Показати схожі тендери

Закупівля Контейнери для збору сміття від ЛЮБАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-003831-a
Id Tender 9ffab166c5df4ca094341cdf36142f6a
План UA-P-2025-10-02-004667-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 11:30
Остання зміна 23.10.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 11:26 до 15.10.2025 15:19
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 11:26
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 11:26
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:19
до 15.10.2025 15:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 15:36
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 15:36
до 23.10.2025 14:28
Період уточнень
з 02.10.2025 11:26 до 12.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 11:26 до 12.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:19 до 15.10.2025 15:36
Період кваліфікації
з 15.10.2025 15:19 до 15.10.2025 15:36
Основні параметри
Контейнери для збору сміття
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Контейнери для збору сміття
Назва предмета закупівлі
Контейнери для збору сміття
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контейнери для збору сміття
Код ДК 021:2015
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
64
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13133, Україна, Житомирська область, село Старий Любар, Перемоги ,127
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Елкопласт Україна
Пропозиція:
454 656 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.10.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неля Огінська
Електронна пошта
Телефон
+380965361382
Замовник
ЄДРПОУ
36328136
Повна назва
ЛЮБАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
13133
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Любарський р-н , село Старий Любар
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 127
Кваліфікація
Лот № 1 Контейнери для збору сміття
Період вимог/скарг з 15.10.2025 15:36 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 15:19 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 15:36
Довідка НАЗК
15.10.2025 15:36
Повідомлення про рішення
15.10.2025 15:35
-
15.10.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-10-02-003831-a-b1
Підписаний і діє
Номер
10
454 656 грн.
378 880 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2025
Строк дії договору з
22.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
64 (штуки)
Контейнери для збору сміття
Номенклатура
Контейнери для збору сміття
Кількість
64
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 15 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЮБАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ЛЮБАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36328136

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ Елкопласт Україна
Повна назва
ТОВ Елкопласт Україна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39191888

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA 643223130000026007000018230
ПІБ підписанта
Редькін Олексій Юрійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380503147444
Електронна пошта
Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-27-000018
Дата створення проекту
27.10.2025 12:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.10.2025 14:15
Дата публікації висновку про результати
06.11.2025 12:57
Дата завершення усунення порушень
21.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 27.10.2025 № 95-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Алла БЕХ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.10.2025 № 95-з Витяг з переліку процедур закупівель. № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2025-10-02-003831-a. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
27.10.2025 14:15
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Любарського комунального підприємства «Добробут» Любарської селищної ради Житомирської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.10.2025, тендерна пропозиція учасника-переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Елкопласт Україна» (далі - ТОВ «Елкопласт Україна»), протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 15.10.2025, повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2025, договір про закупівлю від 23.10.2025 № 10, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 30.10.2025. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Пунктом 24 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому, відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Огінської Нелі Вікторівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону № 2155-VIII не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Елкопласт Україна» встановлено наступне. Абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. В електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 15.10.2025 року. Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, переможцем торгів ТОВ «Елкопласт Україна» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, 20.10.2025, тобто на 5 день, а не протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, Замовником 30.10.2025 надано пояснення, яке не спростовує вказане порушення. В свою чергу, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, Замовником в порушення норм, передбачених підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «Елкопласт Україна».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Елкопласт Україна» встановлено порушення норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» № 2939-ХІІ від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 23.10.2025 № 10, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
06.11.2025 00:00
Дата публікації
06.11.2025 12:57
Документи висновку
06.11.2025 12:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірваний
Дата публікації
11.11.2025 14:37
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Результат
Усунуто
Дата публікації
13.11.2025 11:34
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
13.11.2025 11:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої ЛЮБАРСЬКИМ КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) по предмету «Контейнери для збору сміття» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-10-02-003831-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до вимог пункту 3 Порядку № 1082 передбачено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі – Закон № 2155-VIII) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 зазначеного закону засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису чи печатки, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 Закону № 2155-VIII. При цьому, в пункті 18 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII зазначено, що засіб електронного підпису чи печатки – це апаратно-програмний пристрій чи програмне забезпечення, що використовуються для створення електронного підпису чи печатки. Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155-VIII, дійсність кваліфікованого електронного підпису підтверджується, за умови, зокрема, підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису та відсутності порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Також, пунктом 30 частини першої статті 1 Закону № 2155-VIII визначено, що кваліфікований сертифікат електронного підпису - сертифікат електронного підпису, що видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг і відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155-VIII, кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, - у формі, придатній для автоматизованої обробки. Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Огінської Нелі Вікторівни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи викладене вище, поясніть чому Замовником при оприлюдненні інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель порушено норми пункту 3 Порядку № 1082? 3) Абзацом 15 пункту 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до вимог Додатку 7 до тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Слід відмітити, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Елкопласт Україна» оприлюднено в електронній системі закупівель 15.10.2025. Проте, переможцем торгів ТОВ «Елкопласт Україна» надано документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей або пунктах 5, 6, 12 частини першої 17 Закону на 6 день, чим не дотримано вимоги передбачені Замовником у тендерній документації. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Разом з тим, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, замовник відміняє тендер. Враховуючи викладене вище, поясніть свою позицію щодо невідхилення переможця торгів ТОВ «Елкопласт Україна» на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей? 4) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «Елкопласт Україна» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2025 17:50
Орган перевірки
01.11.2025 00:00
Документи повідомлення
28.10.2025 17:51
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення на запит Держаудитслужби України На запит Держаудитслужби України, у межах проведення моніторингу закупівлі Любарського комунального підприємства «Добробут» за предметом «Контейнери для збору сміття» (ID: UA-2025-10-02-003831-a), надаємо наступні пояснення. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик і очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась Замовником відповідно до пункту 3 розділу ІІ Методичних рекомендацій з визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджених наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020, та пункту 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022. Для визначення очікуваної вартості було проведено моніторинг ринкових цін на основі відкритих джерел інформації (торговельні майданчики, попередні закупівлі, комерційні пропозиції). Технічні характеристики контейнерів визначено відповідно до потреб підприємства у забезпеченні збору твердих побутових відходів та умов їх експлуатації. 2. Щодо використання удосконаленого електронного підпису Під час оприлюднення документів у системі Prozorro (оголошення, тендерна документація) використовувався удосконалений електронний підпис, виданий акредитованим надавачем електронних довірчих послуг, який має кваліфікований сертифікат. Відповідно до пункту 6 Прикінцевих положень Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах, прирівнюються до кваліфікованих. Тому порушення пункту 3 Порядку № 1082 не вбачаємо. 3. Щодо строків подання переможцем документів про відсутність підстав за статтею 17 Закону Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Елкопласт Україна» оприлюднено 15.10.2025. Переможець оприлюднив документи 21.10.2025. З урахуванням норм статей 253–254 Цивільного кодексу України, а також можливих технічних затримок у системі Prozorro, затримка на один день розцінюється як формальна помилка, що не впливає на результати процедури. Підстав для відхилення пропозиції переможця не було. 4. Щодо формальних (несуттєвих) помилок Під час розгляду пропозиції ТОВ «Елкопласт Україна» уповноваженою особою складено протокол від 21.10.2025 , у якому зазначено, що суттєвих невідповідностей не виявлено, а окремі неточності носять характер формальних (несуттєвих) помилок. 5. Висновок Дії Замовника здійснено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, Порядку № 1082 від 11.06.2020 та Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII. Порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено. Уповноважена особа з питань публічних закупівель Любарського комунального підприємства «Добробут» __________________________ Огінська Неля Вікторівна
Рішеня
30.10.2025 08:55
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 15:19
Замовник:
ЛЮБАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380965361382
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.10.2025 15:19
Замовник:
ЛЮБАРСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ" ЛЮБАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380965361382
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності