Показати схожі тендери

Закупівля за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення та зелених насаджень) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-009924-a
Id Tender 511b4cfac92d4da7b96ff3ef6719d35b
План UA-P-2025-09-30-007081-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 15:55
Остання зміна 21.10.2025 13:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
250 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 15:45 до 09.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 15:45
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 15:45
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00
до 15.10.2025 18:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.10.2025 18:19
до 21.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2025 18:19
до 21.10.2025 13:12
Період уточнень
з 01.10.2025 15:45 до 06.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 15:45 до 06.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00 до 15.10.2025 18:19
Період кваліфікації
з 09.10.2025 00:00 до 15.10.2025 18:19
Основні параметри
за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення та зелених насаджень)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
250 000 грн.
за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення та зелених насаджень)
Назва предмета закупівлі
за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення та зелених насаджень)
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з озеленення та зелених насаджень
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
21
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08131, Україна, Київська область, Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул. Чубинського Павла, будинок 6-А
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГЕРАСИМЕНКО ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Пропозиція:
249 085 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Григорівна Денисюк
Електронна пошта
Телефон
+380688804193
Замовник
ЄДРПОУ
43822509
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
08149
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка
Адреса
вул. Чубинського Павла, будинок 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення та зелених насаджень)
Період вимог/скарг з 15.10.2025 18:19 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 00:00 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2025 18:19
Довідка НАЗК
15.10.2025 18:19
Повідомлення про рішення
09.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
09.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
09.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-10-01-009924-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення та зелених насаджень)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП ГЕРАСИМЕНКО ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ, код ЄДРПОУ/ІПН 3522501539 було виявлено наступні невідповідності: На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник має довантажити сканкопії таких документів: Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1. Для підтвердження наявності працівників в учасника за основним місцем роботи, учасник надає у складі тендерної пропозиції сканкопії з оригіналів наказів про призначення про працевлаштування або витяги з наказів про працевлаштування, або першу та останню сторінку трудової книжки з інформацією про працевлаштування, або цивільно-правові угоди відповідно до КЗпП, ЦКУ, на кожну особу зазначену в вищевказаній довідці. Інформація, яка міститься у довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог тендерної документації Учасник ФОП Герасименко Володимир Валерійович у складі тендерної пропозиції надав довідку № 53 від 07.10.2025 року наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Проте цивільно-правова угода на вказаного у довідці працівника Герасименка Павла Валерійовича відсутня, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 7 пункту 5 Додатку 1 встановлено вимогу щодо накладення кваліфікованого електронного підпису. Всупереч вимогам ФОП Герасименко Володимир Валкрійович наклав удосконалений електронний підпис. Учаснику пропонується в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом: - накладення на пропозицію Учасника кваліфікованого електронного підпису особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника; - приєднання до тендерної пропозиції цивільно-правову угоду на вказаного у довідці працівника Герасименка Павла Валерійовича. 1. Учасник повинен усунути невідповідності і завантажити документи впродовж встановленого вимогою строку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Створено
13.10.2025 16:22
Надати до
14.10.2025 16:22
Договір
UA-2025-10-01-009924-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/10
249 085 грн.
249 085 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
21 (послуга)
послуги з озеленення та зелених насаджень
Номенклатура
послуги з озеленення та зелених насаджень
Кількість
21
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43822509

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГЕРАСИМЕНКО ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП ГЕРАСИМЕНКО ВОЛОДИМИР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3522501539

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 13:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380688804193
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
250 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СОФІЇВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИВОСВІТ" БОРЩАГІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380688804193
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності