Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна від ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-011169-a
Id Tender d0ed005247ea45c4a3cdb42a47a244fa
План UA-P-2025-10-02-013317-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 16:04
Остання зміна 22.10.2025 12:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 16:04 до 10.10.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 16:04
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 16:04
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:37
до 21.10.2025 13:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 09:19
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.10.2025 13:05
-
Період уточнень
з 02.10.2025 16:04 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 16:04 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:37 до 21.10.2025 13:05
Період кваліфікації
з 13.10.2025 12:37 до 21.10.2025 13:05
Основні параметри
Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
Назва предмета закупівлі
Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 12:14
Закінчення аукціону
13.10.2025 12:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
Код ДК 021:2015
71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги у розмірі 100 % (сто відсотків) (післяплата) проводиться протягом 3 (трьох) банківських днів, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг. Замовник не несе відповідальності за прострочення оплати наданих послуг відповідно до умов Договору у випадках затримки або припинення бюджетного фінансування на цілі, передбачені Договором, а також несвоєчасної оплати Державною казначейською службою України, але зобов’язується оплатити надані послуги відразу після надходження коштів з Державного бюджету України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ВАРІАНТ"
Пропозиція:
143 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
143 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 12:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 16:04
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чаповська Наталія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
0442003032
Сайт:
http://www.spfu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00032945
Повна назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01133
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Генерала Алмазова, будинок 18/9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
Період вимог/скарг з 17.10.2025 09:19 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 12:37 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника - ПП «Варіант» відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ПП «Варіант» в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
17.10.2025 09:19
Повідомлення про рішення
17.10.2025 09:18
Пропозиція, що перемогла
13.10.2025 12:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надано на одного працівника (з 3-х відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури) кваліфікаційний сертифікат інженера з інвентаризації нерухомого майна – Мірошник Володимир Станіславович та одне свідоцтво про підвищення кваліфікації за напрямом Експерт - Мірошник Володимир Станіславович. 2. На виконання вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надано довідку за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про виконання аналогічних договорів із закупівлі Послуг, що є предметом закупівлі та надано копії 2-х договорів, які не відповідають інформації вказаній в довідці. 3. На виконання вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано довідку в довільній формі про наявність у Учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, але не надано документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). 4. На виконання вимог пункту 13 додатку 2 до тендерної документації не надано заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена тендерною документацією про проведення закупівлі у Додатку № 1. 5. На виконання вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації не надано довідку в довільній формі про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. На виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає довідку у довільній формі про наявність у штаті та/або інших трудових відносинах учасника не менше 3-х відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію та отримали кваліфікаційний сертифікат інженера/техніка з технічної інвентаризації нерухомого майна (із обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, посада, стаж та/або досвід роботи на займаній посаді). Скановані копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (за наявності), чинних на кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, зазначених в довідці, наданій згідно із вимогами підпункту 1.1. 2. На виконання вимог пункту 2 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі Учасник повинен надати довідку встановленого зразка (форма довідки – відповідно до Зразка) за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про виконання аналогічних* договорів із закупівлі Послуг, що є предметом закупівлі разом із документальним підтвердженням про їх виконання (не менше 3-х договорів). Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі Учасник повинен надати копії договору/договорів, вказаних в довідці, актів приймання-передачі за цими договорами або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору/аналогічних договорів, вказаних в довідці. 3. На виконання вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (стаття 16 Закону) «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» на підтвердження інформації, учасник надає документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). 4. На виконання вимог пункту 13 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена тендерною документацією про проведення закупівлі у Додатку № 1. 5. На виконання вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати скановані копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (за наявності), чинних на кінцевий строк подання тендерних пропозицій, відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, зазначених в довідці, наданій згідно із вимогами підпункту 1.1. 2. Надати довідку встановленого зразка (форма довідки – відповідно до Зразка) за підписом уповноваженої посадової особи учасника, в якій міститься інформація про виконання аналогічних договорів із закупівлі Послуг, що є предметом закупівлі разом із документальним підтвердженням про їх виконання (не менше 3-х договорів). Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі надати копії договорів, вказаних в довідці, актів приймання-передачі за цими договорами або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, вказаних в довідці. 3. Надати документи, що підтверджують право власності/користування учасника обладнанням/матеріально-технічною базою (копії балансової відомості (витягу з балансової відомості)/інвентаризаційної відомості (витягу з інвентаризаційної відомості) /діючого договору оренди (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акту приймання-передачі, підписаного сторонами, чинний протягом всього періоду надання послуг). 4. Надати заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена тендерною документацією про проведення закупівлі у Додатку № 1. 5. Надати довідку в довільній формі про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника.
Створено
13.10.2025 17:15
Надати до
14.10.2025 17:15
Період вимог/скарг з 21.10.2025 13:05 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 09:19 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції на закупівлю послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна (згідно з ДК 021:2015 код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги») визначити переможцем процедури закупівлі Учасника - ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ". 2. На підставі частини 1 статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником - ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ". 3. Відповідно до статті 10 Закону оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про прийняте рішення.
Документи кваліфікації
21.10.2025 13:05
Довідка НАЗК
21.10.2025 13:05
Повідомлення про рішення
21.10.2025 13:04
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 09:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 16:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації надано акт щодо ознайомлення з обсягом надання послуг з технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна зі складанням відповідної технічної документації, а саме: ознайомились з наявною документацією, провели візуальний огляд об'єктів нерухомого майна, яке перебуває на балансі державного підприємства спиртової та лікеро-горілчаної промисловості «Укрспирт». Зазначений акт не містить інформації ознайомлення з об’єктом за адресою Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Громадська (Борисенка), 66 та об’єктами нерухомого майна Маниковецьке МПД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог пункту 14 додатку 2 до тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі про огляд об`єкту, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі про огляд об`єкту: за адресою Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Громадська (Борисенка), 66 та об’єктами нерухомого майна Маниковецьке МПД, за підписом представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника.
Створено
20.10.2025 12:18
Надати до
21.10.2025 12:18
Договір
UA-2025-10-02-011169-a-a1
Очікує підписання
143 100 грн.
143 100 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
Номенклатура
Послуги з проведення технічної інвентаризації, з виготовленням технічних паспортів на об’єкти нерухомого майна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Повна назва
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00032945

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВ "КОНСАЛТ ПЛЮС ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43234251

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 17:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003032
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 17:00
Замовник:
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
0442003032
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності