Показати схожі тендери

Закупівля послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів від МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-012529-a
Id Tender f426442201f4419497331629bbb428ea
План UA-P-2025-10-01-014713-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 20:08
Остання зміна 21.10.2025 15:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 544 217.44 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 20:07 до 09.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 20:07
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 20:07
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:34
до 15.10.2025 18:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 18:08
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 18:08
до 21.10.2025 15:54
Період уточнень
з 01.10.2025 20:07 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 20:07 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:34 до 15.10.2025 18:08
Період кваліфікації
з 10.10.2025 14:34 до 15.10.2025 18:08
Основні параметри
послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 544 217.44 грн.
послуги послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
Назва предмета закупівлі
послуги послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
Очікувана вартість
1 544 217.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7721,09
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 14:11
Закінчення аукціону
10.10.2025 14:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
Код ДК 021:2015
79995100-6 - Архівні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник щомісячно сплачує за надані Послуги шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на банківський рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання акта приймання-передавання наданих послуг за попередній розрахунковий період. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник повідомляє Виконавця про вказані обставини (у разі їх виникнення) протягом 3 (трьох) днів з дати, коли про них стало відомо Замовнику
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРХІВ-ЦЕНТР»
Пропозиція:
810 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Семенюк Катерина Василівна
Пропозиція:
809 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 14:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій БУДЧЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380443630863
Сайт:
http://minagro.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37471967
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 послуги послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
Період вимог/скарг з 15.10.2025 18:08 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 14:34 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 18:08
Довідка НАЗК
15.10.2025 18:08
Повідомлення про рішення
10.10.2025 14:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 20:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 20:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією ***************************************************************************************************** Невідповідність 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі документів тендерної пропозиції ФОП Семенюк Катерина Василівна надано: аналогічний за предметом закупівлі договір № 27 від 30.10.2024 року відповідно до якого учасник ФОП Семенюк Катерина Василівна повинен надати Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК) Послуги бібліотек і архівів ((Архівні послуги (архівування документів та справ)) (ДК 021:2015 92510000-9), а також Акт про надання послуг № 1 від 24.11.2024 року, який свідчить про приймання НКЕК наданих послуг за вказаним договором (електронний файл «Договір та акт 2024р. по НКЕК» у форматі розширенням даних *.pdf підписаний електронним підписом *.asice.p7s розміщений в електронній системі закупівель у складі документів тендерної пропозиції). Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Семенюк Катерина Василівна щодо її відповідності вимогам тендерної документації, замовник виявив невідповідності в документах про відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: аналогічний за предметом закупівлі договір № 27 від 30.10.2024 року наданий не в повному обсязі, в порушення вимог підпункту 2.1.1 пункту 2.1 частини другої додатку 4 до тендерної документації. ВИМОГА: Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 годин уточнених або нових документів, а саме: шляхом завантаження через електронну систему закупівель договору № 27 від 30.10.2024 року про надання послуги бібліотек і архівів ((Архівні послуги (архівування документів та справ)) (ДК 021:2015 92510000-9) у повному обсязі з усіма додатками, які є його невід’ємними частинами. ***************************************************************************************************** Невідповіднісь 2. В порушення вимог пункту 8.8 частини восьмої додатку 4 до тендерної документації у складі документів тендерної пропозиції ФОП Семенюк Катерина Василівна відсутній лист, складений в довільній формі, що містить інформацію про те, що ФОП Семенюк Катерина Василівна: не є громадянином російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран, (за винятком товарів походженням з російської федерації / республіки білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; не веде господарську діяльність на тимчасово окупованих територіях України та на території російської федерації після 2014 року, не співпрацює та не має господарських зав’язків з суб’єктами господарювання, що визначені законами України «Про санкції», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», постановами Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією російської федерації» (із змінами і доповненнями), від 09 квітня 2022 року № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» (із змінами і доповненнями), від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації» (із змінами і доповненнями), від 30 грудня 2015 року № 1146 «Про ставки ввізного мита стосовно товарів, що походять з російської федерації» (із змінами і доповненнями). ВИМОГА: Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону Замовник вимагає усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель протягом 24 годин уточнених або нових документів, а саме: шляхом завантаження через електронну систему закупівель листа, складеного в довільній формі, що містить інформацію про те, що ФОП Семенюк Катерина Василівна: - не є громадянином російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); - не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації / республіки білорусь / ісламської республіки іран, (за винятком товарів походженням з російської федерації / республіки білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»; - не веде господарську діяльність на тимчасово окупованих територіях України та на території російської федерації після 2014 року, не співпрацює та не має господарських зав’язків з суб’єктами господарювання, що визначені законами України «Про санкції», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», постановами Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією російської федерації» (із змінами і доповненнями), від 09 квітня 2022 року № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з російської федерації» (із змінами і доповненнями), від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з російської федерації» (із змінами і доповненнями), від 30 грудня 2015 року № 1146 «Про ставки ввізного мита стосовно товарів, що походять з російської федерації» (із змінами і доповненнями).
Створено
14.10.2025 17:09
Надати до
15.10.2025 17:09
Договір
UA-2025-10-01-012529-a-a1
Підписаний і діє
Номер
144-2025
809 500 грн.
809 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
Номенклатура
послуги з науково-технічного опрацювання та архівування документів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
809 500
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
Повна назва
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37471967

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Семенюк Катерина Василівна
Повна назва
ФОП Семенюк Катерина Василівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2503003084

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA553052990000026007045004454
ПІБ підписанта
Семенюк Катерина Василівна
Посада підписанта
Фізична особа-підприємець
Діє на підставі
Виписки з ЄДР
Номер телефону
+380666974308
Електронна пошта
Документи договору
21.10.2025 15:54
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 544 217.44 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 09:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443630863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 544 217.44 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 09:00
Замовник:
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380443630863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності