Показати схожі тендери

Закупівля Розсадницька продукція: Катальпа (h-1,5-2,5 м) від Тернівське житлово-комунальне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-002857-a
Id Tender 86d1a9c26cb44fc69ff48c48174ee6f2
План UA-P-2025-10-01-002263-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.10.2025 10:55
Остання зміна 21.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
99 360 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 10:54 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 10:54
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 10:54
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00
до 15.10.2025 13:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 13:37
до 21.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.10.2025 13:37
-
Період уточнень
з 02.10.2025 10:54 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 10:54 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 15.10.2025 13:37
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 15.10.2025 13:37
Основні параметри
Розсадницька продукція: Катальпа (h-1,5-2,5 м)
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
99 360 грн.
Розсадницька продукція: Катальпа (h-1,5-2,5 м)
Назва предмета закупівлі
Розсадницька продукція: Катальпа (h-1,5-2,5 м)
Примітки
Технічний опис предмета закупівлі наведений у Додатку 2 до тендерної документації
Очікувана вартість
99 360 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
496,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Катальпа (h-1,5-2,5 м)
Код ДК 021:2015
03450000-9 - Розсадницька продукція
Кількість
69
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51500, Україна, Дніпропетровська область, м.Тернівка, вул. Героїв України, 29
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Договором, здійснюються по факту поставки Товару, на визначену у Специфікації № 1 адресу, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надходження бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Замовника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРІНМАРТ"
Пропозиція:
97 704 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Миронова Світлана Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
+380994428474
Сайт:
http://tgkp.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
31657751
Повна назва
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Поштовий індекс
51500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Павлоградський район, м. Тернівка
Адреса
вул. Героїв України, 29
Кваліфікація
Лот № 1 Розсадницька продукція: Катальпа (h-1,5-2,5 м)
Період вимог/скарг з 15.10.2025 13:37 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.10.2025 13:37
Повідомлення про рішення
10.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту. 1 розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». В результаті перевірки КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, виявлено, що Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений, що не є КЕП. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому/ на кожен документ окремо. 2. Учасником не надано достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями відповідно до пункту 5 Додатку 6 до тендерної документації надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 3. Учасником не надано документи та інформацію, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці з усіма додатками до нього. Надати копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 4. Учасником не надано лист-погодження з умовами договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями відповідно до пункту 10 Додатку 6 до тендерної документації надати лист-погодження з умовами договору відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Створено
13.10.2025 13:46
Надати до
14.10.2025 13:46
Торги не відбулися
Очікувана вартість
99 360 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380994428474
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
99 360 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
Тернівське житлово-комунальне підприємство
Контактний телефон:
+380994428474
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності