної документації. 9.Відповідно до вимог Додатку №3 тендерної документації, в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на підтвердження відповідності предмету закупівлі, учаснику необхідно надати заповнену форму “Таблиця відповідності” (Додаток №5 до тендерної документації). Відповідно до Вимог усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису. Учасник, у складі своєї пропозиції надав “Таблицю відповідності” без дотримання Вимог, а саме документ не містить дати та реєстраційного індексу документа. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову “Таблицю відповідностей” із зазначенням дати та реєстраційного індексу документа.
Створено
21.10.2025 13:21
Надати до
22.10.2025 13:21
Період вимог/скарг з 27.10.2025 11:58 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 16:32 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 11:58
Довідка НАЗК
27.10.2025 11:58
Повідомлення про рішення
22.10.2025 16:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Відповідно до Розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1, приклад якої зазначений в тендерній документації, а також скановану копію вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** На виконання даної вимоги Учасник надав Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 14.10.2025 за №5/10 допустивши невідповідність у колонці “Строки постачання визначені умовами договору”. Так, відповідно до договору №2003 від 23 березня 2023, наданого на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, п.3.1. зазначено строк поставки товару: протягом 2023 року, тоді як в Довідці зазначено до 31.12.2023 р., а відповідно до договору №470 від 21 листопада 2024 р. п.5.1. строк поставки товару: з дати укладання договору до 29 листопада 2024, а в Довідці до 31.12.2024 р. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вказавши коректні строки постачання товару, відповідно до інформації, зазначеної в договорах №2023 та №470. 2.Відповідно до Розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1, приклад якої зазначений в тендерній документації, а також скановану копію вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** **Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 (ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)) та/або договір, умовами якого передбачалося постачання ноутбуків. *** Наприклад: Договір №111 від 01.01.2025 р., код ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)(Ноутбуки) . Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. **Якщо у Формі 1 учасник зазначає декілька договорів, кожен з них повинен відповідати встановленим у цьому розділі вимогам. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. На виконання вимоги про аналогічні договори Учасник надав завірену копію договору №470 від 21 листопада 2024р., всі додатки до нього та Видаткову накладну №РН-ПУ 001489 від 29 листопада 2024 року, яка підтверджує виконання даного договору. Однак дані копії були завірені неналежним чином, а саме відмітка про посвідчення копії документа не містила дати засвідчення копії. Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію про те, що відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Дата завірення копій документів (Статут, Наказ на призначення, тощо) повинна бути не ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлений або завірений новий договір №470 від 21 листопада 2024р., всі додатки до нього та Видаткову накладну №РН-ПУ 001489 від 29 листопада 2024 року, вказавши всі елементи відмітки про засвідчення копії документа, в тому числі дати засвідчення, відповідно до умов тендерної документації та законодавства. 3.Відповідно до п.5 Розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати Статут або інший установчий документ з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником)/або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкриття доступу до державних реєстрів (станом на оголошення закупівлі державні реєстри працюють). У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). На виконання даної вимоги Учасник надав Довідку щодо коду доступу до Статуту на сайті Міністерства юстиції України та завірену копію Статуту. Однак у даних документах виявлені невідповідності. У Довідці щодо коду доступу до Статуту на сайті Міністерства юстиції України відсутні дата та реєстраційний індекс документа, що суперечить вимогам тендерної документації, в якій у Додатку №1 зазначається що, документи, що створюють юридичні особи/фізичні особи/фізичні особи-підприємці та подають у складі тендерної пропозиції повинні мати наступні реквізити: найменування юридичної особи/ фізичної особи/фізичної особи-підприємця, назва виду документа, дата документа, реєстраційний індекс документа, текст документа, підпис (для електронних документів — КЕП). У завіреній копії Статуту відсутня дата засвідчення копії, однак в Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». Дата завірення копій документів (Статут, Наказ на призначення, тощо) повинна бути не ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлений або новий Статут, вказавши дату завірення копії та виправлену або нову Довідку щодо коду доступу до Статуту на сайті Міністерства юстиції України, вказавши дату та реєстраційний індекс документа, відповідно до вимог тендерної документації та законодавства. 4.Відповідно до п. 18 Розділу “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)” Додатку №1 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності ліцензії попередньо встановленої операційної системи необхідно: - в разі встановлення іі виробником – Учасник надає лист-підтвердження від виробника; - в разі встановлення її Учасником – Учасник надає лист-підтвердження, що в комплекті поставки буде надано повний комплект поставки OEM версії MS Windows 11 Pro - конверт зовнішній, конверт внутрішній, документація мовою інсталяції, носій (диск), сертифікат автентичності СОА. На виконання даної вимоги Учасником не було надано листа-підтвердження. Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати лист-підтвердження, що в комплекті поставки буде надано повний комплект поставки OEM версії MS Windows 11 Pro - конверт зовнішній, конверт внутрішній, документація мовою інсталяції, носій (диск), сертифікат автентичності СОА, відповідно до вимог тендерної документації та законодавства.
Створено
23.10.2025 16:07
Надати до
24.10.2025 16:07
Договір
UA-2025-10-02-011174-a-b1
Підписаний і діє
Номер
189-Д
187 200 грн.
156 000 грн.
З ПДВ
Підписано
06.11.2025
Строк дії договору з
06.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Ноутбуки
Номенклатура
Ноутбуки
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
31 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056919

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.11.2025 13:27
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
189 142 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0636425389
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
189 142 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 09:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0636425389
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності