Зміст
Протокольне рішення № 675 уповноваженої особи з організації та проведення публічних закупівель Комунального підприємства «Кременчуцьке комунальне автотранспортне підприємство 1628» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМУС.АРТ» від 15 жовтня 2025 року м. Кременчук Я, Левуцька Світлана Федорівна, уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель КП «Кременчуцьке КАТП 1628», керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Постанова, Особливості), Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Розглядаючи тендерну пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМУС.АРТ» (далі – учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, подана під час проведення процедури закупівлі «відкриті торги (з особливостями)» щодо предмету закупівлі згідно ДК 021:2015: «Сплави» (код 14620000-3 за ДК 021:2015) (Металопрокат, відповідний код 14622000-7), закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-10-02-004182-a, виявила невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції на виконання кваліфікаційного критерію щодо наявного досвіду виконання аналогічних договорів надав аналогічний договір № 262 від 19.04.2024 року, сума якого становить 982265,82 грн. На підтвердження виконання даного аналогічного договору учасник надав видаткову накладну № 1508 від 20.09.2024 року на суму 65543,50 грн та видаткову накладну № 2181 від 30.12.2024 року на суму 49581,25 грн. Загальна сума поданих видаткових накладних не відповідає загальній сумі договору, і це в свою чергу не є підтвердженням повного виконання даного аналогічного договору, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 2. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження виконання вимоги щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам надав документ «Характеристики.pdf», який містить видозмінену таблицю з Додатка 3 до тендерної документації та не містить частини тексту під таблицею з Додатка 3 до тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. 3. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі із зазначенням виробника та країни походження товару щодо кожної позиції згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав Довідку(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датовану не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. ПОРУШЕНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: 1. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ І. Кваліфікаційні критерії та перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Копії виконаних аналогічних договорів (з додатками), не менше двох договорів. Надання усіх додатків до договору в повному обсязі є обов’язковим. Під аналогічним договором розуміється договір на постачання металопрокату. 1.2 Копія(-ії) документу(-ів), підтверджуючого (-их) повне виконання аналогічного договору, наданого згідно пп. 1.1., а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, або акт приймання-передачі товару, або інший фінансовий документ). Лист-відгук, наданий згідно пп. 1.2. Додатку, повинен бути оформлений на бланку контрагента учасника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору, номеру та дати договору, П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. 2. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІІІ. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 Розділу 3 тендерної документації. П. 1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації. 3. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІV Перелік інших документів та /або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників П. 6. Довідка в довільній формі із зазначенням виробника та країни походження товару щодо кожної позиції згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Додаток 1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Розділ ІV Перелік інших документів та /або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для учасників П. 9. Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Надати: Документи, які підтверджують повне виконання аналогічного договору № 262 від 19.04.2024 року, що був поданий в складі тендерної пропозиції, оформлені та подані відповідно до вимог Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. Або інший аналогічний договір, відмінний від вже поданих, з документами, які підтверджують повне виконання такого договору, оформлені та подані відповідно до вимог Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. 2. Надати: Документ, який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, установленим замовником згідно з Додатком 3 до тендерної документації, у вигляді Додатка 3 до тендерної документації (в повному обсязі), не змінюючи при цьому технічні параметри товару, що є предметом даної закупівлі, які були зазначені учасником в документі «Характеристики.pdf» під час подання тендерної пропозиції. 3. Надати: Довідку в довільній формі із зазначенням виробника та країни походження товару щодо кожної позиції згідно Додатку 3 до тендерної документації. 4. Надати: Довідка(и) з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, датована не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Уповноважена особа з організації та проведення публічних закупівель Світлана ЛЕВУЦЬКА