Показати схожі тендери
Закупівля Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-006491-a
Id Tender 0b01d8938d9f4326a737a4e6825a736a
План UA-P-2025-10-01-014464-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.10.2025 13:28
Остання зміна 03.11.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
313 680 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 13:28 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 13:28
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 13:28
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 12:10
до 31.10.2025 11:11
Залишилось 2 днів 12 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.10.2025 11:11
до 06.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 31.10.2025 11:11
-
Період уточнень
з 02.10.2025 13:28 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 13:28 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 12:10 до 31.10.2025 11:11
Період кваліфікації
з 10.10.2025 12:10 до 31.10.2025 11:11
Основні параметри
Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
313 680 грн.
Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання)
Очікувана вартість
313 680 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1568,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 11:47
Закінчення аукціону
10.10.2025 12:10
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Холодильна вітрина (кондитерська)
Опис предмета закупівлі
Холодильна вітрина (кондитерська)
Код ДК 021:2015
42513210-0 - Холодильні вітрини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49051, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старочумацька, 7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Настільна кондитерська вітрина
Опис предмета закупівлі
Настільна кондитерська вітрина
Код ДК 021:2015
42513210-0 - Холодильні вітрини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49051, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старочумацька, 7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Стіл холодильний
Опис предмета закупівлі
Стіл холодильний
Код ДК 021:2015
42513200-7 - Холодильне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49051, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старочумацька, 7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гентех
Пропозиція:
253 975 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 11:47
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Іванова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання)
Період вимог/скарг з 31.10.2025 11:11 по 06.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 12:10 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 11:11
Довідка НАЗК
31.10.2025 11:11
Повідомлення про рішення
31.10.2025 11:02
documentType.award.deviationReport
17.10.2025 10:55
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 13:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника № 19 від 17.10.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання). 2.2. Кількість: Детальна інформація вказана у Додатку №4 до Документації. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49051, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старочумацька, 7. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 28 листопада 2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 02.10.2025, UA-2025-10-02-006491-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 10.10.2025 11:47 до 10.10.2025 12:10. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Товариство з обмеженою відповідальність «Гентех». 5.2. ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 45410744. 5.3. Місцезнаходження: 79024, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Хмельницького Б., будинок, 176, Бізнес центр «ЛЕМБЕРГ», телефон: + 380-93-955-11-68, е-mail: [email protected] 5.4. Ціна пропозиції: 253 975,00 грн з ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 253 975,00 грн з ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 17.10.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Холодильне обладнання ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильна вітрина (кондитерська), ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Настільна кондитерська вітрина, ДК 021:2015: 42513210-0 Холодильні вітрини; Стіл холодильний, ДК 021:2015: 42513200-7 Холодильне обладнання)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 10:54
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимога пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:: «На підтвердження походження товарів з інших країн, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що при поставці товару ним буде надано сертифікат походження Т-1, виданий органом, уповноваженим відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні». В складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист – надати гарантійний лист. 2. Вимога пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Також Учасник закупівлі повинен врахувати, що разом із накладною, супровідною документацією на товар додає копії сертифікату про походження товару або засвідченої декларації про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікату про регіональне найменування товару, які отримуються після здійснення операції імпорту (ввезення на митну територію) в Україну. Про що Учасник надає гарантійний лист при подачі тендерної пропозиції.». В складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист – надати гарантійний лист. 3. Вимога пункту 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо розуміння ним факту наявності права Замовника розірвати договір в односторонньому порядку, у випадку якщо при поставці документація підтвердження походження товарів не буде надана або в ній буде міститися інформація яка підтверджує походження товару з інших країн окрім прийнятних.». В складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист – надати гарантійний лист. 4. Вимоги Додатку №4 до Документації «Інформація про про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам»: «Також, у складі тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку у довільній формі про те, що правління, центральна адміністрація та основне місце діяльності учасника знаходиться в Україні.». В складі тендерної пропозиції не надана довідка– надати довідку.
Створено
22.10.2025 10:01
Надати до
23.10.2025 10:01
Договір
UA-2025-10-02-006491-a-b1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Холодильна вітрина (кондитерська)
Номенклатура
Холодильна вітрина (кондитерська)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Настільна кондитерська вітрина
Номенклатура
Настільна кондитерська вітрина
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл холодильний
Номенклатура
Стіл холодильний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальний заклад "Дніпровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу" Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34823769

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Гентех
Повна назва
ТОВ Гентех
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45410744

Інформація про підписанта

IBAN
UA948201720344200007000007416
ПІБ підписанта
Ляхова Тетяна Віталіївна
Посада підписанта
В.о.директора
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380567859249
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
313 680 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
313 680 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності