Показати схожі тендери

Закупівля Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-005255-a
Id Tender 8bbe2ae12cf64d21a542a2d35ecfe5eb
План UA-P-2025-10-02-006062-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 12:21
Остання зміна 31.10.2025 15:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
125 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 12:18 до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 12:18
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 12:18
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 11:51
до 20.10.2025 15:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.10.2025 15:58
до 26.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.10.2025 15:58
до 31.10.2025 15:23
Період уточнень
з 02.10.2025 12:18 до 09.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 12:18 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 11:51 до 20.10.2025 15:58
Період кваліфікації
з 13.10.2025 11:51 до 20.10.2025 15:58
Основні параметри
Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
125 000 грн.
Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Назва предмета закупівлі
Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Очікувана вартість
125 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.10.2025 11:22
Закінчення аукціону
13.10.2025 11:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Постачання програмної продукції Adobe Creative Cloud Pro for teams ALL ultiple Platforms Multi European Languages Subscription New
Код ДК 021:2015
48320000-7 - Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25004, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Пашутінська,1
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом 10 календарних днів після їх приймання Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого акту здачі-приймання послуг, відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АЛЛСОФТ УКРАЇНА"
Пропозиція:
92 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «РОЯЛТЕК»
Пропозиція:
88 979 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ""МОСТ АЙ ТІ""
Пропозиція:
88 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.10.2025 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 18:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Качан
Електронна пошта
Телефон
+380662924176
Замовник
ЄДРПОУ
38613719
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25015
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. ПАШУТІНСЬКА, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями
Період вимог/скарг з 20.10.2025 15:58 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 11:51 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.10.2025 15:58
Довідка НАЗК
20.10.2025 15:58
Повідомлення про рішення
20.10.2025 15:52
-
13.10.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді пропозиції учасника ТОВ "РОЯЛТЕК" – 88 979,00 грн. закупівлі за UA-2025-10-02-005255-a, було виявлено невідповідності. Відповідно до п.43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей в документах поданих учасником: 1. цінова пропозиція від 10.10.2025 вих б\н, в якому зазначенно інформацію стосовно одиниць виміру послуг що надаються “одиниці”, що не відповідає одиницям виміру тендерної документації Замовника. т.я закупівля на придбання послуг, (визначено умовами тендерної документації). Для усунення виявленої невідповідності Учаснику необхідно надати документ, встановленої форми відповідно до додатку №1 з виправленним одиниць виміру . 2. лист від 10.10.2025 вих. б\н Лист згода з істотними умовами договору про закупівлю та проектом договору про закупівлю, де помилково визначено результатами процедури закупівлі на умовах, передбачених Додатком 5 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення не відповідповідності, учаснику необхідно надати лист-погодження з проєктом договору про закупівлю у довільній формі відповідно до оголошення UA-2025-10-02-005255-a про проведення процедури (відкриті торги з особливостями). 3. довідка щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору від 10.10.2025 вих. б\н надано не за формою визначеною Формою 1 для заповнення відповідно Додатку №2 до тендерної документації (Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для усунення не відповідповідності, учаснику необхідно надати довідку за формою 1 для заповнення відповідно Додатку №2 до тендерної документації.
Створено
16.10.2025 15:11
Надати до
17.10.2025 15:11
Договір
UA-2025-10-02-005255-a-b1
Підписаний і діє
Номер
88
88 979 грн.
88 979 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Постачання програмної продукції Adobe Creative Cloud Pro for teams ALL ultiple Platforms Multi European Languages Subscription New
Номенклатура
Постачання програмної продукції Adobe Creative Cloud Pro for teams ALL ultiple Platforms Multi European Languages Subscription New
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
44 489.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38613719

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «РОЯЛТЕК»
Повна назва
ТОВ «РОЯЛТЕК»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37890162

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2025 15:23
-
31.10.2025 14:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380662924176
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
125 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380662924176
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності