Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-010004-a
Id Tender 54c20ce10a414e96ba4651c68c38d165
План UA-P-2025-10-02-011377-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 15:55
Остання зміна 24.10.2025 10:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
679 474.71 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 15:55 до 10.10.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 15:55
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 15:55
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:39
до 17.10.2025 14:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 14:58
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 14:10
до 24.10.2025 10:55
Період уточнень
з 02.10.2025 15:55 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 15:55 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:39 до 17.10.2025 14:10
Період кваліфікації
з 13.10.2025 13:39 до 17.10.2025 14:10
Основні параметри
ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
679 474.71 грн.
ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
Очікувана вартість
679 474.71 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6794,75
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 13:04
Закінчення аукціону
13.10.2025 13:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
Код ДК 021:2015
39510000-0 - Вироби домашнього текстилю
Кількість
615
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90500, Україна, Закарпатська область, м. Тячів, вул. Нересенська,48
Дата постачання по
05.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СТЕГУН ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
552 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гейко Оксана Іванівна
Пропозиція:
545 204 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВП Геліос"
Пропозиція:
619 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГЕРЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
550 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 13:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
02.10.2025 15:40
-
02.10.2025 15:40
-
02.10.2025 15:40
-
02.10.2025 15:40
-
02.10.2025 15:40
-
02.10.2025 15:40
-
Тендерна документація
02.10.2025 15:40
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василь Лаврюк
Електронна пошта
Телефон
+380313432351
Замовник
ЄДРПОУ
01992682
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90500
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Тячів
Адреса
вул. Нересенська, буд. 48
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
Період вимог/скарг з 14.10.2025 14:58 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 13:39 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Відхилити ФОП Гейко Оксана Іванівна, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзац два підпункту 2 пункту 44 Особливостей) (За результатами розгляду пропозиції встановлено наступне: - пунктом 1 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен подати у складі пропозиції документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає поставити товар, який передбачений тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю, який наведено у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником у складі пропозиції подано файл Додаток 1 — Пропозиція. При дослідженні поданого файлу встановлено, що учасником подано неповний файл Додатку 1 до тендерної документації (відсутні первинні сторінки Додатку 1 заповненні), всупереч вимогам пункту 1 Додатку 4 до Тендерної документації.Слід зазначити, що наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, тому Замовник не має права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів (аналогічна ситуація викладена в рішенні АМКУ № 17669-р/пк-пз від 30.10.2024 р.). - пунктом 4 Додатку 4 до Тендерної документації учасник повинен подати у слкладі пропозиції Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з переліком визначеним у Додатку 5 до Тендерної документації, а саме Опис з технічними характеристиками товару (вказати найменування товару, сторона управління, колір тощо) та опис характеристик запропоновані учасником (щодо Тип системи, Комплектація, Матеріал тканини, Прозорість тканини, Колір комплектуючих, Механізм управління, Сторона управління, Місце кріплення, Гарантійний термін експлуатації). Проте така інформація відсутня (поданий файл з одним аркушем, що не містить повну інформацію), всупереч вимогам пункту 4 Додатку 4 до Тендерної документації (аналогічна ситуація викладена в рішенні АМКУ № 12495-р/пк-пз від 10.08.2023р.) Наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації)).
Документи кваліфікації
14.10.2025 14:58
Повідомлення про рішення
13.10.2025 13:39
Витяг з ЄДР
13.10.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.10.2025 14:10 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 14:58 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 14:10
Довідка НАЗК
17.10.2025 14:10
Повідомлення про рішення
14.10.2025 14:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту 5 Додатку 4 до ТД, зокрема, вказано, що Учаснику необхідно надати інформацію зокрема для фізичних осіб-підприємців: свідоцтво про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Проте вказаний документ відсутній у складі пропозиції. Відповідно до умов пункту 7 Додатку 4 до ТД, зокрема, вказано, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної  пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) (відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Проте учасником накладено УЕП. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; пункти 5, 7 Додатку 4 до ТД. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до умов пункту 5 Додатку 4 до ТД, зокрема, вказано, що Учаснику необхідно надати інформацію зокрема для фізичних осіб-підприємців: свідоцтво про державну реєстрацію або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Проте вказаний документ відсутній у складі пропозиції. Відповідно до умов пункту 7 Додатку 4 до ТД, зокрема, вказано, що Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної  пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями) (відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. Проте учасником накладено УЕП. Просимо подати вказану інформацію у новій редакції та /або шляхом внесення змін.
Створено
15.10.2025 14:28
Надати до
16.10.2025 14:28
Договір
UA-2025-10-02-010004-a-b1
Підписаний і діє
Номер
208
550 000 грн.
550 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
615 (штуки)
ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
Номенклатура
ДК 021:2015:39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Ролети-жалюзі (ДК 021:2015:39515410-2 - Внутрішні жалюзі))
Кількість
615
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 5 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01992682

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГЕРЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГЕРЕВИЧ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2794615979

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2025 10:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
679 474.71 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380313432351
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
679 474.71 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЯЧІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380313432351
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності