Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-010568-a
Id Tender ef79af6b19f849bf926543d4f7da78b4
План UA-P-2025-10-01-012193-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.10.2025 16:15
Остання зміна 27.10.2025 08:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 317 826 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 16:10 до 16.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 16:10
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 16:10
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:46
до 21.10.2025 10:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.10.2025 10:31
до 27.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.10.2025 10:31
-
Період уточнень
з 01.10.2025 16:10 до 13.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 16:10 до 13.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:46 до 21.10.2025 10:31
Період кваліфікації
з 16.10.2025 13:46 до 21.10.2025 10:31
Основні параметри
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 317 826 грн.
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 317 826 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11589,13
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 178.26
Аукціон
Cтарт аукціону
16.10.2025 13:23
Закінчення аукціону
16.10.2025 13:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
52020, Україна, Дніпропетровська область, село Чумаки, вул. Шкільна, 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником Підряднику протягом 10 робочих днів після виконання робіт та підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України. Вказані документи складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВТФ "Енергетик"
Пропозиція:
2 114 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ЕНД-БІЗ"
Пропозиція:
2 115 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.10.2025 13:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 16:15
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
27.10.2025 08:32
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: було допущено помилку у Додатку 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація до предмету закупівлі», а саме не в повному обсязі викладено перелік робіт у дефектному акті. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
27.10.2025 08:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Данилова
Електронна пошта
Телефон
+380508591058
Замовник
ЄДРПОУ
42148476
Повна назва
Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району
Поштовий індекс
52024
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с. Чумаки
Адреса
вул. Шкільна, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 21.10.2025 10:31 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2025 13:46 по 24.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 10:31
Довідка НАЗК
21.10.2025 10:31
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВТФ "Енергетик" (код ЄДРПОУ 21912351) за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом: Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), (ідентифікатор закупівлі UA-2025-10-01-010568-a) виявлено необхідність у наданні додаткової інформації та/або документів до тих, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Згідно п. 2 табличної частини п.п. 3.1. п. 3 «Документи, що подаються на підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям» додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям необхідно: 1.1.) На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: - «Довідку за наведеною формою, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів з інформацією: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса; телефон, П.І.П особи, яка відповідала за виконання договору; предмет договору; ідентифікаційний номер закупівлі; сума договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод.» Учасником було надано Довідку № 4 від 14.10.2025 р. за вказаною Замовником формою, але без інформації про ідентифікаційний номер закупівлі; суми договору (початкова та сума з урахуванням змін до договору); наявність/відсутність додаткових угод. Просимо Учасника виправити невідповідність шляхом внесення змін у Довідку № 4 від 14.10.2025 р. 1.2.) На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: - «Сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту). « 1.2.1.) На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасником було надано копію Договору підряду № 59 від 26.05.2017 року на суму 911018,61 грн. без ПДВ. На підтвердження виконання наданого Договору Учасником надано: - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за лютий 2018 року від 01.03.2018 р. на суму 63895,17 грн; - Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 19.12.2018 р. на суму 115190,85 грн; - Акт № 2 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2018 року від 21.12.2018 р. на суму 319277,06 грн. Згідно наданої інформації по актам приймання виконаних будівельних робіт, сума складає 498363,08 грн. Разом з тим, Учасником надано Довідку № 13 від 14.10.2025 р. з переліком актів приймання виконаних будівельних робіт де вказано наступне: - Акт виконаних робіт № 1 на суму 795827,77 грн; - Акт виконаних робіт № 2 на суму 115190,84 грн; Згідно наданої інформації по актам приймання виконаних будівельних робіт, сума складає 911 018,61 грн. Просимо Учасника виправити невідповідність шляхом внесення змін у Довідку № 13 від 14.10.2025 р. з переліком актів приймання виконаних будівельних робіт та/або надати Акти приймання виконаних будівельних робіт, які відповідають виконанню Договору підряду № 59 від 26.05.2017 року на загальну суму 911018,61 грн. 1.2.2.) На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Учасником було надано копію Договору № 21-10/24 від 21.10.2024 року на виконання робіт. У п. 3.1. р. 3 «Ціна і порядок розрахунків» вказано: «Загальна сума цього Договору та вартість робіт складається із сум зазначених у додатка до Договору, які є невід’ємною частиною Договору.». Але додатки до Договору, де вказана його ціна надано не було. На підтвердження виконання Договору № 21-10/24 від 21.10.2024 року на виконання робіт Учасником надано Акт здачі-приймання виконаних робіт № 1 від 15.04.2025 року на суму 944421,53 грн. Просимо Учасника виправити невідповідність шляхом надання додатків до договору, де вказана його ціна. 1.3.) «На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: - Документ, що підтверджує виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам) (таким документом являється звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю»), а також інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору, застосованих оперативно-господарських санкцій.» Учасником не було надано вказаної інформації. Просимо Учасника надати звіт про виконання договору (або обґрунтовану інформацію щодо його відсутності) та інформацію про відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору, застосованих оперативно-господарських санкцій. 2) Згідно п.п. 4 п. 4 «Інші документи від Учасника» додатку 2 до Тендерної документації, для підтвердження повноважень Учасника щодо підпису документів встановлено: -«Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією паспорту (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця).» Учасником, згідно даного пункту, не було надано копію паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції. Просимо Учасника надати вище вказані документи. 3) п.п. 23 п. 4 «Інші документи від Учасника» додатку 2 до Тендерної документації встановлено, що необхідно надати : «Довідка про те, що якість робіт, які будуть виконуватися буде відповідати нормам чинного законодавства.» Учасником не було надано даної довідки. Просимо Учасника виправити невідповідності шляхом надання довідки з інформацією про те, що якість робіт, які будуть виконуватися буде відповідати нормам чинного законодавства.
Створено
20.10.2025 10:29
Надати до
21.10.2025 10:29
Договір
UA-2025-10-01-010568-a-c1
Очікує підписання
2 114 500 грн.
2 114 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: вул. Щедра, 4-Г, с-ще. Зоря, Дніпровського району, Дніпропетровської області (на основі CPV за ДК 021:2015 – код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району
Повна назва
Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42148476

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВТФ "Енергетик"
Повна назва
ТОВ "ВТФ "Енергетик"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21912351

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 317 826 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району
Контактний телефон:
+380508591058
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 317 826 грн.
Період подання пропозицій
до 16.10.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Чумаківської сільської ради Дніпровського району
Контактний телефон:
+380508591058
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності