Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-002849-a
Id Tender 92dc36137f644e71af3f2807deb2ba22
План UA-P-2025-10-01-015014-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.10.2025 11:31
Остання зміна 07.11.2025 10:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 562 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 11:30 до 22.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 11:30
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 11:30
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:14
до 30.10.2025 13:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 09:09
до 05.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.10.2025 13:37
до 07.11.2025 10:40
Період уточнень
з 02.10.2025 11:30 до 19.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 11:30 до 19.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:14 до 30.10.2025 13:37
Період кваліфікації
з 22.10.2025 14:14 до 30.10.2025 13:37
Основні параметри
Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 562 000 грн.
Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
Очікувана вартість
1 562 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7810,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.10.2025 13:51
Закінчення аукціону
22.10.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20382, Україна, Черкаська область, Уманський р-н, село Ладижинка, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
Пропозиція:
1 560 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"
Пропозиція:
1 420 299.97 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.10.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 11:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.10.2025 11:06
Тендерна документація
02.10.2025 11:06
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дзень Софія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380637100227
Замовник
ЄДРПОУ
04409849
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20382
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Уманський р-н, село Ладижинка
Адреса
ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
Період вимог/скарг з 27.10.2025 09:09 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.10.2025 14:14 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
27.10.2025 09:08
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.10.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до п.10.5. додатку 1 до тендерної документації учасник має надати Чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва автомобільних доріг та елементів доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ). Учасник у складі пропозиції не надав відповідного документу. 1.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.10.5. Додатку № 1 до тендерної документації 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати чинний сертифікат на систему управління якістю учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно будівництва автомобільних доріг та елементів доріг відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним на дату подання тендерної пропозиції; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати оригінал атестату акредитації та сферу акредитації ОС (ООВ). 2.1. Відповідно до п.1.3. додатку 1 до тендерної документації, з метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів зокрема але не виключно: суміші асфальтобетонні (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей). Послуги лабораторії з випробувань будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності з усіма додатками, які повинні містити основні будівельні матеріали. Додатково, у складі пропозиції надається: - лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель; - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс (сертифікат) до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності; - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення, дефлектометр. Учасником надано документи не в повному обсязі. 2.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з метою підтвердження можливості забезпечення контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів зокрема але не виключно: суміші асфальтобетонні (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань або копію діючого сертифікату визнання вимірювальних можливостей разом із переліком вимірювальних можливостей). Послуги лабораторії з випробувань будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; - ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності з усіма додатками, які повинні містити основні будівельні матеріали. Додатково, у складі пропозиції надається: - лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель; - підтвердження наявності сертифікованого інженера-лаборанта (у власника випробувальної лабораторії) шляхом надання у складі пропозиції: документу, що підтверджує відносини (наказ на призначення та/або трудова книжка (витяг) та/або договір цивільно-правового характеру); чинний сертифікат, виданий органом з сертифікації персоналу; страховий поліс (сертифікат) до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності; - підтвердження наявності повіреного та/або каліброваного лабораторного обладнання (надати у складі пропозиції сертифікати калібрування та/або документи на повірку): ваги лабораторні електронні, шафа сушильна, піч муфельна, прес гідравлічний, прилад стандартного ущільнення, дефлектометр. 3.1. Відповідно до п.1.2. додатку 1 до тендерної документації учасник має надати копії документів, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (протокол або витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення до нього): - директора щодо: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 63.21.-1.01.09; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.76-15. - головного інженера щодо: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 63.21.-1.01.09; НПАОП 45.2-1.11-97; НПАОП 26.5-1.02-14; НПАОП 26.7-1.01-85; - майстра щодо: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 63.21.-1.01.09. Вказані документи не надано у складі пропозиції у повному обсязі 3.2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2. Додатку № 1 до тендерної документації. 3.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати копії документів, що підтверджують проходження навчання з охорони праці (протокол або витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення до нього): - директора щодо: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 63.21.-1.01.09; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-5.11-85; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 0.00-1.76-15. - головного інженера щодо: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 63.21.-1.01.09; НПАОП 45.2-1.11-97; НПАОП 26.5-1.02-14; НПАОП 26.7-1.01-85; - майстра щодо: загального курсу з ОП; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 63.21.-1.01.09.
Створено
24.10.2025 15:25
Надати до
25.10.2025 15:25
Період вимог/скарг з 30.10.2025 13:37 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 09:09 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 13:37
Довідка НАЗК
30.10.2025 13:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.10.2025 09:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 11:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав, що Учасник має надати Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі: 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1.1. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 1. До даної довідки включаються тільки техніка, механізми, обладнання та устаткування, що будуть використовуватись при виконанні закупівлі. В переліку матеріально-технічної бази обов’язково повинна бути наступна спецтехніка: - Коток дорожній самохідний, маса не менше 4 т – не менше одного; Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Свідоцтво про реєстрацію T3 Серія EE №040165 на Коток вібраційний, а в Довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально- технічної бази та технологій Учасник вказав Коток дорожній CATERPILLAR CB34BXW 2014. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи та/або уточнену інформацію, що підтверджують наявність у нього саме котка дорожнього (маса не менше 4 т), відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації. Документальне підтвердження (копію свідоцтва про реєстрацію, технічний паспорт або інший документ), яке підтверджує, що коток, зазначений у довідці (Коток дорожній CATERPILLAR CB34BXW 2014), дійсно наявний у Учасника та відповідає вимогам тендерної документації; або Уточнену довідку за формою 1, у якій буде зазначено фактичний коток дорожній (маса не менше 4 т), підтверджений відповідними документами про право власності чи користування. Примітка: Надане свідоцтво про реєстрацію T3 Серія EE №040165 підтверджує наявність котка вібраційного, що не відповідає вимозі тендерної документації щодо котка дорожнього та не підтверджує техніку, вказану у довідці.
Створено
28.10.2025 13:59
Надати до
29.10.2025 13:59
Договір
UA-2025-10-02-002849-a-c1
Підписаний і діє
Номер
168-11
1 560 000 грн.
1 300 000 грн.
З ПДВ
Підписано
07.11.2025
Строк дії договору з
07.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
Номенклатура
Поточний ремонт вулиці Шкільна с. Ладижинка Уманського району Черкаської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04409849

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
Повна назва
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03582422

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.11.2025 10:40
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 562 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380637100227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 562 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.10.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЛАДИЖИНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380637100227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності