Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван кутовий (2440*1550*750), диван прямий (2220*1050*820), диван прямий (2300*1075*760), крісло м’яке, стілець) від Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Селидівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-012752-a
Id Tender 7bf6e0e942d6496caf7e91428dfcdfeb
План UA-P-2025-10-01-015591-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 22:27
Остання зміна 22.10.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 854 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 22:26 до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 22:26
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 22:26
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00
до 13.10.2025 09:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 09:44
до 19.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 09:44
до 22.10.2025 15:34
Період уточнень
з 01.10.2025 22:26 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 22:26 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00 до 13.10.2025 09:44
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00 до 13.10.2025 09:44
Основні параметри
ДК 021:2015- 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван кутовий (2440*1550*750), диван прямий (2220*1050*820), диван прямий (2300*1075*760), крісло м’яке, стілець)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 854 грн.
диван кутовий (2440*1550*750), диван прямий (2220*1050*820), диван прямий (2300*1075*760), крісло м’яке, стілець
Назва предмета закупівлі
диван кутовий (2440*1550*750), диван прямий (2220*1050*820), диван прямий (2300*1075*760), крісло м’яке, стілець
Очікувана вартість
180 854 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1808,54
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 4 (штуки)
диван кутовий (2440*1550*750)
Опис предмета закупівлі
диван кутовий (2440*1550*750)
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Березівський район, с-ще Миколаївка, вул. Незалежності, 10
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Диван прямий (2220*1050*820)
Опис предмета закупівлі
Диван прямий (2220*1050*820)
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Березівський район, с-ще Миколаївка, вул. Незалежності, 10
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Диван прямий (2300*1075*760)
Опис предмета закупівлі
Диван прямий (2300*1075*760)
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Березівський район, с-ще Миколаївка, вул. Незалежності, 10
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 5 (штуки)
Крісло м’яке
Опис предмета закупівлі
Крісло м’яке
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Березівський район, с-ще Миколаївка, вул. Незалежності, 10
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №5 36 (штуки)
Стілець
Опис предмета закупівлі
Стілець
Код ДК 021:2015
39112000-0 - Стільці
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Березівський район, с-ще Миколаївка, вул. Незалежності, 10
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САНДЮК ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
180 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Нескоромний
Електронна пошта
Телефон
+380950470491
Замовник
ЄДРПОУ
34766528
Повна назва
Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Селидівської міської ради
Поштовий індекс
85400
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Селидове
Адреса
вул. Пушкіна б.8
Кваліфікація
Лот № 1 диван кутовий (2440*1550*750), диван прямий (2220*1050*820), диван прямий (2300*1075*760), крісло м’яке, стілець
Період вимог/скарг з 13.10.2025 09:44 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 00:00 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.10.2025 09:44
Довідка НАЗК
13.10.2025 09:44
Повідомлення про рішення
09.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 22:26
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку №1 до ТД учасник повинен підтвердити відповідність критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. 1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (в Україні) із зазначенням предмету закупівлі договору (договорів), номеру та дати договору, суми виконання договору та назви контрагента, з яким було укладено договір. 1.2. Учасник надає сканований оригінал/ копія договору (аналогічних) за предметом закупівлі договорів та скановані акти які підтверджують виконання послуг по цьому договору. 1.3. Оригінал позитивного листа-відгуку від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. Під аналогічними договорам розуміється повністю виконані (завершені) договори, та відповідають наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів, також аналогічним буде вважатись договір за ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Учасник надав згідно пп.1.1. Додатку №1 до ТД лист про наявність у учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору закупівлі, в якому зазначив найменування замовника ФОП Фокасьєва С.О. дог. №11.08.2025 від 11.08.2025р. на суму 11000,00 грн. код Дк 39140000-Меблі для дому. Але в самому договорі не зазначено а ні коду ДК, а ні Специфікації до цього договору. Що не може бути враховано як аналогічний договір. Також в нема підтвердження виконання договору згідно пп.1.2. Також прошу надати лист-відгук в якому зазначено, про відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника.
Створено
10.10.2025 14:37
Надати до
11.10.2025 14:37
Договір
UA-2025-10-01-012752-a-b1
Підписаний і діє
Номер
20/10
180 800 грн.
180 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
4 (штуки)
диван кутовий (2440*1550*750)
Номенклатура
диван кутовий (2440*1550*750)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Диван прямий (2220*1050*820)
Номенклатура
Диван прямий (2220*1050*820)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Диван прямий (2300*1075*760)
Номенклатура
Диван прямий (2300*1075*760)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Крісло м’яке
Номенклатура
Крісло м’яке
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Стілець
Номенклатура
Стілець
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Селидівської міської ради
Повна назва
Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Селидівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34766528

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САНДЮК ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "САНДЮК ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2580013197

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.10.2025 15:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 854 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Селидівської міської ради
Контактний телефон:
+380950470491
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 854 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Центр надання соціальних послуг" Селидівської міської ради
Контактний телефон:
+380950470491
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності