Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-005832-a
Id Tender f16c7e90b128492a9654ea9aae1228b2
План UA-P-2025-10-02-007013-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 12:54
Остання зміна 31.10.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
998 675 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
1 836 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 12:53 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 12:53
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 12:53
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00
до 22.10.2025 16:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.10.2025 16:01
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.10.2025 16:03
до 31.10.2025 13:33
Період уточнень
з 02.10.2025 12:53 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 12:53 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 22.10.2025 16:03
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 22.10.2025 16:03
Основні параметри
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
499 407 грн.
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Назва предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Примітки
ЛОТ № 1
Очікувана вартість
499 407 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2497,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Код ДК 021:2015
77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів здачі-приймання наданих послуг протягом 21 календарного дня з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Пропозиція:
496 465.64 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
249 468 грн.
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Назва предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Примітки
ЛОТ № 2
Очікувана вартість
249 468 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1247,34
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Код ДК 021:2015
77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів здачі-приймання наданих послуг протягом 21 календарного дня з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Пропозиція:
248 024.64 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
249 800 грн.
Послуги з санітарної обрізки дерев на території Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Назва предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев на території Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Примітки
ЛОТ № 3
Очікувана вартість
249 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1249,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з санітарної обрізки дерев на території Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Код ДК 021:2015
77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03190, Україна, м. Київ, вулиця Салютна, будинок 11-А
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів здачі-приймання наданих послуг протягом 21 календарного дня з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Пропозиція:
248 341.37 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 12:54
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Олександра
Електронна пошта
Телефон
380444836361
Замовник
ЄДРПОУ
37470086
Назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Період вимог/скарг з 22.10.2025 16:01 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 16:01
Довідка НАЗК
22.10.2025 16:01
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 12:06
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією по ЛОТУ №1, ЛОТУ №2 ЛОТУ №3, визначено пропозицію, подану учасником – Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, код ЄДРПОУ/ІПН 31753249 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів що подано учасником у складі тендерної пропозиції виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 07.11.2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 12:06
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, код ЄДРПОУ/ІПН 31753249 по ЛОТУ №1, ЛОТУ №2, ЛОТУ №3 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 2 Додатку № 6 до тендерної документації «Учасник надав довідку щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) та технологій і підтвердив наведену інформацію оборотно-сальдовою відомістю, але найменування обладнання, а також їх кількість не відповідає інформації зазначеної в оборотно-сальдовій відомості на обладнання: 1) Акумулятор ранцевий SТІНL АR 2000 із зарядним пристроєм SТІН AL 300 (назва); 2) Бензопила Нitachi СS51ЕА – 2 шт. (в ОСВ – 1 шт.); 3) Бензопила SТІНL МS 261 С-МQ – 3 шт. (в ОСВ – 2 шт.); 4) Електропила SТІНL МSЕ 230 – 2 шт. (в ОСВ – 1 шт.)» Привести довідку у відповідність до інформації про наявність обладнання зазначеної в оборотно-сальдовій відомості. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 2 Додатку № 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести довідку у відповідність до інформації про наявність обладнання зазначеної в оборотно-сальдовій відомості. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку «Інші документи учасника» та пункту 20 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточні рахунки, назви банків, в якому відкриті рахунки та МФО), тел./факс, е-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).» Учасник надав довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, але не зазначив: код МФО банку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Додатку «Інші документи учасника» та пункту 20 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, із зазначенням: код МФО банку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
21.10.2025 10:24
Надати до
22.10.2025 10:24
Лот № 2 Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Період вимог/скарг з 22.10.2025 16:02 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 16:02
Довідка НАЗК
22.10.2025 16:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 12:08
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією по ЛОТУ №1, ЛОТУ №2 ЛОТУ №3, визначено пропозицію, подану учасником – Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, код ЄДРПОУ/ІПН 31753249 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів що подано учасником у складі тендерної пропозиції виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 07.11.2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 12:07
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, код ЄДРПОУ/ІПН 31753249 по ЛОТУ №1, ЛОТУ №2, ЛОТУ №3 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 2 Додатку № 6 до тендерної документації «Учасник надав довідку щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) та технологій і підтвердив наведену інформацію оборотно-сальдовою відомістю, але найменування обладнання, а також їх кількість не відповідає інформації зазначеної в оборотно-сальдовій відомості на обладнання: 1) Акумулятор ранцевий SТІНL АR 2000 із зарядним пристроєм SТІН AL 300 (назва); 2) Бензопила Нitachi СS51ЕА – 2 шт. (в ОСВ – 1 шт.); 3) Бензопила SТІНL МS 261 С-МQ – 3 шт. (в ОСВ – 2 шт.); 4) Електропила SТІНL МSЕ 230 – 2 шт. (в ОСВ – 1 шт.)» Привести довідку у відповідність до інформації про наявність обладнання зазначеної в оборотно-сальдовій відомості. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 2 Додатку № 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести довідку у відповідність до інформації про наявність обладнання зазначеної в оборотно-сальдовій відомості. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку «Інші документи учасника» та пункту 20 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточні рахунки, назви банків, в якому відкриті рахунки та МФО), тел./факс, е-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).» Учасник надав довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, але не зазначив: код МФО банку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Додатку «Інші документи учасника» та пункту 20 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, із зазначенням: код МФО банку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
21.10.2025 10:25
Надати до
22.10.2025 10:25
Лот № 3 Послуги з санітарної обрізки дерев на території Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Період вимог/скарг з 22.10.2025 16:03 по 28.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.10.2025 16:03
Довідка НАЗК
22.10.2025 16:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.10.2025 12:10
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Найбільш економічно вигідною пропозицією по ЛОТУ №1, ЛОТУ №2 ЛОТУ №3, визначено пропозицію, подану учасником – Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, код ЄДРПОУ/ІПН 31753249 (далі - Учасник). Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з значним обсягом документів що подано учасником у складі тендерної пропозиції виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 07.11.2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 12:08
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва, код ЄДРПОУ/ІПН 31753249 по ЛОТУ №1, ЛОТУ №2, ЛОТУ №3 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 2 Додатку № 6 до тендерної документації «Учасник надав довідку щодо наявності, найменування обладнання/інструментів, транспортних засобів (або механізмів) та технологій і підтвердив наведену інформацію оборотно-сальдовою відомістю, але найменування обладнання, а також їх кількість не відповідає інформації зазначеної в оборотно-сальдовій відомості на обладнання: 1) Акумулятор ранцевий SТІНL АR 2000 із зарядним пристроєм SТІН AL 300 (назва); 2) Бензопила Нitachi СS51ЕА – 2 шт. (в ОСВ – 1 шт.); 3) Бензопила SТІНL МS 261 С-МQ – 3 шт. (в ОСВ – 2 шт.); 4) Електропила SТІНL МSЕ 230 – 2 шт. (в ОСВ – 1 шт.)» Привести довідку у відповідність до інформації про наявність обладнання зазначеної в оборотно-сальдовій відомості. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Додатку №1 Кваліфікаційні критерії та пункту 2 Додатку № 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести довідку у відповідність до інформації про наявність обладнання зазначеної в оборотно-сальдовій відомості. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку «Інші документи учасника» та пункту 20 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП), банківські реквізити (поточні рахунки, назви банків, в якому відкриті рахунки та МФО), тел./факс, е-mail, посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).» Учасник надав довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, але не зазначив: код МФО банку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Додатку «Інші документи учасника» та пункту 20 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, яка містить інформацію про учасника закупівлі, із зазначенням: код МФО банку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
21.10.2025 10:25
Надати до
22.10.2025 10:25
Угоди
UA-2025-10-02-005832-a-a1
Підписаний і діє
Номер
571
496 465.64 грн.
413 721.37 грн.
З ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
22.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Номенклатура
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37470086

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31753249

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 13:27
-
Підписаний договір
UA-2025-10-02-005832-a-a2
Підписаний і діє
Номер
572
248 024.64 грн.
206 687.2 грн.
З ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
22.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Номенклатура
Послуги з санітарної обрізки дерев на території закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37470086

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31753249

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 13:30
-
Підписаний договір
UA-2025-10-02-005832-a-a3
Підписаний і діє
Номер
573
248 341.37 грн.
206 951.14 грн.
З ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з санітарної обрізки дерев на території Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Номенклатура
Послуги з санітарної обрізки дерев на території Ліцею-інтернату № 23 «Кадетський корпус» з посиленою військово-фізичною підготовкою Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37470086

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31753249

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 13:33
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
998 675 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444836361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
998 675 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444836361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності