Показати схожі тендери

Закупівля ЦЗВ-25Т_362_ВО: Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів (32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання) від Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-012170-a
Id Tender 0c4ed830fbdd4341a02831341f5c33a3
План UA-P-2025-10-01-014818-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 18:07
Остання зміна 03.12.2025 17:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 323 737.8 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 18:06 до 28.10.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 18:06
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 18:06
до 25.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:34
до 05.11.2025 15:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.11.2025 11:55
до 11.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2025 15:31
до 03.12.2025 17:01
Період уточнень
з 01.10.2025 18:06 до 25.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 18:06 до 25.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:34 до 05.11.2025 15:31
Період кваліфікації
з 29.10.2025 13:34 до 05.11.2025 15:31
Основні параметри
ЦЗВ-25Т_362_ВО: Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів (32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
70 323 737.8 грн.
Лот 1 - Телеметричне та термінальне обладнання
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Телеметричне та термінальне обладнання
Очікувана вартість
70 323 737.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
351618,69
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.10.2025 13:05
Закінчення аукціону
29.10.2025 13:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів
Код ДК 021:2015
32440000-9 - Телеметричне та термінальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТРЕК"
Пропозиція:
60 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "АГРО-АЗС-СЕРВІС"
Пропозиція:
61 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛЬТАКЛАМ ПЛЮС"
Пропозиція:
60 980 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.10.2025 13:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.10.2025 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Євгеній Касаткін
Електронна пошта
Телефон
380444650866
Сайт:
http://uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081347
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
03049
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Україна, Київ, проспект Повітрофлотський 11/15
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Телеметричне та термінальне обладнання
Період вимог/скарг з 03.11.2025 11:55 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.10.2025 13:34 по 27.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до п.п 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати чинні сертифікати експертизи типу (модуль В) для підтвердження відповідності: - густиномірів (у разі їх постачання, як окремого компоненту товару), рівнемірів вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94; - паливнороздавальних колонок, витратомірів-лічильників вимогам Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 163; - обладнання вибухозахищеного виконання (густиномірів (у разі їх постачання, як окремого компоненту товару), рівнемірів, паливнороздавальних колонок, витратомірів-лічильників) вимогам Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1055. Однак, у пропозиції учасника відсутній сертифікат експертизи типу (модуль В) на рівнеміри, який підтверджує відповідність вимогам Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.2016 № 1055 та не в повному обсязі надано сертифікат перевірки типу (модуль В) на підтвердження відповідності лічильника вимогам Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 163 (надано першу сторінку з 25 сторінок). Враховуючи вищевикладене, Учасник не виконав вимоги п.п 1.2 Додатку 2 до тендерної документації, а тому тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
03.11.2025 11:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
30.10.2025 13:23
Електроний протокол про продовження строку
29.10.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
30.10.2025 13:22
Дата кінця розгляду
27.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 05.11.2025 15:31 по 11.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 11:55 по 02.12.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
05.11.2025 15:31
Довідка НАЗК
05.11.2025 15:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.11.2025 15:58
Електроний протокол про продовження строку
03.11.2025 15:53
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
03.11.2025 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до п. 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, де найменування запропонованого до постачання товару буде відповідати кількості, яка зазначена у Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: 2.1. Пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати Цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, де найменування запропонованого до постачання товару буде відповідати кількості, яка зазначена у Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація).
Створено
03.11.2025 15:52
Надати до
04.11.2025 15:52
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій за наступним тендером, у зв’язку з потребою оброблення великого об’єму інформації
Дата продовження строку розгляду
04.11.2025 15:57
Дата кінця розгляду
02.12.2025 00:00
Договір
UA-2025-10-01-012170-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦЗВ-07-07625-01
72 666 000 грн.
60 555 000 грн.
З ПДВ
Підписано
28.11.2025
Строк дії договору з
28.11.2025
по
30.11.2026
Номенклатура
1 (комплект)
Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів
Номенклатура
Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 листопада 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081347

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТРЕК"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТРЕК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38350582

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.12.2025 17:01
-
03.12.2025 17:00
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-20-000004
Дата створення проекту
20.11.2025 11:14
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
20.11.2025 11:28
Дата публікації висновку про результати
28.11.2025 10:58
Дата завершення усунення порушень
04.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
12.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.11.2025 № 101-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.11.2025 № 101-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-10-01-012170-a 01.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.11.2025 00:00
Документи рішення
20.11.2025 11:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій учасників, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Центр забезпечення виробництва» акціонерного товариства «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 23.10.2025 б/н, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТАКЛАМ ПЛЮС» (далі – ТОВ «ДЕЛЬТАКЛАМ ПЛЮС»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІТРЕК» (далі – ТОВ «НАВІТРЕК»), вимога про усунення невідповідностей до 04.11.2025, електронні протоколи/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 30.10.2025, від 04.11.2025, протоколи розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи від 03.11.2025 № 362_25_ВО, від 05.11.2025 № 362_25_ВО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.11.2025, пояснення надані Замовником 26.11.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ДЕЛЬТАКЛАМ ПЛЮС», ТОВ «НАВІТРЕК», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.11.2025 00:00
Дата публікації
28.11.2025 10:58
Документи висновку
28.11.2025 10:58
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ЦЗВ-25Т_362_ВО: Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів (32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-10-01-012170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.11.2025 11:27
Орган перевірки
27.11.2025 00:00
Документи повідомлення
21.11.2025 11:28
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_362_ВО: Автоматизована система електронного адміністрування пального акцизних складів (32440000-9 Телеметричне та термінальне обладнання)) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації. Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz. Надаємо узагальнений розрахунок вартості закупівлі.
Рішеня
26.11.2025 14:32
Замовник
Документи повідомлення
26.11.2025 14:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 323 737.8 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 12:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650866
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
70 323 737.8 грн.
Період подання пропозицій
до 28.10.2025 12:00
Замовник:
Філія "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380444650866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності