Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери) від Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 ім. Т. Г. Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-010192-a
Id Tender 704b41fa005f471eb014fca1873e20dc
План UA-P-2025-10-01-012177-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.10.2025 16:07
Остання зміна 01.11.2025 11:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
360 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 16:07 до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 16:07
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 16:07
до 06.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:44
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 14:57
до 23.10.2025 00:00
Період уточнень
з 01.10.2025 16:07 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 16:07 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 11:44
Основні параметри
ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
360 000 грн.
ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Очікувана вартість
360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1800,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 11:15
Закінчення аукціону
09.10.2025 11:44
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (штуки)
Кондиціонер Chigo CCR-60HVR4S/COU-60HZDR4/SP-S068, або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер Chigo CCR-60HVR4S/COU-60HZDR4/SP-S068, або еквівалент
Код ДК 021:2015
42512000-8 - Установки для кондиціювання повітря
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Героїв Майдану, 3
Дата постачання по
01.12.2025 16:01
Позиція : №2 3 (штуки)
Кондиціонер Daiko NRSK-H18NVR / NRSK-H18INVR, або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер Daiko NRSK-H18NVR / NRSK-H18INVR, або еквівалент
Код ДК 021:2015
42512200-0 - Настінні кондиціонери повітря
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
18029, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Героїв Майдану, 3
Дата постачання по
01.12.2025 16:01
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 20 (двадцяти) робочих днів з моменту і на підставі підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника усіх товаросупровідних документів (рахунок, накладна, тощо)
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРВЕНТКЛІМАТ"
Пропозиція:
319 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРОМАВТОМАТИКА БС"
Пропозиція:
290 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЛС"
Пропозиція:
235 198 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 11:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бєлінська Ольга Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472661895
Замовник
ЄДРПОУ
25659711
Повна назва
Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 ім. Т. Г. Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області
Поштовий індекс
18029
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Героїв Майдану,3
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Період вимог/скарг з 17.10.2025 14:57 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 11:44 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЛС» на предмет її відповідності вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, встановлено наступні невідповідності: В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕЛС» міститься технічна специфікація (Вих. №12 від 08.10.2025), з відомостями про запропонований товар. З наведеної у технічній специфікації інформації встановлено, що запропонований учасником касетний кондиціонер SKYLUX SKH-C60R3DI внутрішній блок/ SKH-U60R3DI зовнішній блок не відповідає вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, за такими показниками: - рівень шуму внутрішнього блоку: діапазон 44 - 53 дБ(А). Вимагалось не більше 52 дБ(А); - рівень шуму зовнішній блок: 61 дБ(А). Вимагалось не більше 58 дБ(А). - температурний діапазон роботи обігрів: -20°С …+24°С. Вимагалось: -20°С …+30°С. З огляд на вищевикладене, тендерну пропозицію ТОВ «ДЕЛС» по закупівлі UA-2025-10-01-010192-a згідно предмету закупівлі «ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)» відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
17.10.2025 14:56
Повідомлення про рішення
09.10.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:56
Період вимог/скарг з 17.10.2025 15:03 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 14:57 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «ФІРМА «ПРОМАВТОМАТИКА БС» на предмет її відповідності вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, встановлено наступні невідповідності: В складі тендерної пропозиції ПП «ФІРМА «ПРОМАВТОМАТИКА БС» міститься файл «Додаток 3.PDF» з описом технічних характеристик запропонованого товару. Зі змісту цього файлу, встановлено, що учасник пропонує касетний кондиціонер Bergen LBTE4-60IM3/LBUE4-60OM3/LPB-03 R32 M, який не відповідає вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, за такими показниками: - рівень шуму зовнішній блок: 59 дБ(А). Вимагалось не більше 58 дБ(А). - температурний діапазон роботи обігрів: -20°С …+24°С. Вимагалось: -20°С …+30°С. З огляд на вищевикладене, тендерну пропозицію ПП «ФІРМА «ПРОМАВТОМАТИКА БС» по закупівлі UA-2025-10-01-010192-a згідно предмету закупівлі «ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)» відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:56
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 15:03 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.10.2025 12:16
documentType.award.deviationReport
23.10.2025 19:39
Електроний протокол про продовження строку
17.10.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:56
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Статтею 29 Закону встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно ч.11 ст. 29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Для проведення детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» на відповідність вимогам тендерної документації, необхідно продовжити строк її розгляду. Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» по відкритим торгам UA-2025-10-01-010192-a згідно предмету закупівлі «ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.10.2025 19:38
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: І. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого товару (технічна специфікація) за формою наведеною в цьому пункті, яка передбачає зазначення відомостей про найменування запропонованого товару (модель, марка), характеристики запропонованого товару, кількість, виробника товару та країну походження товару. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» міститься технічна специфікація запропонованого товару, якою учасник інформує, що пропонує два типи кондиціонерів: кондиціонер касетний AlpinAir Caseta (ALP-V60BD/ALP-V60ZBD SP-S068) та кондиціонер AlpinAir Nordend M-Bus (NRD-18INMP/NRD-18OUTMP). Виробником обох типів кондиціонерів учасником зазначено TCL Air Conditioner(Zhongshan) Co.Ltd. Однак, в технічному паспорті товару «Кондиціонер касетний AlpinAir Caseta (ALP-V60BD/ALP-V60ZBD SP-S068)» та в сертифікаті відповідності UA0.YT.092403-25 продукції «Кондиціонери побутового та промислового призначення, згідно Додатку – 18 моделей, 155 артикулів, ТМ AlpinAir...», а також в деклараціях відповідності кондиціонерів технічним регламентам, виробником кондиціонерів моделі «Caseta», арт. «ALP-V60*/ALP-V60* SP-S068» зазначено GCHV GUANGDONG CARRIER HEATING, VENTILATION AND CONDITIOING CO.LTD, що не відповідає інформації, яку учасник вказав у технічній специфікації щодо такого типу кондиціонерів. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати уточнену технічну специфікацію, за формою наведеною в пункті 3.1. Додатку 1 до тендерної документації, яка повинна містити відомості про найменування запропонованого товару (модель, марка), характеристики запропонованого товару, кількість, ВИРОБНИКА ТОВАРУ та країну походження товару. ІІ. Згідно пункту 1.1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)** щодо постачання аналогічного товару. ** Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає постачання ТОВАРУ АНАЛОГІЧНОГО ЗА ПРЕДМЕТОМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ ЗА КОДОМ ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА. Учасник повинен надати у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка повинна містити інформацію про найменування замовника(контрагента), предмет договору, реквізити договору (номер, дата), а також містити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» міститься файл «довідка виконані договори.pdf», яка всупереч вимогам п.1.1.1. Додатку до тендерної документації не міститься посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. Крім цього, у вищевказаній довідці учасник зазначено відомості про договір №53-122-01-20-09785 від 10.06.2020, предмет якого є продукція 39710000-2 (Система кондиціювання), що не відповідає вимогам п.1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації за предметом договору, тому що предметом цієї закупівлі є товар за кодом єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)** щодо постачання аналогічного товару. Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами конкурентної процедури закупівлі (тендеру), оголошення про проведення якого було у публічному доступі, або договір, інформація про який оприлюднено замовником* на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (* замовник у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі»). Учасники повинні документально підтвердити факт проведення конкурентної процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. ** Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що передбачає постачання товару аналогічного за предметом цієї закупівлі за кодом єдиного закупівельного словника. Довідка повинна містити інформацію про найменування замовника(контрагента), предмет договору, реквізити договору (номер, дата), а також містити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір. ІІІ. Згідно п.1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: а. аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; б. позитивний(і) відгук(и) від замовника(контрагента) щодо виконання аналогічного договору, із зазначенням номеру та дати договору (у відгуку обов’язково має міститися інформація про фактичне виконання договору); в. первинний(і) документ(и), що підтверджує(ють) фактичне виконання даного договору (приймання-передачу товару) (видаткова накладна/акт, тощо). В складі тендерної пропозиції міститься договір поставки №690У/2020 від 06.10.2020, укладений з ПрАТ «Укргідроенерго» щодо закупівлі товару «ДК 021:2015 код 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої», визначений у специфікації (5 типів кондиціонерів). Також учасником надано відгук ПрАТ «Укргідроенерго» від 15.07.2021 №12-1/9786 з підтвердження виконання ТОВ «УКРВЕНТКЛІМАТ» вищевказаного договору у повному обсязі, сума якого становить 1 840 640,00 грн. з ПДВ. При цьому, на підтвердження приймання-передачі товару за договором №690У/2020 від 06.10.2020 учасником надано наступні первинні документи: - Видаткова накладна №РН-0000076 від 16.10.2020, що підтверджує передачу 44 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS35NFWHRA / 1U35MEEFRA та 6 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS25NFWHRA / 1U25BEEFRA на загальну суму 1028904,00 грн. з ПДВ; - Видаткова накладна №РН-0000077 від 16.10.2020, що підтверджує передачу 2 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS68NFWHRA / 1U68REEFRA та 3 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS35NFWHRA / 1U35MEEFRA на загальну суму 121339,99 грн. з ПДВ; - Видаткова накладна №РН-0000079 від 16.10.2020, що підтверджує передачу 5 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS50NFWHRA / 1U50MEEFRA на загальну суму 134100,00 грн. з ПДВ; - Видаткова накладна №РН-0000081 від 16.10.2020, що підтверджує передачу 3 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS68NFWHRA / 1U68REEFRA на загальну суму 87348,00 грн. з ПДВ; - Видаткова накладна №РН-0000083 від 16.10.2020 та акт приймання-передачі товару від 27.10.2020, що підтверджують передачу 5 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS35NFWHRA / 1U35MEEFRA на загальну суму 105180,00 грн. з ПДВ. Отже, загальна вартість кондиціонерів за наданими первинними документами становить 1476871,99 грн., що не підтверджує фактичне виконання договору у повному обсязі, як зазначено у відгуку, чим порушено вимоги п.1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен до наявних у складі пропозиції документів ДОДАТИ первинний(і) документ(и) (видаткова накладна/акт, тощо), що підтверджує(ють) виконання договору №690У/2020 від 06.10.2020 на суму 363768,01 грн. (різниця між сумою договору та вартістю товару за наявними у складі пропозиції накладними), та передбачають приймання-передачу 5 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS25NFWHRA / 1U25BEEFRA, 3 шт. Haier Family Plus AS35NFWHRA / 1U35MEEFRA та 8 шт. кондиціонерів Haier Family Plus AS50NFWHRA / 1U50MEEFRA. IV. Всупереч вимогам п.5.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі, що містить погодження учасника щодо УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати інформацію, що містить погодження учасника щодо УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). V. Всупереч вимогам п.5.2. Додатку 1 до тендерної документації учасник не вказав систему оподаткування в інформації про учасника. З метою усунення вищевказаної невідповідності учасник повинен надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі; - Код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*; - Місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців); - Поштова адреса; - Телефон; - Електронна пошта; - Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; - Номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором; - СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ; - Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію.
Створено
31.10.2025 12:15
Надати до
01.11.2025 12:15
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 ім. Т. Г. Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380472661895
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Черкаська спеціалізована школа I-III ступенів №28 ім. Т. Г. Шевченка Черкаської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380472661895
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності