Показати схожі тендери

Закупівля Частини бурильних машин – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 43610000-2 (зубці ріжучі до дорожньої фрези) від Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-009973-a
Id Tender 8e64229987d34befa5795fd7f0f0f89f
План UA-P-2025-10-01-011143-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 01.10.2025 15:53
Остання зміна 03.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
402 500 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 15:51 до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 15:51
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 15:51
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 13:56
до 28.10.2025 12:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 15:28
до 03.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.10.2025 12:18
-
Період уточнень
з 01.10.2025 15:51 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 15:51 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 13:56 до 28.10.2025 12:18
Період кваліфікації
з 09.10.2025 13:56 до 28.10.2025 12:18
Основні параметри
Частини бурильних машин – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 43610000-2 (зубці ріжучі до дорожньої фрези)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
402 500 грн.
Частини бурильних машин – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 43610000-2 (зубці ріжучі до дорожньої фрези)
Назва предмета закупівлі
Частини бурильних машин – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 43610000-2 (зубці ріжучі до дорожньої фрези)
Очікувана вартість
402 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8050,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.10.2025 13:33
Закінчення аукціону
09.10.2025 13:56
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 200 (штуки)
Зубці ріжучі фрези BSH322 W6/20X2
Опис предмета закупівлі
Зубці ріжучі фрези BSH322 W6/20X2
Код ДК 021:2015
43610000-2 - Частини бурильних машин
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, Броварський проспект, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 500 (штуки)
Зубці ріжучі W4-G/20X2
Опис предмета закупівлі
Зубці ріжучі W4-G/20X2
Код ДК 021:2015
43610000-2 - Частини бурильних машин
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02089, Україна, м. Київ, Броварський проспект, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 2 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ЛОДЖІСТІК ГРУП"
Пропозиція:
379 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Шевченко Костянтин Борисович"
Пропозиція:
371 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.10.2025 13:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 15:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
01.10.2025 15:48
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кравченко Ірина Григорівна
Електронна пошта
Телефон
380504486977
Замовник
ЄДРПОУ
05446166
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIEMSVTO ''SHLAHOVO-EKSPLUATACIINE UPRAVLINNIA PO REMONTU TA UTRIMANIY AVTOMOBIL SHLIAHIV TA SPORUD NA NIH DNIPROVSKOGO RAIONU''
Повна назва
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE PIDPRIEMSVTO ''SHLAHOVO-EKSPLUATACIINE UPRAVLINNIA PO REMONTU TA UTRIMANIY AVTOMOBIL SHLIAHIV TA SPORUD NA NIH DNIPROVSKOGO RAIONU''
Поштовий індекс
02089
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Броварський проспект, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Частини бурильних машин – за кодом CPV за ДК 021:2015 — 43610000-2 (зубці ріжучі до дорожньої фрези)
Період вимог/скарг з 17.10.2025 15:28 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 13:56 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник частково не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тендерна документація містить такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Учасник на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі має надає такі документи: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнене і підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в Додатку 2 до тендерної документації. 2. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару, яка буде містити словосполучення «або еквівалент» (наприклад, автомобіль Renault Duster, або еквівалент), тендерна пропозиція такого учасника вважається як така, що не відповідає умовам технічної специфікації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Відповідно до ТУ У 25.7-38439733- 001:2021 виробника вага різця для фрезерування верхнього шару дорожнього покриття РДП5/20 – не менше 23,4 г. Згідно вимог Замовника вага твердого сплаву на різець з круглим стрижнем (зубці ріжучі W4-G): 20 г. Учасником щодо позиції 2 (Зубці ріжучі W4-G/20X2) зазначено різець з позначенням РДП5/20, що вказує на форма розмір вставки – 5, тоді як Замовником вимагається, щоб розмір твердосплавного накінечника мав позначення - W4. Крім того, позначення G у позиції, вказує, що головка різця має бути з пазом, що спрощує демонтаж. Учасником не надано інформації щодо даного маркування. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
17.10.2025 15:26
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
15.10.2025 11:53
Електроний протокол про продовження строку
09.10.2025 13:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 06.11.2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
15.10.2025 11:52
Дата кінця розгляду
07.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У довідці «1. Довідка про виконання аналогічного договору» не зазначено код предмета закупівлі відповідно за ДК 021:2015. Довіреність, яка надана до аналогічного договору не містить підпису особи, яка одержала довіреність. Невідповідність посади уповноваженої особи, яка підписала лист-відгук (при перевірці УЕП – в.о. начальника). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації – 1. Кваліфікаційні критерії – 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – пункти 1.1.1 – 1.1.2. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виправити довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до інформації зазначеної в аналогічному договорі. Для підтвердження інформації, учасник має надати копії видаткової/видаткових накладної/накладних по цьому договору, що підтверджують виконання аналогічного договору (такі документи мають бути подані на всю суму виконання договору). Документи мають бути оформлені належним чином.; лист-відгук до наданого аналогічного договору, які містять інформацію щодо дотримання умов договору Учасником. Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.
Створено
16.10.2025 10:42
Надати до
17.10.2025 10:42
Період вимог/скарг з 23.10.2025 16:35 по 28.10.2025 12:15
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 15:28 по 15.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.10.2025 16:35
Довідка НАЗК
23.10.2025 16:35
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
23.10.2025 12:19
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
17.10.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 14.11.2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
23.10.2025 12:18
Дата кінця розгляду
15.11.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.10.2025 12:18 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 12:15 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 23 жовтня 2025 року, відповідно до протоколу № 272, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
28.10.2025 12:17
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.10.2025 12:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
402 500 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Контактний телефон:
380504486977
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
402 500 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва
Контактний телефон:
380504486977
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності