Зміст
1.Відповідно до розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1, приклад якої зазначений в тендерній документації, та оформлена відповідно до розділу “ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ” (далі- Вимоги), що передбачено Додатком №1 до тендерної документації.
На підтвердження даної інформації Учасником надано “Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка відрізняється по формі і змістом від довідки за Формою 1, що вимагалась замовником. Також, відповідно до п.3.3 Вимог документи, що створюють юридичні особи/фізичні особи/фізичні особи-підприємці та подають у складі тендерної пропозиції повинні мати наступні реквізити: найменування юридичної особи/ фізичної особи/фізичної особи-підприємця, назва виду документа, дата документа, реєстраційний індекс документа, текст документа, підпис (для електронних документів — КЕП). Однак у даній довідці відсутня дата та реєстраційний індекс документа.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову “Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (Договорів)” відповідно до вимог тендерної документації, зокрема за Формою 1 та мати всі необхідні реквізити документа, передбачені Вимогами, в тому числі дату та реєстраційний індекс документа.
2.Відповідно до розділу 1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку №1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати скановану копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником). Документи, які подаються учасниками, мають не лише свідчити про факт виконання аналогічного договору, а й підтверджувати належне виконання його умов. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю.
Однак учасник у складі своєї пропозиції на підтверження факту виконання аналогічного договору надав копію Видаткової накладної №4675 від 10.03.2025 до договору №5 від 03.03.2025 р., яка не була завірена належним чином, копія, надана учасником, не має обов’язкових елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.
Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати завірену належним чином копію Видаткової накладної №4675 від 10.03.2025 до договору №5 від 03.03.2025 р., відповідно до вимог законодавства та тендерної документації.
3.Відповідно до п. 3 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку “Відомості про учасника” за Формою №2, приклад якої зазначений в тендерній документації, також даний пункт містить інформацію про належне оформлення даного документу. А саме, дана довідка оформлюється на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку, яка не відповідає Формі №2, приклад якої містився у тендерній документації, та яка була оформлена без дати та реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Відомості про учасника” відповідно до вимог законодавства та тендерної документації, зокрема за Формою 2, що міститься у п.3 розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації, з обов'язковим дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто містити дату та реєстраційних індекс документа.
4.Відповідно до п. 6 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати “Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації” за Формою №3, приклад якої міститься у тендерній документації та має оформлюватись на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав даний лист-згоду на Формою №3, однак не дотримався вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Дана довідка оформлена без зазначення дати та реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Лист-згоду з умовами Додатку №3 до тендерної документації” відповідно до вимог тендерної документації з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто вказати дату та реєстраційний індекс документа.
5.Відповідно до п. 7 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку “Лист-згода з умовами проекту договору, що міститься у Додатку №4” за Формою №4, приклад якої зазначений в тендерній документації, а також оформлюватись на офіційному / фірмовому бланку з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів».
Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку, яка не відповідає Формі №4, приклад якої містився у тендерній документації, та яка була оформлена без дати та реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку “Лист-згода з умовами проекту договору, що міститься у Додатку №4” відповідно до вимог тендерної документації, зокрема за Формою 4 з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», тобто вказавши дату та реєстраційний індекс документа.
6.Відповідно до п. 8 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про можливість транспортної поставки товару за адресою: м. Одеса, площа Біржова,1, із зазначенням, що вказані транспортні послуги є безкоштовними. Дана довідка повинна бути оформлена відповідно до Вимог. Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису.
Однак, учасник надав дану довідку з порушенням вимог до оформлення документів, передбачених п.3.3 Вимог, а саме довідка не містить дати та реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку з вказаними датою та реєстраційним індексом документа.
7.Відповідно до п. 10 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі про надання гарантії на ноутбуки із забезпеченням гарантійного обслуговування строком не менше 12 місяців, з переліком сервісних центрів на території України, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування. Дана довідка повинна бути оформлена відповідно до Вимог. Усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису.
Однак, учасник надав дану довідку з порушенням вимог до оформлення документів, передбачених п.3.3 Вимог, а саме довідка не містить дати та реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову довідку, вказавши дату та реєстраційний індекс документа.
8.Відповідно до п. 18 розділу 3 “Інші документи та інформація, що подаються учасниками у складі тендерної пропозиції (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)” Додатку №1 тендерної документації на підтвердження наявності ліцензії попередньо встановленої операційної системи необхідно:
- в разі встановлення її виробником – Учасник надає лист-підтвердження від виробника;
- в разі встановлення її Учасником – Учасник надає лист-підтвердження, що в комплекті поставки буде надано повний комплект поставки OEM версії MS Windows 11 Pro - конверт зовнішній, конверт внутрішній, документація мовою інсталяції, носій (диск), сертифікат автентичності СОА.
Учасник, у складі своєї пропозиції надав лист- підтвердження від 13.10.2025 за №1174 від ТОВ “БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС” - партнера виробника Lenovo, в якому підтверджується наявність ліцензії, попередньо встановленої виробником ліцензійної операційної системи. Однак, у вимогах учасника чітко встановлено, що даний лист-підтверження має бути наданий виробником. Тобто, якщо запропонований учасником товар - ноутбуки Lenovo V15 G4 IRU , то учасник повинен надати лист-підтвердження від виробника Lenovo, а не від партнера виробника.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати лист-підтвердження наявності ліцензії від виробника Lenovo відповідно до вимог законодавства та тендерної документації.
9.Відповідно до вимог Додатку №3 тендерної документації, в якому міститься інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на підтвердження відповідності предмету закупівлі, учаснику необхідно надати заповнену форму “Таблиця відповідності” (Додаток №5 до тендерної документації). Відповідно до Вимог усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно зазначеного ДСТУ - Документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи , назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа , реєстраційний індекс документа , заголовок до тексту документа , текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису.
Учасник, у складі своєї пропозиції надав “Таблицю відповідності” без дотримання Вимог, а саме документ не містить дати та реєстраційного індексу документа.
Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати виправлену або нову “Таблицю відповідностей” із зазначенням дати та реєстраційного індексу документа.