Показати схожі тендери

Закупівля Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин) від ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-009762-a
Id Tender 6fb4607a24ee4c9295b208e7fa7189bb
План UA-P-2025-10-01-009540-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.10.2025 15:39
Остання зміна 06.11.2025 09:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 699 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 15:38 до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 15:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 15:38
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.10.2025 13:10
до 29.10.2025 14:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.10.2025 18:02
до 04.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.10.2025 14:27
до 06.11.2025 09:52
Період уточнень
з 01.10.2025 15:38 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 15:38 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 13:10 до 29.10.2025 14:27
Період кваліфікації
з 10.10.2025 13:10 до 29.10.2025 14:27
Основні параметри
Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 699 800 грн.
Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Назва предмета закупівлі
Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Очікувана вартість
1 699 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8499,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.10.2025 12:47
Закінчення аукціону
10.10.2025 13:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення СEС-TE-001м (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
38340000-0 - Прилади для вимірювання величин
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49061, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 24Б
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БРОМ"
Пропозиція:
1 699 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Науково-виробниче підприємство “АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД"
Пропозиція:
1 410 834 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.10.2025 12:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 15:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Степаненко Лариса Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380733184711
Замовник
ЄДРПОУ
43068161
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Поштовий індекс
03083
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ПИРОГІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 50
Кваліфікація
Лот № 1 Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення (ДК 021:2015: 38340000-0 Прилади для вимірювання величин)
Період вимог/скарг з 27.10.2025 18:02 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 13:10 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД" (код ЄДРПОУ 13698692) (далі — Учасник), поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику, а саме: - " Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації, зокрема: - " Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які готуються та надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою." Відповідно до вимог пункту 1 таблиці в розділі І Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати: " На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію одного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів) (акт/ти, накладна/ні, тощо), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається договір поставки/купівлі-продажу/тощо подібний за змістом та/або предметом даної закупівлі та виконаний в повному обсязі договір, в якому учасник виступає продавцем/постачальником.". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналогічні договори.pdf), Контракт № МЕ0379/SZ005 від 24.05.2018 року (файл Контракт NUVIA_ME0379_SZ005.pdf) та Акт передачі обладнання №1 від 16.05.2019 року (файл АКТ передачі _NUVIA_ME0379_SZ005.pdf); 2. Договір про закупівлю обладнання №05/2021 від 27.04.21р. (файл Дог_05_Терноп.ДУ_СЕБГ 70 63..pdf) та видаткова накладна №АК-006 від 16 червня 2021 р. (файл ВН-06, Терноп. ОЛЦ.pdf). Надана у складі тендерної пропозиції "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналогічні договори.pdf) містить невідповідності в частині зазначення дати контракту №МЕ0379/SZ005. Учасником вказано в довідці дату Контракту №МЕ0379/SZ005 від 25.05.2018, в той час, як датою наданого у складі тендерної пропозиції Контракту №МЕ0379/SZ005 є: 24.05.2018 року. Також у "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналогічні договори.pdf) невірно зазначено № Договору з Державною установою "Тернопільський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України", а саме зазначено №05/21 від 27.04.21, в той час як № наданого у складі тендерної пропозиції Договору є №05/2021. Надані у складі тендерної пропозиції аналогічні договори: Контракт № МЕ0379/SZ005 від 24.05.2018 року (файл Контракт NUVIA_ME0379_SZ005.pdf); 2. Договір про закупівлю обладнання №05/2021 від 27.04.21р. (файл Дог_05_Терноп.ДУ_СЕБГ 70 63..pdf) містять заретушовану інформацію щодо ціни договорів. Також надана у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору видаткова накладна №АК-006 від 16 червня 2021 р. (файл ВН-06, Терноп. ОЛЦ.pdf) містить заретушовану інформацію про ціну на товар, що постачався за договором, не містить суми. Акт передачі обладнання №1 від 16.05.2019 року (файл АКТ передачі _NUVIA_ME0379_SZ005.pdf) взагалі не містить інформації щодо ціни товару. Договір/ри в якому/их відсутня інформації щодо ціни договору, ціни за одиницю товару, суми та відсутність в документах, що підтверджують виконання договору ціни за одиницю товару та суми, не підтверджують належним чином досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі. Надані у складі тендерної пропозиції аналогічний договір (файл Контракт NUVIA_ME0379_SZ005.pdf) надано на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині вимог щодо мови документів тендерної пропозиції Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) нові або виправлені документи, що відповідають вимогам пункту 1 таблиці в розділі І Додатку 6 до тендерної документації та вимогам додатку 6 до тендерної документації щодо мови документів тендерної пропозиції Учасника. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати : - "1.1 Копія або скан-копія з оригіналу актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів (тільки для юридичних осіб) та/або інформацію в довільній формі з кодом доступу, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою: https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents);". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: копію Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД" (нова редакція) (файл Копія Статуту.pdf ). Відповідно до пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, зокрема: - "Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції (копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою (у разі її використання) учасника (уповноваженою особою учасника) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).". Відповідно до вимог підпункту 1.3. пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації, зокрема: - "1.3.У разі підписання документів тендерної пропозиції та\або подання тендерної пропозиції іншою особою: - довіреність (доручення), що видана керівником учасника на ім'я уповноваженої особи учасника, що має містити повноваження на підписання та завірення документів;". Копія Статуту, що подана Учасником у складі тендерної пропозиції засвідчена особою: Заступник генерального директора – Мартинюк Л.Б., повноваження якої Учасником процедури закупівлі не підтверджені У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження на підписання та завіряння документів тендерної пропозиції особою, а саме: Заступник генерального директора – Мартинюк Л.Б. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями новий або виправлений документ, що відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації та вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції. 3. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації: - "2. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документ/и, що підтверджують відповідність запропонованого Товару технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - технічна документація виробника (експлуатаційна документація та/або настанова щодо експлуатування та/або інструкція з експлуатації, та/або керівництво, та/або технічна специфікація, та/або брошюра, тощо), яка/кі містить підтвердження технічних характеристик Товару.". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Формуляр ААНК.416653.006/ФФНК.412131.068 ФО (файл Формуляр_СЕБГ_70_63.pdf). Наданий документ не відповідає вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції, оскільки не є документом наданим у формі електронного документа (без КЕП на документі), або не містить підпису та печатки (у разі її використання) Учасника (уповноваженої особи Учасника). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ: Формуляр ААНК.416653.006/ФФНК.412131.068 ФО, який відповідає вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції. 4. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати: - "1. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Технічна специфікація), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі за формою Додатку №2 до тендерної документації . Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) повинна бути надана Учасником на окремому аркуші та підписана уповноваженою особою Учасника. Учасник повинен заповнити колонку №3, Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, вказуючи технічні, якісні характеристики запропонованого ним товару та іншу інформацію, що викладена у Додатку 2 до тендерної документації, також Таблиця повинна містити точну назву товару, який пропонується учасником без словосполучення «або еквівалент».". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: "«ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Технічна специфікація)" (файл Додаток 2 _Технічні, якісні характеристики.pdf) (надалі – "Технічна специфікація Учасника"). Надана Учасником "Технічна специфікація Учасника" не відповідає формі викладеній у Додатку 2 тендерної документації, оскільки не містить всієї інформації, що передбачалася формою Додатку №2 до тендерної документації. Рядки 1.2. , 1.3. Колонки 2 Таблиці 1 Технічної специфікації Учасника викладено в редакції відмінній від форми встановленій у Додатку 2 до тендерної документації. Також в таблиці №1 Технічної специфікації Учасника відсутні рядок 1.7. та рядок 1.8., що не відповідає формі Таблиці 1 встановленій у Додатку 2 до тендерної документації. Текст, що міститься в Технічній специфікації Учасника після таблиці №1 викладено не за формою Додатку 2 до тендерної документації, а саме: у Технічній специфікації Учасника частково відсутній текст, що містився у Додатку 2 до тендерної документації після пункту 7. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) за формою Додатку №2 до тендерної документації, що відповідає вимогам пункту 1 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації.". Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей надав: 1. (файл Довідка про аналог. договори.pdf); 2. (файл Довіреність Л.Б. на 3 роки_09.02.2024.pdf); 3. (файл Дог_NUVIA_спекрометр_МЕ0379_УКР.pdf); 4. (файл Додаток 2 _Технічні, якісні характеристики_24.10.2025.pdf); 5. (файл Опис документів_2018.pdf); 6. (файл Формуляр_СЕБГ_70_63_2025_.pdf). Учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей), а саме: Учасником надано переклад Контракту №МЕ0379/SZ005 від 24.05.2018 року на українській мові, який не є документом наданим у формі електронного документа (без КЕП на документі), документ також не містить підпису та печатки (у разі її використання) Учасника (уповноваженої особи Учасника). Учасником не надано виправлений аналогічний договір із зазначених в "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналог. договори.pdf) в якому присутня інформація щодо ціни договору, ціна за одиницю товару, сума та документ, що підтверджує виконання договору в якому наявна ціна за одиницю товару та сума, чим не підтверджено виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі. Учасник мав надати виправлений документ "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) за формою Додатку №2 до тендерної документації, що відповідає вимогам пункту 1 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації. Надана Учасником ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) (файл Додаток 2 _Технічні, якісні характеристики_24.10.2025.pdf) не містить всіх виправлень, що вимагалися у "Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей". Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.10.2025 18:02
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:06
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 13:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД" (далі — Учасник). У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи (потрібен детальний аналіз технічних, якісних характеристик запропонованого Учасником Товару від фахових спеціалістів Замовника), що надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
16.10.2025 13:04
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації, зокрема: - " Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які готуються та надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою." Відповідно до вимог пункту 1 таблиці в розділі І Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати: " На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію одного аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів) (акт/ти, накладна/ні, тощо), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається договір поставки/купівлі-продажу/тощо подібний за змістом та/або предметом даної закупівлі та виконаний в повному обсязі договір, в якому учасник виступає продавцем/постачальником.". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналогічні договори.pdf), Контракт № МЕ0379/SZ005 від 24.05.2018 року (файл Контракт NUVIA_ME0379_SZ005.pdf) та Акт передачі обладнання №1 від 16.05.2019 року (файл АКТ передачі _NUVIA_ME0379_SZ005.pdf); 2. Договір про закупівлю обладнання №05/2021 від 27.04.21р. (файл Дог_05_Терноп.ДУ_СЕБГ 70 63..pdf) та видаткова накладна №АК-006 від 16 червня 2021 р. (файл ВН-06, Терноп. ОЛЦ.pdf). Надана у складі тендерної пропозиції "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналогічні договори.pdf) містить невідповідності в частині зазначення дати контракту №МЕ0379/SZ005. Учасником вказано в довідці дату Контракту №МЕ0379/SZ005 від 25.05.2018, в той час, як датою наданого у складі тендерної пропозиції Контракту №МЕ0379/SZ005 є: 24.05.2018 року. Також у "Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору" (файл Довідка про аналогічні договори.pdf) невірно зазначено № Договору з Державною установою "Тернопільський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України", а саме зазначено №05/21 від 27.04.21, в той час як № наданого у складі тендерної пропозиції Договору є №05/2021. Надані у складі тендерної пропозиції аналогічні договори: Контракт № МЕ0379/SZ005 від 24.05.2018 року (файл Контракт NUVIA_ME0379_SZ005.pdf); 2. Договір про закупівлю обладнання №05/2021 від 27.04.21р. (файл Дог_05_Терноп.ДУ_СЕБГ 70 63..pdf) містять заретушовану інформацію щодо ціни договорів. Також надана у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору видаткова накладна №АК-006 від 16 червня 2021 р. (файл ВН-06, Терноп. ОЛЦ.pdf) містить заретушовану інформацію про ціну на товар, що постачався за договором, не містить суми. Акт передачі обладнання №1 від 16.05.2019 року (файл АКТ передачі _NUVIA_ME0379_SZ005.pdf) взагалі не містить інформації щодо ціни товару. Договір/ри в якому/их відсутня інформації щодо ціни договору, ціни за одиницю товару, суми та відсутність в документах, що підтверджують виконання договору ціни за одиницю товару та суми, не підтверджують належним чином досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору в повному обсязі. Надані у складі тендерної пропозиції аналогічний договір (файл Контракт NUVIA_ME0379_SZ005.pdf) надано на російській мові без автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам тендерної документації в частині вимог щодо мови документів тендерної пропозиції Учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) нові або виправлені документи, що відповідають вимогам пункту 1 таблиці в розділі І Додатку 6 до тендерної документації та вимогам додатку 6 до тендерної документації щодо мови документів тендерної пропозиції Учасника. 2. Відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати : - "1.1 Копія або скан-копія з оригіналу актуальної на дату подання редакції Статуту, Положення чи інших установчих документів (тільки для юридичних осіб) та/або інформацію в довільній формі з кодом доступу, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою: https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents);". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: копію Статуту ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД" (нова редакція) (файл Копія Статуту.pdf ). Відповідно до пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, зокрема: - "Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції (копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою (у разі її використання) учасника (уповноваженою особою учасника) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).". Відповідно до вимог підпункту 1.3. пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації, зокрема: - "1.3.У разі підписання документів тендерної пропозиції та\або подання тендерної пропозиції іншою особою: - довіреність (доручення), що видана керівником учасника на ім'я уповноваженої особи учасника, що має містити повноваження на підписання та завірення документів;". Копія Статуту, що подана Учасником у складі тендерної пропозиції засвідчена особою: Заступник генерального директора – Мартинюк Л.Б., повноваження якої Учасником процедури закупівлі не підтверджені У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження на підписання та завіряння документів тендерної пропозиції особою, а саме: Заступник генерального директора – Мартинюк Л.Б. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями новий або виправлений документ, що відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 6 до тендерної документації та вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції. 3. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації: - "2. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документ/и, що підтверджують відповідність запропонованого Товару технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - технічна документація виробника (експлуатаційна документація та/або настанова щодо експлуатування та/або інструкція з експлуатації, та/або керівництво, та/або технічна специфікація, та/або брошюра, тощо), яка/кі містить підтвердження технічних характеристик Товару.". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Формуляр ААНК.416653.006/ФФНК.412131.068 ФО (файл Формуляр_СЕБГ_70_63.pdf). Наданий документ не відповідає вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції, оскільки не є документом наданим у формі електронного документа (без КЕП на документі), або не містить підпису та печатки (у разі її використання) Учасника (уповноваженої особи Учасника). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ: Формуляр ААНК.416653.006/ФФНК.412131.068 ФО, який відповідає вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції. 4. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати: - "1. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документ «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Технічна специфікація), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі за формою Додатку №2 до тендерної документації . Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) повинна бути надана Учасником на окремому аркуші та підписана уповноваженою особою Учасника. Учасник повинен заповнити колонку №3, Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, вказуючи технічні, якісні характеристики запропонованого ним товару та іншу інформацію, що викладена у Додатку 2 до тендерної документації, також Таблиця повинна містити точну назву товару, який пропонується учасником без словосполучення «або еквівалент».". Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: "«ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Технічна специфікація)" (файл Додаток 2 _Технічні, якісні характеристики.pdf) (надалі – "Технічна специфікація Учасника"). Надана Учасником "Технічна специфікація Учасника" не відповідає формі викладеній у Додатку 2 тендерної документації, оскільки не містить всієї інформації, що передбачалася формою Додатку №2 до тендерної документації. Рядки 1.2. , 1.3. Колонки 2 Таблиці 1 Технічної специфікації Учасника викладено в редакції відмінній від форми встановленій у Додатку 2 до тендерної документації. Також в таблиці №1 Технічної специфікації Учасника відсутні рядок 1.7. та рядок 1.8., що не відповідає формі Таблиці 1 встановленій у Додатку 2 до тендерної документації. Текст, що міститься в Технічній специфікації Учасника після таблиці №1 викладено не за формою Додатку 2 до тендерної документації, а саме: у Технічній специфікації Учасника частково відсутній текст, що містився у Додатку 2 до тендерної документації після пункту 7. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями виправлений документ "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" (Технічна специфікація) за формою Додатку №2 до тендерної документації, що відповідає вимогам пункту 1 Розділу IV Додатку 6 до тендерної документації.
Створено
23.10.2025 12:02
Надати до
24.10.2025 12:02
Період вимог/скарг з 29.10.2025 14:27 по 04.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 18:02 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОМ" (код ЄДРПОУ 36449430) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у тому числі щодо предмета закупівлі. Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації. Відсутні підстави для відмови, визначені у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Документи кваліфікації
29.10.2025 14:27
Довідка НАЗК
29.10.2025 14:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.10.2025 18:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, зокрема: - "3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо." та "Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції (копії документів), які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою (у разі її використання) учасника (уповноваженою особою учасника) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).". Відповідно до вимог пункту 2 розділу IV Додатку 6 до тендерної документації Учасник мав надати: - "2. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документ/и, що підтверджують відповідність запропонованого Товару технічним, якісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: - технічна документація виробника (експлуатаційна документація та/або настанова щодо експлуатування та/або інструкція з експлуатації, та/або керівництво, та/або технічна специфікація, та/або брошюра, тощо), яка/кі містить підтвердження технічних характеристик Товару.". Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОМ" (далі — "Учасник") на виконання цих вимоги у складі тендерної пропозиції надано: "Настанову щодо експлуатування СПЕКТРОМЕТР ЕНЕРГІЙ БЕТА-, ГАММА-ВИПРОМІНЕННЯ СEС-TE-001м" (файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf, файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf.p7s). При перевірці Замовником КЕП накладеного Учасником на документ (файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf.p7s) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify виявлено, що Тип підпису: Удосконалений; Тип носія особистого ключа: Незахищений, отже документ (файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf.p7s) підписаний УЕП. На документі СПЕКТРОМЕТР ЕНЕРГІЙ БЕТА-, ГАММА-ВИПРОМІНЕННЯ СEС-TE-001м" (файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf) відсутній підпис та печатка (у разі її використання) учасника (уповноваженої особи учасника). Отже документ "Настанова щодо експлуатування СПЕКТРОМЕТР ЕНЕРГІЙ БЕТА-, ГАММА-ВИПРОМІНЕННЯ СEС-TE-001м" (файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf, файл Настанова щодо експлуатування - Спектрометр Гамма Бета СEС-TE-001м.pdf.p7s) наданий у складі тендерної пропозиції Учасником у формі електронного документа підписаний УЕП (удосконалений електронний підпис) замість КЕП (кваліфікований електронний підпис). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) виправлений документ "Настанова щодо експлуатування СПЕКТРОМЕТР ЕНЕРГІЙ БЕТА-, ГАММА-ВИПРОМІНЕННЯ СEС-TE-001м", що відповідає вимогам пункту 10 розділу V Додатку 6 до тендерної документації та пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, щодо оформлення документів тендерної пропозиції.
Створено
28.10.2025 10:54
Надати до
29.10.2025 10:54
Договір
UA-2025-10-01-009762-a-b1
Підписаний і діє
Номер
179/11-25
1 699 800 грн.
1 416 500 грн.
З ПДВ
Підписано
05.11.2025
Строк дії договору з
05.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення СEС-TE-001м (або еквівалент)
Номенклатура
Спектрометр енергій бета-, гамма-випромінення СEС-TE-001м (або еквівалент)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43068161

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БРОМ"
Повна назва
ПП "БРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36449430

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.11.2025 09:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 699 800 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Контактний телефон:
380733184711
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 699 800 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБ?ЄДНАННЯ "РАДОН"
Контактний телефон:
380733184711
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності