Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-008942-a
Id Tender 3d5a85e1181f4d31b9bcf643871ed7cd
План UA-P-2025-10-01-009781-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.10.2025 15:12
Остання зміна 03.11.2025 12:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 574 972 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 15:10 до 20.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 15:10
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 15:10
до 17.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00
до 23.10.2025 07:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.10.2025 07:59
до 29.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 23.10.2025 07:59
-
Період уточнень
з 01.10.2025 15:10 до 17.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 15:10 до 17.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00 до 23.10.2025 07:59
Період кваліфікації
з 20.10.2025 00:00 до 23.10.2025 07:59
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
69 574 972 грн.
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Очікувана вартість
69 574 972 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
347874,86
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
347 874.86
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРОГОН ЕКО"
Пропозиція:
68 950 256.98 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.10.2025 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тараненко Оксана Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380931066609
Замовник
ЄДРПОУ
04014080
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Період вимог/скарг з 23.10.2025 07:59 по 29.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 00:00 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам
Документи кваліфікації
23.10.2025 07:59
Довідка НАЗК
23.10.2025 07:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 15:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пункти 13, 15 розділу І Довідки про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі не підтверджені документами щодо права власності. 2. Пункт 1.1.2. Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Надати документи щодо підтвердження права власності щодо пунктів 13, 15 розділу І Довідки про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Створено
20.10.2025 13:42
Надати до
21.10.2025 13:42
Договір
UA-2025-10-01-008942-a-a1
Очікує підписання
68 950 256.98 грн.
68 950 256.98 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 25 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04014080

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРОГОН ЕКО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРОГОН ЕКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44535602

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-31-000039
Дата створення проекту
31.10.2025 15:29
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
31.10.2025 18:34
Дата завершення моніторингу
22.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 663-68-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 31.10.2025 № 305 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 30.10.2025 № 003100-18/13460-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 31.10.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток ?до наказу Північно-східного офісу ?Держаудитслужби ?від 31.10.2025 № 305 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2025-10-01-008942-a 01.10.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель????? Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.10.2025 00:00
Документи рішення
31.10.2025 18:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщень приймального відділення цокольного поверху будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7" Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташова-на за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337 А, (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та пото-чний ремонт), очікуваною вартістю 69 574 972,00 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-10-01-008942-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону Украї-ни «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 че-рвня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірно-сті прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрун-тування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупі-влі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунту-вання технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. На підставі Закону України «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об'єднань юридичних осіб» від 09.01.2025 року № 4196-IX (далі – Закон № 4196-IX), який передбачає перехід на регулювання господарських відносин за нормами Цивільного кодексу України та спеціальних законів, з 28.08.2025 року Господарський кодекс України втратив чинність. При цьому, пункт розділу VI тендерної документації, затвердженої про-токолом уповноваженої особи Замовника від 15.10.2025 № 272 містить поси-лання на Господарський кодекс України. Надати пояснення щодо вищевикладеного. 4. Відповідно до умов п.1.1.1. Додатку 2 тендерної документації Учас-ник надає Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність облад-нання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі, форма якої наведена у Додатку 5. Відповідно до п. 1.1.2. Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оргіналу оборотно-сальдову відомість за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). При цьому в позиціях 13 и 15 (власна техніка) та 14 (орендована техні-ка) Довідки про матеріально-технічну базу, яка надана у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГОН ЕКО", не міститься марки механізмів, яка перед-бачена формою. Крім того, щодо позицій 12, 13, 16, 17, 18, 29 (орендована техніка) Довідки про матеріально-технічну базу відсутні підтверджуючі до-кументи. Надати пояснення щодо не виявлення зазначеної невідповідності підчас розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГОН ЕКО". 5. На виконання вимоги п. 3 Додатку 2 тендерної документації, Уасник надає: Договірна ціна, локальні кошториси (мають бути складені відповідно до тех-нічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумкова відо-мість ресурсів. Зазначені вище документи подається у форматі PDF та у програмному комплексі "Будівельні технології – КОШТОРИС", або у програмному ком-плексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Дані кількісних показників в наданих локальних кошторисах у форматі PDF, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГОН ЕКО" не можливо іден-тифікувати, через неналежну якість. Надати пояснення, щодо способу визначення відповідності тендерної пропозиції вимогам пункту 3 Додатку 2 тендерної документації при відсут-ності локальних кошторисах у форматі PDF у складі тендерної пропозиції ТОВ "ДРОГОН ЕКО" належної якості. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального ко-дексу України невиконання службовою особою законних вимог органу дер-жавного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.11.2025 11:49
Орган перевірки
07.11.2025 00:00
Документи повідомлення
03.11.2025 11:49
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
69 574 972 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380931066609
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
69 574 972 грн.
Період подання пропозицій
до 20.10.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380931066609
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності