Показати схожі тендери

Закупівля Персональні комп`ютери від УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-004434-a
Id Tender d249538ac6de47f698cfc71c88533e79
План UA-P-2025-09-05-004567-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.10.2025 12:10
Остання зміна 22.10.2025 15:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
136 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 12:09 до 13.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 12:09
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 12:09
до 10.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:48
-
Залишилось 6 год. 37 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 10:04
до 27.10.2025 00:00
Період уточнень
з 02.10.2025 12:09 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 12:09 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.10.2025 15:48
Основні параметри
Персональні комп`ютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
136 000 грн.
Персональні комп’ютери (код 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Персональні комп’ютери (код 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
136 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1360,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.10.2025 15:19
Закінчення аукціону
14.10.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональні комп’ютери
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04070, Україна, м. Київ, Боричів узвіз, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
128 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
126 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "САВРУК ВІКТОРІЯ ЯРОСЛАВІВНА"
Пропозиція:
129 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.10.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 12:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельніченко Оксана Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380444814721
Замовник
ЄДРПОУ
41348526
Повна назва
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
01044
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Персональні комп’ютери (код 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 21.10.2025 10:04 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.10.2025 15:48 по 12.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
1) Пунктом 4 Додатку 1 тендерної документації встановлено: «Учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від Учасника під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав Учасником відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність, а саме: Учасником самостійно не задекларовано відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей) в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 2) Пунктом 2 Додатку 1 тендерної документації встановлено: «Тендерна пропозиція, складена згідно з Додатком 4 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у Додатку 2 до тендерної документації.» У п. 11 Технічної специфікації, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації, Замовником встановлені такі технічні та якісні характеристики до клавіатури: «форма - повнорозмірна, підключення - провідне, інтерфейс підключення - USB, тип клавіш – низькопрофільні, мембранна підкладка, захист від проливу води; колір чорний.» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність, а саме: в пункті 11 «Клавіатура та миша» тендерної пропозиції Учасника зазначено «Клавіатура GTL 8125 Black, USB, Standard Office: форма - повнорозмірна, підключення - провідне, інтерфейс підключення - USB, тип клавіш – низькопрофільні, мембранна підкладка, захист від проливу води; колір чорний.» Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті виробника комп'ютерної техніки та електроніки бренду GTL за посиланням: https://gtlua.com/product/klaviatura-gtl-8125-black-usb-standard-office/ у характеристиках товару «Клавіатура GTL 8125 Black, USB, Standard Office» відсутня інформація щодо того, що клавіші у зазначеній клавіатурі є низькопрофільними. Таким чином, всупереч технічним вимогам Замовника, в тендерній пропозиції Учасника в параметрі товару «Клавіатура та миша» запропоновано модель клавіатури, що має характеристики, відмінні від вимог Замовника. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
21.10.2025 10:00
Повідомлення про рішення
17.10.2025 10:36
Електроний протокол про продовження строку
14.10.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи збільшення робочого навантаження, та роботу під час воєнного стану, зокрема військовою агресією російської федерації на енергетичну систему України, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції задля детального розгляду документів, наданих в її складі, з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 10:35
Дата кінця розгляду
12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 10:04 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 10:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей У процесі розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «Компаком» (ЄДРПОУ 45596933) (далі – Учасник) щодо закупівлі UA-2025-10-02-004434-a за предметом закупівлі Персональні комп’ютери (код 30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), уповноваженою особою Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) було виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, до вимог, визначених в Тендерній документації Замовника за процедурою відкриті торги (з особливостями), а саме: 1) Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Тендерна пропозиція, складена згідно з Додатком 4 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у Додатку 2 до тендерної документації.» У складі тендерної документації Учасником подано таблицю «Технічні та якісні характеристики Товару, що пропонуються Учасником», яка є лише частиною Тендерної пропозиції, зазначеної у Додатку 4 до тендерної документації Замовника, та містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого Учасником товару без зазначення найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару. Просимо надати наступні документи: Тендерну пропозицію, складену згідно з Додатком 4 до тендерної документації Замовника, за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, характеристик та інших вимог до предмета закупівлі, що визначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Створено
22.10.2025 14:33
Надати до
23.10.2025 14:33
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
136 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 09:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444814721
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
136 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 09:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ РЕКЛАМИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380444814721
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності