Показати схожі тендери
Закупівля «Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області» (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-011106-a
Id Tender 4087435a469b42248cffdafdedb8862e
План UA-P-2025-10-01-013411-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 16:34
Остання зміна 29.10.2025 15:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 251 332.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 16:33 до 12.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 16:33
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 16:33
до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.10.2025 00:00
до 16.10.2025 16:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 16:05
до 22.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2025 16:05
до 29.10.2025 15:35
Період уточнень
з 01.10.2025 16:33 до 09.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 16:33 до 09.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.10.2025 00:00 до 16.10.2025 16:05
Період кваліфікації
з 12.10.2025 00:00 до 16.10.2025 16:05
Основні параметри
«Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області» (код ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 251 332.8 грн.
Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області
Очікувана вартість
2 251 332.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11256,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45316000-5 - Монтаж систем освітлення і сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
48301, Україна, Тернопільська область, м. Монастириська, вул. Січових Стрільців, 2
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за виконані роботи (надані послуги) здійснюється в межах фактичних надходжень на реєстраційний рахунок Замовника протягом 15 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
2 230 834.86 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.10.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine Facility
Повна назва
Ukraine Facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Будна
Електронна пошта
Телефон
+380683539321
Замовник
ЄДРПОУ
44081953
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
48301
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Чортківський р-н
Адреса
місто Монастириська, вул.Бандери С., будинок 5
Кваліфікація
Лот № 1 Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області
Період вимог/скарг з 16.10.2025 16:05 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.10.2025 00:00 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.10.2025 16:05
Довідка НАЗК
16.10.2025 16:05
Повідомлення про рішення
12.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 16:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
А) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №09/18 від 18.10.2025 року (файл із назвою «Довідка про наявність працівників»), проте у зазначені довідці у стовпці «Посада» Учасник вказав П.І.Б. працівників, а у стовпці «П.І.Б.» вказав посади працівників, крім того Учасником вказані скорочені назви посад працівників, що не дає можливості Замовнику визначити виконання Учасником вимог кваліфікаційного критерію; 2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №09/18 від 10.10.2025 року (файл із назвою «Довідка аналогічний договір»), у якій Учасник відобразив інформацію про договір №1/23С від 22 червня 2023 року укладений із Виконавчим комітетом Бабанської селищної ради, проте у складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутня копія відповідного договору, а також відсутні копії актів які підтверджують виконання відповідного договору. Крім того, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Договору №09/12 від 09.12.2022 року укладеного із Виконавчим комітетом Бабанської селищної ради та копії актів, які підтверджують виконання відповідного договору (файл із назвою «Аналогічний Договір Бабанка+Відгук») проте відомості про вказаний договір відсутні у наданій Учасником довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №09/18 від 10.10.2025 року; 3. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано квитанцію №2, що підтверджує подання електронної фінансової звітності. Б) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. П. 1 додатку №1 до тендерної документації та п. 17-18 додатку №6 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену довідку за формою 1 додатку 1 до тендерної документації»; 2. П. 2 додатку №1 до тендерної документації та п. 15 додатку №6 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену довідку за формою 2 додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці за формою 2, Учасник надає наступні документи: - копію аналогічного договору* з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору; - копії актів про надання послуг (виконаних робіт) за Договором. Примітка: * - аналогічним договором є договір щодо надання аналогічних послуг, або послуг за аналогічним предметом закупівлі»; 3. П. 3 додатку №1 до тендерної документації та п. 19 додатку №6 до тендерної документації: «Обсяг річного доходу (виручки) учасника за 2024 рік повинен становити не менше очікуваної вартості закупівлі. Обсяг річного доходу (виручки) учасника підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). У разі, якщо учасник є суб’єктом малого підприємництва, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м); - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва в складі Балансу (форма №1-мс) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-мс). Для Учасників – фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1); або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності». В) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції виправлену Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації у якій необхідно коректно відобразити інформацію у стовпцях «Посада» (в т.ч. вказати повні назви посад) та «П.І.Б.»; 2. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції заповнену довідку за формою 2 додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці за формою 2, Учасник має надати копію аналогічного договору* з усіма додатками, що є невід’ємними частинами до договору та копії актів про надання послуг (виконаних робіт) за Договором. Примітка: * - аналогічним договором є договір щодо надання аналогічних послуг, або послуг за аналогічним предметом закупівлі; 3. Учаснику необхідно надати у складі тендерної пропозиції квитанцію №2, що підтверджує подання електронної фінансової звітності.
Створено
15.10.2025 15:39
Надати до
16.10.2025 15:39
Договір
UA-2025-10-01-011106-a-b1
Підписаний і діє
Номер
230
2 230 834.86 грн.
1 859 029.05 грн.
З ПДВ
Підписано
28.10.2025
Строк дії договору з
28.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області
Номенклатура
Улаштування (монтаж) системи протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напряму евакуювання) та системи блискавкозахисту в приміщеннях будівлі Монастириського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Монастириської міської ради за адресою: вул. Січових Стрільців, 2, місто Монастириська, Чортківського району, Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44081953

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Повна назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42082117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 251 332.8 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380683539321
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 251 332.8 грн.
Період подання пропозицій
до 12.10.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МОНАСТИРИСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380683539321
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності