Показати схожі тендери

Закупівля Металопрокат, відповідний код 14622000-7. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-004182-a
Id Tender fd8414b9338d47778c960b49724bd216
План UA-P-2025-10-02-001517-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 11:38
Остання зміна 24.10.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
566 631 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 11:38 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 11:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 11:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:37
до 17.10.2025 08:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 08:24
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 08:24
до 24.10.2025 15:09
Період уточнень
з 02.10.2025 11:38 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 11:38 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:37 до 17.10.2025 08:24
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:37 до 17.10.2025 08:24
Основні параметри
Металопрокат, відповідний код 14622000-7.
Металопрокат в асортименті, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації; окремими дрібними партіями до кінця 2025 року, відповідно до потреб і заявок замовника
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
566 631 грн.
Металопрокат
Назва предмета закупівлі
Металопрокат
Очікувана вартість
566 631 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5666,31
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 14:08
Закінчення аукціону
10.10.2025 14:37
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 0.8 (тонни)
Труба профільна
Опис предмета закупівлі
Труба профільна
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
0.8
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 0.11 (тонни)
Шестигранник
Опис предмета закупівлі
Шестигранник
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
0.11
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 0.35 (тонни)
Круг
Опис предмета закупівлі
Круг
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
0.35
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 0.7 (тонни)
Кутник
Опис предмета закупівлі
Кутник
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
0.7
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 11.4 (тонни)
Лист
Опис предмета закупівлі
Лист
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
11.4
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
39617 , Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється після отримання партії товару. Розрахунки за товар проводяться протягом 90 робочих днів з дня підписання видаткової накладної за кожну партію товару.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Порядок постачання товару: З момента укладання договору до 31 грудня 2025 року. Окремими дрібними партіями, відповідно до заявок замовника. Поставка кожної партії товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання заявки замовника на партію товару, за адресою: м. Кременчук, вул. Левка Лук’яненка, буд.48/75, склад замовника.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДОМУС.АРТ"
Пропозиція:
469 950 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТКМ"
Пропозиція:
529 680 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
470 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 14:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 11:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Левуцька Світлана Федорівна
Електронна пошта
Телефон
0536758545
Сайт:
http://katp1628.com/
Замовник
ЄДРПОУ
03351898
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39617
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Левка Лук’яненка, будинок 48/75
Кваліфікація
Лот № 1 Металопрокат
Період вимог/скарг з 17.10.2025 08:24 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 14:37 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокольне рішення № 682 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області від 17.10.2025 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (зі змінами), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), розглянула тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМУС.АРТ» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: 14620000-3 - «Сплави» (Металопрокат, відповідний код 14622000-7), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-02-004182-a, на відповідність вимогам тендерної документації, з урахуванням виправлення учасником виявлених невідповідностей відповідно до протокольного рішення № 675 від 15.10.2025 року, у т. ч. перевірила інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 1. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Постанови та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, є додатком до Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, що затверджене постановою Уряду від 21.10.2015 № 835 (далі — Перелік № 835 та Положення № 835 відповідно). До відкритих єдиних державних реєстрів також віднесено: — Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; — Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; — Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Додатково варто переглянути дані, які оприлюднюються на вебпорталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Для перевірки учасника на предмет відсутності підстав для відмови учаснику в участі в закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо учасника було перевірено інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. 2. Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання учасника переможцем закупівлі. 3. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем закупівлі, а саме з учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. 4. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Вирішила: 1. Визначити переможцем закупівлі щодо предмету закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015: 14620000-3 - «Сплави» (Металопрокат, відповідний код 14622000-7), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-02-004182-a, учасника процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМУС.АРТ» з ціною пропозиції 469 950,00 грн. з ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМУС.АРТ» щодо предмета закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015: «Єдиний закупівельний словник» - 14620000-3 - «Сплави» (Металопрокат, відповідний код 14622000-7), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-02-004182-a. 3. Оприлюднити протокольне рішення щодо розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір щодо предмета закупівлі: код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 14620000-3 - «Сплави» (Металопрокат, відповідний код 14622000-7), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-02-004182-a, в електронній системі закупівель у строки, визначені законодавством. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Документи кваліфікації
17.10.2025 08:24
Довідка НАЗК
17.10.2025 08:24
Повідомлення про рішення
17.10.2025 08:24
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 11:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 11:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Протокольне рішення № 675 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМУС.АРТ» від 15 жовтня 2025 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМУС.АРТ» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Сплави» (код 14620000-3 за ДК 021:2015) (Металопрокат, відповідний код 14622000-7), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-02-004182-a, виявила невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції на виконання кваліфікаційного критерію щодо наявного досвіду виконання аналогічних договорів надав аналогічний договір № 262 від 19.04.2024 року, сума якого становить 982265,82 грн. На підтвердження виконання даного аналогічного договору учасник надав видаткову накладну № 1508 від 20.09.2024 року на суму 65543,50 грн та видаткову накладну № 2181 від 30.12.2024 року на суму 49581,25 грн. Загальна сума поданих видаткових накладних не відповідає загальній сумі договору, і це в свою чергу не є підтвердженням повного виконання даного аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження виконання вимоги щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам надав документ «Характеристики.pdf», який містить видозмінену таблицю з Додатка 3 до тендерної документації та не містить частини тексту під таблицею з Додатка 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі із зазначенням виробника та країни походження товару щодо кожної позиції згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав Довідку(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датовану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ І. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних аналогічних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання металопрокату. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІІІ. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. П. 1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. 3. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІV Перелік інших документів та /або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників П. 6. Довідка в довільній формі із зазначенням виробника та країни походження товару щодо кожної позиції згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІV Перелік інших документів та /або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників П. 9. Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору № 262 від 19.04.2024 року, що був поданий в складі тендерної пропозиції, оформлені та подані відповідно до вимог Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. Або інший аналогічний договір, відмінний від вже поданих, з документами, які підтверджують повне виконання такого договору, оформлені та подані відповідно до вимог Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. 2. Надати: Документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації (в повному обсязі), не змінюючи при цьому технічні параметри товару, що є предметом даної закупівлі, які були зазначені учасником в документі «Характеристики.pdf» під час подання тендерної пропозиції. 3. Надати: Довідку в довільній формі із зазначенням виробника та країни походження товару щодо кожної позиції згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Надати: Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА
Створено
15.10.2025 09:01
Надати до
16.10.2025 09:01
Договір
UA-2025-10-02-004182-a-a1
Підписаний і діє
Номер
375
469 950 грн.
391 625 грн.
З ПДВ
Підписано
24.10.2025
Строк дії договору з
24.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
0.8 (тонни)
Труба профільна
Номенклатура
Труба профільна
Кількість
0.8
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
0.11 (тонни)
Шестигранник
Номенклатура
Шестигранник
Кількість
0.11
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
0.35 (тонни)
Круг
Номенклатура
Круг
Кількість
0.35
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
0.7 (тонни)
Кутник
Номенклатура
Кутник
Кількість
0.7
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
11.4 (тонни)
Лист
Номенклатура
Лист
Кількість
11.4
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03351898

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДОМУС.АРТ"
Повна назва
ТОВ "ДОМУС.АРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35786634

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.10.2025 15:09
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
566 631 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
566 631 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1628" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0536758545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності