Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-010718-a
Id Tender a4eb981c866e4934a92264bba111b0db
План UA-P-2025-10-02-012543-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 15:50
Остання зміна 23.10.2025 10:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 999 784 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 15:49 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 15:49
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 15:49
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00
до 13.10.2025 11:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 11:23
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 11:23
до 23.10.2025 10:47
Період уточнень
з 02.10.2025 15:49 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 15:49 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 13.10.2025 11:23
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 13.10.2025 11:23
Основні параметри
Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 999 784 грн.
Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
4 999 784 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24998,92
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, пішохідні доріжки біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна"
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
Пропозиція:
4 793 760 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Протас
Електронна пошта
Телефон
+380342537647
Замовник
ЄДРПОУ
43905443
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Незалежності, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 13.10.2025 11:23 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:23
Довідка НАЗК
13.10.2025 11:23
Повідомлення про рішення
10.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
10.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-02-010718-a-b1
Підписаний і діє
Номер
215/25
4 793 760 грн.
3 994 800 грн.
З ПДВ
Підписано
23.10.2025
Строк дії договору з
23.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43905443

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30051316

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000014
Дата створення проекту
13.10.2025 14:51
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 14:58
Дата публікації висновку про результати
17.10.2025 11:00
Дата завершення усунення порушень
23.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.10.2025 №67-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 13.10.2025 №67-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-10-02-010718-a 02.10.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 14:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02.10.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.10.2025 №88/4, повідомлення про намір укласти договір від 13.10.2025 року, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 15.10.2025 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС» – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
17.10.2025 00:00
Дата публікації
17.10.2025 11:00
Документи висновку
17.10.2025 11:00
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-10-02-010718-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, дефектний акт тощо)? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.10.2025 10:03
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 10:04
-
Відповідь
Відповідь
На Вашу вимогу щодо надання пояснення з приводу моніторингу закупівлі «Послуги з благоустрою та відновлення покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (UA-2025-10-02-010718-a) повідомляємо наступне: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р., згідно розробленої кошторисної документації з урахуванням технічного стану покриття пішохідних доріжок біля "Німецького озера" в мікрорайоні "Пасічна" в м. Івано-Франківську та рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 140 від 14.02.2025р. «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2025 рік, який враховується при визначенні вартості будівництва». 2. Враховуючи відсутність власного веб-сайту Департаменту благоустрою Івано-Франківської міської ради, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради – https://www.mvk.if.ua/news/54180 відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 року № 710 (зі змінами). Додається : - Копія Рішення виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради № 140 від 14.02.2025р.; - Копія Зведеного кошторисного розрахунку.
Рішеня
15.10.2025 14:41
Замовник
Документи повідомлення
15.10.2025 14:41
-
15.10.2025 14:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 999 784 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380342537647
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 999 784 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380342537647
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності