Показати схожі тендери

Закупівля «Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби) від ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-012776-a
Id Tender 6d83658cb3664d49a01ac8d42f1e530e
План UA-P-2025-10-01-015642-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.10.2025 22:52
Остання зміна 16.10.2025 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
320 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 22:51 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 22:51
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 22:51
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00
до 15.10.2025 22:42
Залишилось 1 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 22:42
до 21.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.10.2025 22:42
-
Період уточнень
з 01.10.2025 22:51 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 22:51 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 15.10.2025 22:42
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:00 до 15.10.2025 22:42
Основні параметри
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби) Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79008, м. Львів, площа Ринок, 42 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 01.12.2025 року (включно) Умови оплати: - Подія: Дата виставлення рахунку Опис: Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. Тип оплати: Пiсляоплата Тип днів: Календарних Розмір оплати (%): 100 Період (днів): 30 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
320 400 грн.
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Назва предмета закупівлі
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
320 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1602,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, місто Львів, площа Ринок, 42
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ХОМ'ЯК ОЛЕГ БОГДАНОВИЧ
Пропозиція:
320 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 22:52
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Олег Орестович
Електронна пошта
Телефон
+380995541397
Замовник
ЄДРПОУ
42168644
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 «Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Період вимог/скарг з 15.10.2025 22:42 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 22:42
Довідка НАЗК
15.10.2025 22:42
Повідомлення про рішення
10.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 22:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 22:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника торгів Фізична особа-підприємець ХОМ'ЯК ОЛЕГ БОГДАНОВИЧ #2601208934 виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 1 частини 1 додатку №2 до тендерної документації учасником подано довідку від 09.10.2025 щодо досвіду у виконанні аналогічного договору, акт №240815 прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 15 серпня 2024 року та договір поставки №180124/1 від 18.01.2024. У наданому договорі поставки №180124/1 від 18.01.2024 вказано, що предметом закупівлі є «скляні конструкції», однак замовник передбачив у тендерній документації, що під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про закупівлю, яка відповідає запропонованому за видом та предметом закупівлі (двері) або кодом ДК021:2015. Водночас учасником у довідці від 09.10.2025 щодо досвіду у виконанні аналогічного договору вказано, що згідно поданого договору було виконано виготовлення та монтаж алюмінієвих скляних конструкцій з дверима. Враховуючи наведене, є певна невідповідність та не визначеність у предметі аналогічного договору, в результаті замовник не може достовірно здійснити перевірку тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації. Вимога тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про закупівлю, яка відповідає запропонованому за видом та предметом закупівлі (двері) або кодом ДК021:2015. - скан – копію(-ї) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці. - скан - копію(-ї) документу(-ів) на підтвердження виконання наданого(-них) аналогічного(-их) договору(-ів) (накладна/ні та/або документи про оплату та/або лист відгук від замовника про виконання договору тощо). *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці. *Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника (за умови, якщо за їх відсутності зрозумілий предмет закупівлі та/або інші необхідні відомості щодо визначення аналогічності) Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо надати комерційну пропозицію та специфікацію, що є додатком №1 до договору, згідно п.1.1. поданого аналогічного договору; або інший документ, у якому буде чіткіше (або зрозуміліше) визначено предмет поданого аналогічного договору. 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 4 частини 2 додатку №2 до тендерної документації тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, здійснивши перевірку електронного підписа учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, замовником виявлено, що даний підпис не відповідає умовам ТД, оскільки являється УЕП (Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений). Вимога тендерної документації: 4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», Порядку визнання іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-комунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2023 р. № 1198), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (даний актом встановлюється імперативна норма у застосуванні КЕП), листом Міністерства цифрової трансформації України з питання щодо визначення електронного підпису у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" від 05.11.2024 N? 1/04-2-18024, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно додатково накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП, передбачений Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», учасника на сайті центрального засвідчувального органу. Під час перевірки КЕП, передбаченого Законом України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», повинні відображатися прізвище та ініціали особи (власника ключа) Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо накласти на тендерну пропозицію електронний підпис що відповідає вимогам ТД, а саме кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Створено
13.10.2025 22:46
Надати до
14.10.2025 22:46
Договір
UA-2025-10-01-012776-a-c1
Очікує підписання
320 400 грн.
320 400 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Номенклатура
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42168644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ХОМ'ЯК ОЛЕГ БОГДАНОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець ХОМ'ЯК ОЛЕГ БОГДАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2601208934

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
320 400 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Контактний телефон:
+380995541397
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
320 400 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Контактний телефон:
+380995541397
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності