Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго») від Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-007203-a
Id Tender 3c21ed935c71412e89996a327ae30ed2
План UA-P-2025-09-17-014204-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 01.10.2025 14:11
Остання зміна 05.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 441 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 14:10 до 13.10.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 14:10
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 14:10
до 10.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.10.2025 09:00
до 30.10.2025 15:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.10.2025 15:12
до 05.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.10.2025 15:12
-
Період уточнень
з 01.10.2025 14:10 до 10.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 14:10 до 10.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.10.2025 09:00 до 30.10.2025 15:12
Період кваліфікації
з 13.10.2025 09:00 до 30.10.2025 15:12
Основні параметри
ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 441 000 грн.
ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»)
Примітки
Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Очікувана вартість
1 441 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14000,0
0,97 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
43 230
Позиція
Опис предмета закупівлі
Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Код ДК 021:2015
80521000-2 - Послуги, пов’язані з навчальними програмами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.02.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надану послугу Замовник здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів після отримання Результата наданої послуги, з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу, та на підставі виставленого Виконавцем рахунку фактури. Якщо Виконавець не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Виконавцем усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ (МІМ-КИЇВ)"
Пропозиція:
1 422 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.10.2025 14:11
Оголошення про проведення закупівлі
01.10.2025 14:08
Проект договору
01.10.2025 14:08
Тендерна документація
01.10.2025 14:08
Тендерна документація
Тендерна документація
01.10.2025 14:08
Тендерна документація
01.10.2025 14:08
Тендерна документація
01.10.2025 14:08
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юліана МАЦЮК
Електронна пошта
Телефон
380459658122
Замовник
ЄДРПОУ
20588716
Назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "UKRHYDROENERGO"
Повна назва
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Повна назва (англійською мовою)
PRIVATE JOINT STOCK COMPANY "UKRHYDROENERGO"
Поштовий індекс
07300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишгородський район
Адреса
м. Вишгород
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»)
Період вимог/скарг з 30.10.2025 15:12 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 09:00 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підпункт 1 пункту 44 Особливостей: Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель 27.10.2025 о 10:13:50 год повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Учасник не надав документи для документального підтвердження кваліфікації працівників, відповідно до вимог пункта 2 таблиці пункта 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації: Сертифікат та/або свідоцтво що підтверджує(ють) кваліфікацію викладача(ів) або тренера(ів) за одним з нижченаведених напрямків: - CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development) не менше 5го рівня (Level 5 - Associate Level), та/або SPHR (Senior Professional in Human Resources) HRCI (HR Certification Institute); - ACC (Associate Certified Coach) ICF (International Coaching Federation); - PMP (Project Management Professional) PMI (Project Management Institute); - PfMP (Portfolio Management Professional) PMI (Project Management Institute); - FCCA (Fellow of ACCA) ACCA (Association of Chartered Certified Accountants); 2. Учасник не підтвердив трудові відносини з працівником Зеленіним Всеволодом Володимировичем, оскільки надав договір про надання послуг, тобто цивільно-правовий договір, проте згідно зі статтею 1 Закону України «Про охорону праці» працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до статті 21 Кодексу Законів про Працю України Трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Цивільно-правовий договір не підтверджує трудові відносини між учасником та працівником. 3. Форма банківської гарантії № 313-25Т від 10 жовтня 2025 р. зі змінами № 1 від 24.10.2025, не відповідає формі Додатка № 7 тендерної документації.
Документи кваліфікації
30.10.2025 15:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.10.2025 15:04
Електроний протокол про продовження строку
13.10.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 14:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 та частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ПрАТ «Укргідроенерго» прийняло рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ (МІМ-КИЇВ)» на строк, що не перевищує 20 робочих днів. Предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-10-01-007203-a). Підстава продовження строку розгляду тендерної пропозиції: необхідність розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, яку виявлено замовником під час її розгляду.
Дата продовження строку розгляду
20.10.2025 15:04
Дата кінця розгляду
11.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «МІЖНАРОДНИЙ ІНСТИТУТ МЕНЕДЖМЕНТУ (МІМ-КИЇВ)» (далі – Учасник) з предмета закупівлі ДК 021:2015 код 80520000-5 Навчальні засоби (Освітня послуга з підготовки персоналу за навчальною програмою для працівників апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2025-10-01-007203-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Пункт 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Пункт 2.4. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Пункт 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 5. Пункт 3.1.1.2. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 6. Пункт 1.4. розділу 1 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 7. Пункт 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасником процедури закупівлі накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію в цілому, натомість Учасник, згідно з вимогами пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі надав довідку від 09.10.2025 № 56 про про наявність в учасника викладача(ів) або тренера(ів), який(і) мають необхідні знання та досвід для надання послуг, проте форма довідки не відповідає вимогам пункту 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. Крім того учасник не надав документи для документального підтвердження кваліфікації працівників, а саме відповідно до вимог пункта 2 таблиці пункта 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації: Сертифікат та/або свідоцтво що підтверджує(ють) кваліфікацію викладача(ів) або тренера(ів) за одним з нижченаведених напрямків: - CIPD (Chartered Institute of Personnel and Development) не менше 5го рівня (Level 5 - Associate Level), та/або SPHR (Senior Professional in Human Resources) HRCI (HR Certification Institute); - ACC (Associate Certified Coach) ICF (International Coaching Federation); - PMP (Project Management Professional) PMI (Project Management Institute); - PfMP (Portfolio Management Professional) PMI (Project Management Institute); - FCCA (Fellow of ACCA) ACCA (Association of Chartered Certified Accountants). 3. Учасник процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують трудові відносини з працівником Зеленіним Всеволодом Володимировичем, а саме трудові книжки або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу (призначення на посаду) або трудові договори, як того вимагалось в пункті 2.4. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі надав довідку від 09.10.2025 № 57 про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору, проте форма довідки не відповідає вимогам пункта 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації та не містить інформації про виконання договору. Крім того договір КП 24-09 (ЯРБ) від 09.04.2024 укладений з Державним підприємством «Державний науково-технічний центр з ядерної та радіаційної безпеки» не є аналогічним за предметом закупівлі договором, оскільки підприємство не відноситься до підприємств енергетичного сектору. 5. Учасник не надав лист(и)-відгук(и) від Замовника, підтверджуючий(і) виконання аналогічного договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації та на який є посилання у довідці складеної відповідно до вимог п. 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 6. Учасник не надав документи відповідно до вимог пункта 1.4. розділу 1 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації, а саме: свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ. У разі якщо учасник закупівлі не є платником ПДВ, він надає у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про те, що учасник закупівлі не є платником ПДВ. 7. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 10 жовтня 2025 р. № 313-25Т видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «БАНК «УКРАЇНСЬКИЙ КАПІТАЛ», проте форма банківської гарантії не відповідає формі Додатка № 7 тендерної документації. Крім того в банківській гарантії невірно зазначено повне найменування принципала. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункта 2.1. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункта 2.4. розділу 2 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункта 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 5. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункта 3.1.1.2. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 6. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документи відповідно до вимог пункта 1.4. розділу 1 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 7. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему оновлену банківську гарантію відповідно до вимог п. 2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатка № 7 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.10.2025 10:13
Надати до
28.10.2025 10:13
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 441 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 09:00
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактний телефон:
380459658122
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 441 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.10.2025 09:00
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго"
Контактний телефон:
380459658122
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності