Показати схожі тендери

Закупівля Витратні матеріали (картриджі) від Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-007306-a
Id Tender fcff36bd4acc4de0b87a5bb4e99f7156
План UA-P-2025-10-02-008752-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 14:05
Остання зміна 20.10.2025 10:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 14:04 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 14:04
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 14:04
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 12:48
до 20.10.2025 10:10
Залишилось 5 днів 8 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 10:57
до 26.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.10.2025 10:10
-
Період уточнень
з 02.10.2025 14:04 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 14:04 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 12:48 до 20.10.2025 10:10
Період кваліфікації
з 10.10.2025 12:48 до 20.10.2025 10:10
Основні параметри
Витратні матеріали (картриджі)
Категорія замовника - органи соціального страхування
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 500 000 грн.
Витратні матеріали (картриджі)
Назва предмета закупівлі
Витратні матеріали (картриджі)
Очікувана вартість
5 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 12:25
Закінчення аукціону
10.10.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Витратні матеріали (картриджі)
Код ДК 021:2015
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Кількість
4 860
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49094, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Дата постачання по
31.12.2025 14:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На підставі рахунку та накладної
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Пропозиція:
5 332 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД"
Пропозиція:
5 120 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 14:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.10.2025 14:02
Тендерна документація
02.10.2025 14:02
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Радкевич Тетяна Борисівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Radkevych Tetiana
Електронна пошта
Телефон
+380563754535
Факс
+380562317525
Замовник
ЄДРПОУ
21910427
Назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Dnipro region
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Повна назва (англійською мовою)
Main department of Pension fund of Ukraine in Dnipro region
Поштовий індекс
49094
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вул.Набережна Перемоги, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Витратні матеріали (картриджі)
Період вимог/скарг з 16.10.2025 10:57 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 12:48 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей оприлюднено в електронній системі закупівель (оголошення UA-2025-10-02-007306-a) 14.10.2025, строк усунення невідповідностей до 15.10.2025 (14:29 год). Учасником на усунення невідповідностей 15.10.2025 через електронну систему закупівель надані: сканований Витяг з реєстру платників податку на додану вартість; паспорт виробника Принтермейн, переклад якого завірений директором. Копія Наказу № 1 від 26.12.2019 не засвідчена належним чином (п 1.8 Інструкції Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»); достовірність інформації, зазначеної в перекладі сертифікату про реєстрацію ISO 14001:2015, ISO 9001:2015 не завірена учасником. Відхилити тендерну пропозицію Учасника процедури відкритих торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРС ТРЕЙД" закупівлі Витратні матеріали (картриджі) ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
16.10.2025 10:57
Повідомлення про рішення
16.10.2025 10:55
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 14:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розгляду документів учасника на відповідність зокрема, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника виникла необхідність усунення невідповідностей в поданих документах, як то належного засвідчення поданих копій документів, витягу з реєстру платників податку на додану вартість, наказу та рішення загальних зборів (пункт 1.8. Розділу ІІІ тендерної документації); не завірена достовірність інформації, зазначеної в перекладі поданих документів; копії атестату виробництва та/або паспорту від виробника картриджів, та/або копії технічних умов запропонованого товару із зазначенням характеристик по кожній запропонованій позиції товару (додаток 1.2 до тендерної пропозиції) не надані. Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання додаткових документів.
Створено
14.10.2025 14:29
Надати до
15.10.2025 14:29
Період вимог/скарг з 20.10.2025 10:10 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 10:57 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 10:10
Довідка НАЗК
20.10.2025 10:10
Повідомлення про рішення
20.10.2025 10:07
Пропозиція, що перемогла
16.10.2025 10:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 14:02
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 14:02
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розгляду документів учасника на відповідність зокрема, іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації замовника встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів документа, що підтверджує податковий статус учасника відповідно до вимог чинного законодавства (пункт 8.2 Додатку 1 до тендерної документації). Відповідно до пункту 43 Особливостей пропонуємо усунути невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, шляхом надання додаткових документів.
Створено
17.10.2025 10:20
Надати до
18.10.2025 10:20
Договір
UA-2025-10-02-007306-a-a1
Очікує підписання
5 332 680 грн.
5 332 680 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 860 (штуки)
Витратні матеріали (картриджі)
Номенклатура
Витратні матеріали (картриджі)
Кількість
4 860
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21910427

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Повна назва
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20028213

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380563754535
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380563754535
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності