Звернення:
За тендером : Єдина система телефонії з монтажем та пусконалагодженням в адміністративній будівлі Одеської міської ради
Тема:
Запит на уточнення вимог щодо тендеру
Зміст:
Для коректного формування комерційної пропозиції та визначення повної вартості робіт із налаштування телефонної системи просимо надати відповіді на нижченаведені питання.
Без цієї інформації неможливо об’єктивно розрахувати вартість усіх послуг, а також визначити обсяг робіт.
Просимо додати отримані уточнення до тендерної документації.
1. Інфраструктура мережі
1.1. Чи є на об’єкті вже готова структурована кабельна система (СКС) для підключення всіх телефонів та шлюзу GXW4232?
1.2. Чи потрібно виконувати прокладання кабелів/монтаж розеток/патч-панелей?
1.3. Чи є наявні комутатори для підключення всіх пристроїв?
1.4. Чи виділені окремі VLAN для голосового трафіку (QoS)? Чи потрібно налаштовувати VLAN та пріоритизацію?
2. Налаштування IP-телефонів (GRP2615 та GXP2615, разом 74 шт.)
2.1. Чи потрібна централізована автоматична конфігурація телефонів через UCM6301 (Zero Config/Provisioning), чи кожен телефон налаштовувати вручну?
2.2. Чи потрібно створити окремі профілі дзвінків, групи виклику, черги дзвінків, внутрішні номери для всіх користувачів?
2.3. Чи потрібне налаштування спільних телефонних довідників (LDAP, XML Phonebook)?
2.4. Чи потрібно налаштовувати додаткові функціональні кнопки BLF/Speed Dial?
2.5. Хто надає список користувачів (ПІБ, внутрішні номери, права доступу)?
3. Підключення аналогових телефонів (через GXW4232 – 24 абоненти)
3.1. Які саме аналогові апарати будуть використовуватись (звичайні телефонні апарати чи спецобладнання: домофони, факси)?
3.2. Чи потрібна підтримка факсимільного зв’язку (T.38, G.711)?
3.3. Чи потрібне збереження старої нумерації аналогових абонентів?
3.4. Чи потрібно обмежувати дзвінки для аналогових абонентів (наприклад, тільки внутрішні)?
4. Підключення до операторів зв’язку
4.1. Який тип зовнішніх ліній планується використовувати: SIP-транки, GSM-шлюзи, E1 (PRI)?
4.2. Чи потрібне резервування – підключення декількох операторів?
4.3. Чи потрібно налаштовувати правила маршрутизації вихідних дзвінків (LCR, розподіл за префіксами)?
5. Функціонал IP-АТС (UCM6301)
5.1. Чи потрібна інтеграція з CRM/1С/іншими системами?
5.2. Чи потрібні голосові меню (IVR)? Скільки рівнів та мов?
5.3. Чи потрібна організація черг викликів (call queues)? Якщо так – які параметри (музика, таймаути, пріоритети)?
5.4. Чи потрібен запис дзвінків (на всіх чи вибірково)? Де зберігати записи?
5.5. Чи потрібно підключати віддалених користувачів (через VPN, GDMS)?
5.6. Чи потрібна інтеграція мобільних клієнтів (GS Wave, Wave Lite)?
5.7. Чи потрібні конференц-дзвінки? На скільки учасників?
6. Безпека та адміністрування
6.1. Чи потрібно налаштовувати VPN для віддаленого доступу до IP-АТС?
6.2. Чи потрібно обмеження по дзвінках (міжмісто, міжнародні)?
6.3. Чи потрібні різні рівні прав доступу (користувач, оператор, адміністратор)?
6.4. Чи є вимоги до резервного копіювання конфігурації та записів дзвінків?
7. Тестування та документація
7.1. Чи потрібно проводити навчання персоналу (адміністраторів/користувачів)?
7.2. Чи потрібна технічна документація з описом схеми нумерації, правил маршрутизації, інструкцій користувача?
7.3. Чи потрібно проводити електричну перевірку ліній аналогових телефонів (шум, заземлення, напруга)?
7.4. Чи потрібно тестувати резервні сценарії (відмова SIP-лінії, відключення живлення)?
Дата оприлюднення звернення:
02.10.2025 15:46
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до умов нашої закупівлі. Уважно розглянувши Ваше звернення, повідомляємо:
1. Інфраструктура мережі
1.1. Чи є на об’єкті вже готова структурована кабельна система (СКС) для підключення всіх телефонів та шлюзу GXW4232?
« На об’єкті (в адміністративній будівлі Одеської міської ради) є готова структурована кабельна система (СКС) для підключення всіх телефонів та шлюзу GXW4232.»
1.2. Чи потрібно виконувати прокладання кабелів/монтаж розеток/патч-панелей?
«Виконувати прокладання кабелів/монтаж розеток/патч-панелей не потрібно крім встановлення нових плінтів нової АТС »
1.3. Чи є наявні комутатори для підключення всіх пристроїв?
« Комутатори для підключення всіх пристроїв є наявності, кожне робоче місце має розетку для підключення Інтернет та телефону, але якщо використати підключення через телефону розетку то потрібно передбачити при монтажу додаткові комутатори. »
1.4. Чи виділені окремі VLAN для голосового трафіку (QoS)? Чи потрібно налаштовувати VLAN та пріоритизацію?
«Окремого VLAN для голосового трафіку (QoS) не виділенно. Потрібно налаштування VLAN та пріоритизацію. »
2. Налаштування IP-телефонів (GRP2615 та GXP2615, разом 74 шт.)
2.1. Чи потрібна централізована автоматична конфігурація телефонів через UCM6301 (Zero Config/Provisioning), чи кожен телефон налаштовувати вручну?
«74 – і IP-телефони Grandstream GXP2615 та 9-ть модулів додаткового набору Grandstream GBX 20 налаштовуються вручну під конкретні вимоги користувачів на робочих місцях ».
2.2. Чи потрібно створити окремі профілі дзвінків, групи виклику, черги дзвінків, внутрішні номери для всіх користувачів?
«Створювати окремі профілі дзвінків, групи виклику, черги дзвінків, внутрішні номери для всіх користувачів не потрібно.»
2.3. Чи потрібне налаштування спільних телефонних довідників (LDAP, XML Phonebook) ?
« Налаштування спільних телефонних довідників (LDAP, XML Phonebook) потрібне »
2.4. Чи потрібно налаштовувати додаткові функціональні кнопки BLF/Speed Dial?
« Налаштовувати додаткові функціональні кнопки BLF/Speed Dial потрібно»
2.5. Хто надає список користувачів (ПІБ, внутрішні номери, права доступу)?
« список користувачів (ПІБ, внутрішні номери, права доступу) надає відділ обслуговування інформаційних систем Адміністративно – господарського департаменту Одеської міської ради»
3. Підключення аналогових телефонів (через GXW4232 – 24 абоненти)
3.1. Які саме аналогові апарати будуть використовуватись (звичайні телефонні апарати чи спецобладнання: домофони, факси)?
« Під час монтажу будуть використовуватись звичайні аналогові телефонні апарати Panasonic модель KX- TS2350 UA »
3.2. Чи потрібна підтримка факсимільного зв’язку (T.38, G.711)?
« Підтримка факсимільного зв’язку (T.38, G.711) не потрібна»
3.3. Чи потрібне збереження старої нумерації аналогових абонентів?
«Збереження старої нумерації аналогових абонентів потрібне так як всі номери телефонів використовуються в телефонних довідниках та публічному просторі для населення.»
3.4. Чи потрібно обмежувати дзвінки для аналогових абонентів (наприклад, тільки внутрішні)?
« Обмежувати дзвінки для аналогових абонентів потрібно (тільки внутрішні).
4. Підключення до операторів зв’язку
4.1. Який тип зовнішніх ліній планується використовувати: SIP-транки, GSM-шлюзи, E1 (PRI)?
«Згідно договору № 115-42 від 09.01.2025 «Про надання електронних комунікаційних послуг споживачам, які здійснюють їх закупівлю за державні кошти » компанія АТ «Укртелеком» надає послуги телефонного зв’язку та передачі даних на 98 телефонних номерів ISDN PRI. Між Виконавчим комітетом Одеської міської ради та компанією АТ «Укртелеком» для надання послуг встановлено 2 модеми Raisecom RC001-1D та прокладений оптоволоконний кабель. Необхідно передбачити перехід на SIP- технологію нової станції АТС».
4.2. Чи потрібне резервування – підключення декількох операторів?
« Підключення декількох операторів для резервування не потрібне »
4.3. Чи потрібно налаштовувати правила маршрутизації вихідних дзвінків (LCR, розподіл за префіксами)?
«Потрібно налаштовувати правила маршрутизації вихідних дзвінків (LCR, розподіл за префіксами)».
5. Функціонал IP-АТС (UCM6301)
5.1. Чи потрібна інтеграція з CRM/1С/іншими системами?
«Інтеграція з CRM/1С/іншими системами не потрібна »
5.2. Чи потрібні голосові меню (IVR)? Скільки рівнів та мов?
«Потрібно передбачити голосове меню (IVR) для 9-ти приймалень керівного складу на одній мові (українська)».
5.3. Чи потрібна організація черг викликів (call queues)? Якщо так – які параметри (музика, таймаути, пріоритети)?
«Для 9-ти приймалень керівного складу передбачити організацію черг викликів (call queues). Параметри – музика».
5.4. Чи потрібен запис дзвінків (на всіх чи вибірково)? Де зберігати записи?
«Запис дзвінків потрібен для 9-ти приймалень керівного складу. Зберігати на USB накопичувачі».
5.5. Чи потрібно підключати віддалених користувачів (через VPN, GDMS)?
«Підключати віддалених користувачів не потрібно»
5.6. Чи потрібна інтеграція мобільних клієнтів (GS Wave, Wave Lite)?
«Інтеграція мобільних клієнтів не потрібна»
5.7. Чи потрібні конференц-дзвінки? На скільки учасників?
«Конференц-дзвінки потрібні для керівного складу від 3 до 10 учасників».
6. Безпека та адміністрування
6.1. Чи потрібно налаштовувати VPN для віддаленого доступу до IP-АТС?
«Налаштовувати VPN для віддаленого доступу до IP-АТС не потрібно».
6.2. Чи потрібно обмеження по дзвінках (міжмісто, міжнародні)?
«Необхідно обмеження по дзвінках (міжмісто, міжнародні) ».
6.3. Чи потрібні різні рівні прав доступу (користувач, оператор, адміністратор)?
«Потрібні різні права доступу (користувач, оператор, адміністратор)».
6.4. Чи є вимоги до резервного копіювання конфігурації та записів дзвінків?
«Резервне копіювання конфігурації та записів дзвінків потрібно налаштувати».
7. Тестування та документація
7.1. Чи потрібно проводити навчання персоналу (адміністраторів/користувачів)?
«Потрібно провести навчання персоналу (адміністраторів/користувачів)».
7.2. Чи потрібна технічна документація з описом схеми нумерації, правил маршрутизації, інструкцій користувача?
«Потрібна технічна документація з описом схеми нумерації, правил маршрутизації, інструкцій користувача».
7.3. Чи потрібно проводити електричну перевірку ліній аналогових телефонів (шум, заземлення, напруга)?
«Потрібно провести електричну перевірку ліній аналогових телефонів (шум, заземлення, напруга)».
7.4. Чи потрібно тестувати резервні сценарії (відмова SIP-лінії, відключення живлення)?
«Потрібно провести тестування резервних сценаріїв (відмова SIP-лінії, відключення живлення».
Додатково повідомляємо, що за результатами розгляду Ваших запитань Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
03.10.2025 15:34