Показати схожі тендери

Закупівля Захисний одяг від Департамент патрульної поліції.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-10-01-005521-a
Id Tender 8daf7561e5b34aa596048037f1b8be77
План UA-P-2025-10-01-006558-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.10.2025 12:44
Остання зміна 14.10.2025 13:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 557 416.5 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.10.2025 12:40 до 10.10.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 01.10.2025 12:40
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.10.2025 12:40
до 07.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:01
-
Період уточнень
з 01.10.2025 12:40 до 07.10.2025 00:00
Період оскарження
з 01.10.2025 12:40 до 07.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.10.2025 00:01
Основні параметри
Захисний одяг
Термін поставки зазначений в оголошенні є орієнтовним. Визначальним є термін відповідно до умов тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 557 416.5 грн.
Захисний одяг
Назва предмета закупівлі
Захисний одяг
Очікувана вартість
1 557 416.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15574,17
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 50 (штуки)
Куртка ALPINESTARS ANDES DRYSTAR V3 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Куртка ALPINESTARS ANDES DRYSTAR V3 або еквівалент
Код ДК 021:2015
35113400-3 - Захисний одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Штани ALPINESTARS ANDES DRYSTAR V3 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Штани ALPINESTARS ANDES DRYSTAR V3 або еквівалент
Код ДК 021:2015
35113400-3 - Захисний одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СУХАРЄВА ОЛЕНА ЄВГЕНІВНА"
Пропозиція:
1 557 416.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Прокопенко
Електронна пошта
Телефон
+380676391456
Замовник
ЄДРПОУ
40108646
Повна назва
Департамент патрульної поліції
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Захисний одяг
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 00:01 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
10.10.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.10.2025 12:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП СУХАРЄВОЇ ОЛЕНИ ЄВГЕНІВНИ виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - Не надано сканований документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Не надано Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Продавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), згідно з вимогами підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Надано довідку, про наявність досвіду виконання аналогічних договорів без копій таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації) із документальним підтвердженням їх виконання, згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - Не надано гарантійний лист або довідку у довільній формі про те, що Товар, який постачається, повинен бути новим і таким що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 6 Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, Учаснику ФОП СУХАРЄВІЙ ОЛЕНІ ЄВГЕНІВНІ потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Надати сканований документ, виданий органом державної фіскальної (податкової) служби про реєстрацію учасника платником податку на додану вартість (форма № 2 – ПДВ, витяг тощо) - у разі, якщо учасник є платником цього податку. Якщо учасник не є платником ПДВ - подається скановане свідоцтво про сплату єдиного податку з органу державної фіскальної (податкової) служби або довідка, що свідчить про форму оподаткування учасника, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Надати Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком № 4 до цієї Документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (за наявності) у місцях визначених як Продавець (з внесеними даними та юридичними реквізитами Учасника), згідно з вимогами підпункту 5 пункту 1 Додатку № 1 до Документації; - Надати копії аналогічних договорів зазначених у довідці, про наявність досвіду виконання таких договорів (згідно Додатку № 5 до Документації), згідно з вимогами підпункту 1 пункту 5 Додатку № 1 до Документації; - Надати гарантійний лист або довідку у довільній формі про те, що Товар, який постачається, повинен бути новим і таким що не перебував в експлуатації, термін та умови його зберігання не порушені, згідно з вимогами підпункту 5 пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Створено
14.10.2025 11:20
Надати до
15.10.2025 11:20
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 557 416.5 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 557 416.5 грн.
Період подання пропозицій
до 10.10.2025 00:01
Замовник:
Департамент патрульної поліції
Контактний телефон:
+380676391456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності