Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (38422000-9 – Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів) від Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-02-000630-a
Id Tender f3d1c2d0cacf4866af5d347fb1b3fe1f
План UA-P-2025-10-02-000697-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.10.2025 09:10
Остання зміна 20.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
618 750 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.10.2025 09:09 до 10.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.10.2025 09:09
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.10.2025 09:09
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 09:00
до 14.10.2025 10:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.10.2025 10:03
до 20.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 14.10.2025 10:03
-
Період уточнень
з 02.10.2025 09:09 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 02.10.2025 09:09 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 09:00 до 14.10.2025 10:03
Період кваліфікації
з 10.10.2025 09:00 до 14.10.2025 10:03
Основні параметри
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (38422000-9 – Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
618 750 грн.
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (38422000-9 – Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (38422000-9 – Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів)
Очікувана вартість
618 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6187,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гідростатичний зонд глибини типу SG25S
Код ДК 021:2015
38422000-9 - Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54055, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Погранична,161
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється протягом 30 календарних днів в розмірі 100% після поставки окремої партії Товарів.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКОМ"
Пропозиція:
612 540 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 09:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Іскяндарова
Електронна пошта
Телефон
+380675503677
Замовник
ЄДРПОУ
31448144
Повна назва
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Погранична, 161
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів (38422000-9 – Обладнання для вимірювання рівня рідин і газів)
Період вимог/скарг з 14.10.2025 10:03 по 20.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 09:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.10.2025 10:03
Повідомлення про рішення
10.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 09:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.10.2025 09:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: 1. Надати інформацію, яка наведено в Додатку 1, а саме: Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону : 1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою наведеною нижче): 1.2. Для підтвердження наданої інформації до п.1.1 просимо надати наступні документи: копії (копія) договору з всіма додатками до нього та всіх додаткових угод які є невід’ємною частиною договору, копію листа-відгука або видаткову накладну, що підтверджує належне виконання договору який зазначено в довідці, складеній відповідно до п.1.1 у вище зазначених документах має бути посилання на номер та дату договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника); Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку за вих. №0910/2 від 09 жовтня 2025 року про виконання аналогічного договору та довідка за вих. №0910/1 від 09 жовтня 2025 року про досвід виконання (повна юридична назва суб’єкта господарювання) аналогічних договорів щодо постачання (найменування товару, який пропонується до постачання) в яких вказано аналогічний договір з ТзОВ «Радехівський цукор», надані довідки надані не за формою встановленою Замовником згідно Додатку 5 до тд, та на підтвердження виконання аналогічного договору не надано копії (копія) договору з всіма додатками до нього та всіх додаткових угод які є невід’ємною частиною договору, копію листа-відгука або видаткову накладну, що підтверджує належне виконання договору який зазначено в довідці, складеній відповідно до п.1.1 у вище зазначених документах має бути посилання на номер та дату договору. Не надано в складі тендерної пропозиції Учасника довідку про виконання/невиконання зобов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей. Не надано в складі тендерної пропозиції Учасника копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що пода-ні учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених Додатку 5, а саме інформацію про наявність документально підтвер-дженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - надати у складі тендерної пропозиції Учасника довідку про виконання/невиконання зо-бов’язань за раніше укладеним договором (договорами) із замовником відповідно до пункту 45 Особливостей; - надати у складі тендерної пропозиції Учасника довідку в довільній формі із зазначенням ін-формації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю; - надати в складі тендерної пропозиції Учасника копією дозволу або ліцензії, або іншим доку-ментом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерних пропози-цій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі за-купівель, у строк, що передбачений Законом.
Створено
13.10.2025 09:51
Надати до
14.10.2025 09:51
Торги не відбулися
Очікувана вартість
618 750 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 09:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Контактний телефон:
+380675503677
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
618 750 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 09:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Контактний телефон:
+380675503677
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності